Μάνθος Φουστάνος

“Σιγά ρε Μάνθο ποιος είσαι, ο Εγκέλαδος;”

- Η Μαρίνα Μανταρινάκη για τον Μάνθο

Ο Μάνθος Φουστάνος είναι ένα μουνοβόρο τέρας που διψάει για τα άσπρα και ζουμερά κορμιά αθώων κορασίδων και όχι μόνο. Για τον Μάνθο Φουστάνο ό,τι κινείται εκτελείται. Είναι ο φόβος και ο τρόμος όλων των γυναικών αφού καμία δεν μπορεί να του αντισταθεί. Με ένα του βλέμμα καθηλώνει όλα τα γυναικεία πλήθη ενώ το 90% από εκείνες που τον αντικρίζουν, αναζητούν και βρίσκουν καταφύγιο στη πιο κοντινή τουαλέτα για να αλλάξουν βρακί.

[επεξεργασία] Η καριέρα

Ο Μάνθος Φουστάνος πρωταγωνίστησε στην πασίγνωστη τηλεοπτική σειρά Κωνσταντίνου και Ελένης όπου είχε τον ρόλο του αρραβωνιάρη της Πέγκης Καρράς. Ο " Μάνθος" γνωστός και ως "σαχλοκαζανόβας" κατά τον Κωνσταντίνο Κατακουζίνα ήταν φίλος και παλαιός συμμαθητής του Κατακουζίνα και κατά την διάρκεια όλης της σειράς δεν έκανε τίποτα άλλο από το να παρενοχλεί όλες τις γυναίκες που είχε στο "file of fuck" του.

[επεξεργασία] Για το Φουστανέικο

Ο Μάνθος προέρχεται από γενιά βιομηχάνων και έχει "χοντρές μπάζες", παρόλα αυτά τα προβλήματα δεν λείπουν από την οικογένεια του Μάνθου. Ο πατέρας του έχει παράνομο δεσμό με μια Πέγκυ (καμία σχέση με την Πέγκυ που προαναφέρθηκε) και τον εκβιάζει λέγοντας του πως αν δεν την παντρευτεί θα πάει και θα τα πει όλα στη γυναίκα του και θα του χαλάσει το σπίτι.

[επεξεργασία] Για το Μανθουλίνι

Όχι μόνο τα σόγια του Μάνθου περνάνε κρίσεις και έχουν προβλήματα, αλλά και ο ίδιος ο Μάνθος έχει πολλά προβλήματα. Αρχικά υπάρχει μια γυναίκα σε ολόκληρο τον πλανήτη που δεν νιώθει έλξη για τον Μάνθο (Ελένη Βλαχάκη) και αυτό είναι ένα μεγάλο πλήγμα για την καριέρα του κλαρινογαμπρισμού του. Επιπρόσθετα στην κρεβατοκάμαρα του, τα μπετά έχουν πάθει νευρική κρίση διότι όπως ομολογεί και ο ίδιος κάνει σεξ πολλών ρίχτερ.

[επεξεργασία] Γυναίκες που έχει προσπαθήσει να ρίξει ο Μάνθος

  • Πέγκυ Καρρά
  • Ελένη Βλαχάκη
  • Μαρίνα Μανταρινάκη
  • Μαίρη
  • Θεοδώρα
  • Λίλα
  • Φιόνα
  • Αλέκα Παπαρήγα
  • Τζοάννα
  • Ράνια "η οικιακή βοηθός"
  • Μιμή Ντενίση
  • Δις Μπάρα (βλ. γυναίκα χλέμπουρα)
  • Νοσοκόμα
  • Μιράντα Παπαδοπούλου

[επεξεργασία] Γυναίκες που αποφεύγει ο Μάνθος

[επεξεργασία] Άντρες που αποφεύγει ο Μάνθος