Μία κατηγορία μόνος μου/του

Αναφέρεται συνήθως σε άτομα που χρησιμοποιούν την εν λόγω φράση, δηλαδή:

Και πώς την έριξες την γκόμενα ρε φίλε;, ρωτά κάποιος τον φίλο του.

Κοίτα να δεις φίλε, εδώ ισχύει το εξής: Υπάρχουν πολλών κατηγοριών άντρες, η μία είμαι εγώ και η άλλη είναι όλοι οι υπόλοιποι. Δηλαδή είμαι μία κατηγορία μόνος μου.

Απ' ότι προφανώς θα καταλάβατε από αυτή την μικρή εισαγωγή, αναφερόμαστε σε άνδρες που είναι μεγαλεπήβολα ψώνια. Τόσο δηλαδή που νομίζουν ότι φτάνουν σε δύναμη τον Τσακ.

[επεξεργασία] Παράδοξον της κατηγορίας

Το παράδοξο με αυτή την κατηγορία είναι ότι χωράει μόνο ένας την φορά. Δηλαδή είναι ένας μόνος του κι ας δηλώνουν πολλοί ότι ανήκουν στην κατηγορία ετούτη. Δήλαδή αποτελεί μια μονομελή κατηγορία. Απαγορεύεται δε δια ροπάλου να εισέλθει (να μπει ρε παιδί μου, ελληνικά δε μιλάνε εδώ μέσα;) σε αλλουνού (κάποιου άλλου) την κατηγορία.

Η δε παραδοξότης αυτή αποτελεί ένα ξεχωριστό παράδοξο, το παράδοξο της μονοκατηγορίας που κατηγοριοποιείται στην ίδια κατηγορία με το παράδοξο του είναι, μόνο που εδώ έχουμε περισσότερα παράδοξα των κατηγοριών, ακριβώς επειδή παραδόξως οι κατηγορίες παραδόξων είναι κατηγορηματικά περισσότερες.

Όποιος κατάλαβε ή διαβάζει Λιακόπουλο να μου κάνει σινιάλο με τα φώτα απ' το παπί.

[επεξεργασία] Καταγωγή της παραδοξότητος

Η κατηγορία αυτή δημιουργήθηκε όταν εντοπίστηκε το πρώτο παράδοξο του πλανήτη από Νεφελίμ και Βριλ που είχαν μεθύσει πίνοντας Άμστελ (γιατί έτσι τους αρέσει, σιγά μη σε ρωτούσανε) κοντά στη Μαλακάσα κι αφού είχαν ξενυχτήσει θαυμάζοντας το ντουέτο της ΜΥΡΙΑΜ ΑΠΛΟΥ με τον Τάκη Ζαχαράτο (της γνωστής κατηγορίας Τάκεων). Καθώς έπιναν οι δύο αυτοί πράκτορες (γιατί πράκτορες ήταν με τις κωδικές ονομασίες Κωστίκας και Γιωρίκας) αναρωτήθηκαν:

(Μαγνητοσκοπημένος διάλογος με τη βοήθεια του Μάκη)

Καλά ρε μαλάκα, τι γίνεται εδώ ρε;

Τι έπαθες ρε;

Δεν τους είδες πως τραγουδούσαν;

Τους είδα, και;

Λες και τα έλεγε όλα ο Ζαχαράτος ήτανε ρε;

Καλά άστον αυτόν. Αυτός είναι μία κατηγορία μόνος του.

Τότε αυτόν θα απαγάγουμε!!!

Από τότε η κατηγορία εξαπλώθηκε, αλλά ιδού το παράδοξο!!!! Παρά την εξάπλωσή της περιέχει μόνο ένα άτομο εδώ και 40.000 χρόνια!!!!

ΆΧΤΟΥΓΚ (ΠΡΟΣΟΧΗ)!!!! Η ΠΑΡΑΔΟΞΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ. ΜΗΝ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ!!!!

[επεξεργασία] Άτομα που ανήκουν στην παράδοξη κατηγορία