Μάνα

Το πρώτο άτομο που βλέπεις είναι η μάνα εκτός και αν βγεί αποπόδι. Συνήθως το πρώτο άτομο που θα σε πάρει αγκαλιά είναι η μάνα.

[επεξεργασία] Διάσημες Φράσεις

  • Έκανε η μάνα το παιδί και το (ενναλακτικά "ή το") παιδί τη μάνα.
  • Είναι μαμόθρευτο. (Δηλαδής είναι θρεμμένο απο μαμά)
  • Μαμά μου. (Σαν ένδειξη φοβισμού)
    • Μάμα μία! (Ομοίως, Ιταλικής προέλευσης)
  • Της μάνας σου! (Υβριστική απο μόνη της φράση, που υποδηλώνει μεγάλα επίπεδα τεστοστερόνης και στεροειδών πόντων στον χρήστη. Εξαιρούνται περιπτώσεις κατά τις οποίες αναφερόμαστε σε κάποιο αντικείμενο, ή ιδιότητα που δεν θεωρείται αρνητική).

Λ.χ.: "Έχω κάτι τάπερ της μάνας σου σπίτι μου, θύμισε μου να τα επιστρέψω." Ή: "Καταπληκτική η μαγειρική της μάνας σου"

  • Όχι για 'μένα, για τη φουκαριάρα τη μάνα μου... (Για οτιδήποτε κάνουμε για χάρη ετοιμοθάνατου και γενικότερα σεβαστού ατομου, ακόμα και αν θα προτιμούσαμε να δούμε το Κωνσταντίνου και Ελένης για εκατομμυριοστή φορά στην ενδιαφέρουσα ζωή μας). Την ατάκα λάνσαρε πρώτος ο κύριος Νίκος Ξανθόπουλος, με συνέπειες που όμοιες τους δύσκολα θα ανασκαλέψουμε απο τη μνήμη μας.

[επεξεργασία] Το Σύνδρομο της Στερημένης Μάνας (ΣΣΜ)

Το ΣΣΜ της Μάνας, ξεκίνησε στο μαιευτήριο, όταν πρωτοπήρε το παιδί, εκείνη η κακιά νοσοκόμα, δήθεν λέει, να του κάνει μπάνιο. Επιδεινώθηκε, όταν έπρεπε να το στείλει στον Παιδικό Σταθμό, για να μάθει (τί να πει κανείς) Παιδικά Παιχνίδια. Το κακό συνεχίστηκε στην τριήμερη, τάχαμου εκπαιδευτική εκδρομή, στο Γυμνάσιο. Αποκορύφωση, η εβδομαδιαία του Λυκείου, τα στερητικά προκάλεσαν αναταραχές του τύπου "θα τα σπάσω, όλα και τα πάντα". Τα χειρότερα...έρχονται.

[επεξεργασία] Ιερό Ποιηματάκι για την Γιορτή της Μητέρας

  • την μάνα σου την γάμαγα, της έπεσε ο κώλος
  • κι' όταν εγώ τελείωσα μπήκε κι ο κόσμος όλος