Μήτσος ο Περιπτεράς

Λαμπρή προσωπικότητα του 20ου και 21ου αιώνα και όχι μόνο.
Γεννήθηκε στην Άρτα στο παρελθόν. Μάνα του, ήταν η Έφη Ζαρατούστρα του και πατέρας του, ο Γείτονας. Έχει κάνει πολλές έρευνες και έχει δώσει απαντήσεις σε θέματα που απασχολούσαν πολύ καιρό την ανθρωπότητα, όπως αν έχει φάει παχιά φακή ο παχύς παπάς, σε τι χρησιμεύουν οι τρύπες στα ντονατς και άλλα παρόμοια.

[επεξεργασία] Ικανότητες

Είναι η παγκοσμίως εγκυρότερη πηγή σε θέματα μεταγραφών. Πού τα μαθαίνει; Του τα σφυράει ο Μεγάλος, που είναι κολλητοί. Βέβαια, σύμφωνα με πηγές της έγκυρης δημοσιαγραφάρας Δημοσθένης Only I know the Truth Λιακόπουλος ο Μήτσος ο Περιπτεράς ακολουθεί τις πρακτικές της Πυθείας, οι οποίες ανήκουν στην παράδοση των Έλ. Ως γνωστόν η Πυθεία έμπαινε συχνά στο site της Φρικηπαίδεια και με τη βοήθεια αρωματικών χόρτων (που συνήθως φυτρώνουν στου Παράδεισου τη πόρτα) μπορούσε με σιγουριά να μπαρουφιάσει όσους την ρωτούσαν για τα νούμερα του Joker και τα αποτελέσματα των εκλογών. Ερωτήματα που κατά καιρούς καλείται να απαντήσει και ο Μήτσος.

  • Τυπική ερώτηση - σύνθημα φιλέρευνου πελάτη: "Ρε Μήτσο, θέλω την Παπαρήγα την καλή"
  • Τυπική μυστηριώδης απάντηση-παρασύνθημα Μήτσου: "Τι τρέχει με Μπάλακ και Λεβαδειακό;"

Εδώ παρατηρούμε ότι ο Μήτσος διατυπώνει τις απαντήσεις του με τη μορφή ερώτησης. Αυτό δημιουργεί μία αίσθηση σασπένς.

[επεξεργασία] Μοναδικότητα

Η πιο διάσημη στιγμή στη ζωή του Μήτσου, ήταν όταν συμπρωταγωνίστησε με τον Βαγγέλη το Κρεοπώλη, τον Δημήτρη τον Περιπτερά και τον Μπάμπη Νιώτη στο βιντεοκλίπ του «Ένα λεπτό περιπτερά (κι ένα χοντρό χασάπη)». Είναι επίσης ο συμπρωταγωνιστής στην πρόσφατη πολυβραβευμένη από τους κρητικούς βιοδιασπόμενων προϊόντων τηλεοπτική δυσφήμιση της εταιρίας Γερμανός σχετικής με GPS όπου με θάρρος, καμάρι και απόλυτο έλεγχο της ελληνικής γλώσσας και της χωροταξίας ενημερώνει νεαρό περιηγητή για το πού παν τα 4.

[επεξεργασία] Σχετικά