Μάρκετινγκ

Μάρκετινγκ είναι η τεχνική του να πλουτίζεις χωρίς να σηκώνεσαι από την καρέκλα σου.

[επεξεργασία] Πώς να γίνεται άσσοι στο μάρκετινγκ

[επεξεργασία] Διαφήμιση

Η διαφήμιση είναι η τέχνη -Coca-Cola, γνήσια γεύση!- του να μπορείς να προωθήσεις -'Μπαρμπα-Στάθης', στην κουζίνα σας!- χιλιάδες διαφημιστικά μηνύματα -Νέο Opel Zafira, μόνο με 15.000 ευρώ!- σε ελάχιστο χρόνο - κόψτε το τσιγάρο με τσίχλα Nicorette.

[επεξεργασία] Πολιτική διαφήμιση

Εμφανίζεται κατά τη διάρκεια των εκλογών και όλοι χρειάζονται, εκτός από το Νομάρχη που είναι ανελλιπώς και χωρίς καμία απουσία στην τηλεόραση.

[επεξεργασία] Σωστή ορολογία

[επεξεργασία] Όχι βωμολοχίες

Ρε μ***κα, ναι, εσύ ρε παλιόπ***τα, σου αρέσει εσένα να χώνει ένας αρ***αρος τα μπινελίκια του σαν τον 50 Cent, και μετά να την κάνει λούγκρικα; Κανόνισε να φας π***σα ρε γ****λη, γ**ώ το σπίτι σου γ**ώ.

[επεξεργασία] Όχι σαρδάμ

Το ν-να μιλάμε σωτθστά κε-και κατ-τ-θαρά είναι-ναι πολνύ χρρρρρήσιμο για τη-το μάκρε-μάκρε-μάρκετικ-μάρκετινγκ (Βλέπε και Ωρθωγραφοία).

[επεξεργασία] Να καταλαβαίνει κάποιος τι θέλουμε να πούμε

Αν εκφράσουμε με τον κατάλληλο τρόπο τα περιεχόμενα του νου που περιγράφουν ολογράφως την κομμένη γράνα, καταλήγουμε στη στηλίτευση και κρίση, κατηγορία, εάν μου επιτρέπεται, των ασπαλάκων αρμοδίων αρχών που επέτρεψαν στην εν λόγω γράνα να κείτεται κομμένη στο σημείο επί του οποίου αφέθηκε η γράνα.

[επεξεργασία] Να ελκύετε τον κόσμο

Αν είστε άντρας, πρέπει να έχετε λιμουζίνα, να συμπεριφέρεστε σαν εκείνον τον τυπά στην Τόλμη και Γοητεία, σπιταρόνα στα προάστια και πολλά, μα πολλά λεφτά! Αν πάλι είστε γυναίκα, μια γυμνόστηθη εμφάνιση αρκεί.

[επεξεργασία] Ακούσαμε για το Μάρκετινγκ

“Το μάρκετινγκ μπορεί να κάνει μια γυναίκα κοντή, χοντρή, με μαλλιά μπορδοροδοκοκκινοπαπαγαλί και IQ τζατζικιού να φαίνεται ελκυστική όσο η Πάμελα Άντερσον”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για το Μάρκετινγκ

“Σας το λέω έτσι απλά, χωρίς λεπτομέρειες, ότι ο μεγάλος μου δάσκαλος υπήρξε το μάρκετινγκ, στον οποίο εγώ προσωπικά, αλλά και η μαθηματική επιστήμη, η φυσική και η σοφία του αιώνα μας χρωστάμε τα πάντα.”

~ Ο Άλμπερτ Αϊνστάιν για το μάρκετινγκ
Άλλες γλώσσες