Μάρκο Ματεράτσι

Materaci
Ο ΧΑΣΑΠΗΣ

Ο Μάρκο Ματεράτσι (alias: Ο Χασάπης του Μιλάνου) είναι ένα αγαπημένο είδος ποδοσφαιριστή (ακολουθώντας τα βήματα του Vinnie Jones) Παρά την απίστευτη αμπαλοσύνη και την έλλειψη τεχνικής ξέρει όσο λίγοι πώς να στείλει τον αντίπαλο στο νοσοκομείο (αφού τον έχει λούσει πρώτα στα γαμοσταυρίδια). Το ελληνικό όνομά του είναι Μάρκος Ματεράκης.

[επεξεργασία] Καταγωγή

Σύμφωνα με το δημοτολόγιο των Ελ κατάγεται από την φυλή των Ανωγήινων, επίγονων των Εξωγήινων και πρόγονων των Υπογήινων Βριλ. Η φυλή κατοικεί εις Ανώγεια Κρήτης. Ο Μάρκος είναι γιος του Σήφη Ματεράκη και τρίτος εξάδελφος του Δράκου Δρακολευτέρη πατέρα του Γιάγκου Δράκου και του Σήφη Σόμμερ.

Λόγω της ιδιόμορφης διαλέκτου των Ανωγήινων το όνομά του "Μάρκο Ματεράκη" προφέρεται στα Ελληνικά "Marco Materazzi" ακριβώς με τον ίδιο τρόπο δηλαδή που προφέρεται και στα Ιταλικά ενώ διαφορετικά προφέρεται μόνο σε κάποιες υπανάπτυκτες φυλές του Αμαζονίου, ομάδες των οποίων έχουν ενδιαφερθεί για την απόκτησή του. Αυτό φυσικά διότι ο μόνος παίκτης με ανάλογη τεχνική που είχαν την τύχη να δουν ήταν ο Ζλάταν Ιμπραίμοβιτς (Ζάχος Ιμπραήμ στην μητρική του γλώσσα).

O Zάχος Ιμπραήμ ξεκίνησε την καριέρα του ως αϊφέρ (άι φέρ'το νερό , άι φέρ'την μπάλα κ.τ.λ) στον Αστέρα Κολοκοτρωνιτσίου και ήταν συμπαίχτης με τον Μπόκοτα και τον Φαλτσέα ο οποίος είχε τρομερά φάλτσα φωνητικά σαν τον Παβαρότι. Ο Παβαρότι ήταν συμπαίχτης του Materazzi αρχικά και τελικά, (αφού τον έχει λούσει πρώτα στα γαμοσταυρίδια) όλα άλλαξαν τον Ιούλη του 2006 όταν ο Zinedine Zidane τον έστειλε στο υπερπέραν με μια υπερηχητική κουτουλιά.

[επεξεργασία] Καριέρα

Maglia-materazzi
Ωπ! Ο Ζιντάν!

Τον Ιούλη του 2006 όλα άλλαξαν όταν ο Zinedine Zidane τον έστειλε στο υπερπέραν με μια υπερηχητική κουτουλιά.
Συμμετείχε στο επετειακό παιχνίδι μεταξύ Manchester United και Europe XI (οι καλύτεροι έντεκα Ευρωπαίοι ποδοσφαιρισταί) για τον εορτασμό 50 ετών τάκλιν στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η παρουσία του ήταν καταλυτικής σημασίας. Η μόνη ενέργεια στην οποία έλαβε μέρος ήταν ένα επικίνδυνο φάουλ σε αντίπαλό του, ενώ στο τέλος του παιχνιδιού παρουσίασε πραγματεία του με τίτλο: "Το σημερινό ματς (ή Γιατί οι Ιταλοί αμυντικοί ενώ συμμετέχουν σε εορταστικά φιλικά παιχνίδια, επιτρέπουν τέσσερα γκολ στην αντίπαλη ομάδα)".

Έκτοτε αγνοείται η τύχη του αν και ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες τον θέλουν να βρίσκεται κοντά στον πλανήτη Δία (μαζί με την μπάλα από το χαμένο πέναλτυ του Μπέκαμ στον ημιτελικό του Euro 2004).