Μάζντα

[επεξεργασία] Ιστορία

Η ιστορία της μάζντα ή μάστα και φύγε ή mazdaria (αυτό είναι το παράρτημα στον Άρη όπου εργάζονται μόνο γυναίκες) είναι μια πάρα πολύ παλιά εταιρία αυτοκινήτων όπου ιδρύθηκε πριν από 50.000 μπορεί και 100.000 χρόνια και ο ιδρυτής της ήταν ο Αχούρα Μάζντα (Ajura Mahsjzda) カーラインナップ όπου ο ίδιος αναφέρεται στα μνημειώδη και διασυμπαντικά βιβλία του Δ. Λιακόπουλου "Γιατί και πώς Ζούν ανάμεσά μας μα τους 12 θεούς". Γι αυτό λοιπόν κατεβείτε από καρέκλες, ντιβάνια, σκαμπώ, κρεβάτια, πορτ μπεμπέ, τρακτέρ, γεωτρύπανα, μετροπόντικες, αντλίες και δονητές να κάνουμε όλοι ένα ντου (du or dou) στο υπερδιαστημικό τηλεφωνικό κέντρο ασύλληπτης και διαστρικής διάδοσης και μεταφοράς υπέρογκων δεδομένων ούτως ώστε να μάθουμε πότε πέρασε ΚΤΕΟ ο Αχούρα Μάζντα το αυτοκίνητό του, γιατί είναι πολύ παλιό και θα έπρεπε να είχε ήδη αποσυρθεί απο τη κυκλοφορία.

Άρθρα στο διασυμπαντικό ίντερνετ δημοσιεύουν πως στη πολιτεία Μαχ ή Μαζ-ν-τανέ εκεί στην έρημο ΤΑ-ΚΛΑΣΕ-Ο-ΜΑΚΑΝ ή ΤΑΚΛΑ ΜΑΚΑΝ εκεί που τά 'κλασε ο τελευταίος των Μοϊκανών Μακάν, όταν είδε τη κρεμάλα που τον είχαν ετοιμάσει οι λευκοί, ο Αχούρα Μάζντα εξέπεμπε από το αυτοκίνητό του τόσο μεγάλους ρύπους όσο η κλανιά του Μωάμεθ με αποτέλεσμα να πεθάνουν από λοίμωξη του αναπνευστικού συστήματος τουλάχιστον 75 άτομα.

[επεξεργασία] Συγγένεια

Αδερφός του Αχούρα Μάζντα είναι ο Ακούρα Μάζντα (Acura Mahsjzda) όπου και αυτός ίδρυσε τη μεγάλη φίρμα Acura που πουλάει στην Αμερική. Πολύ αργότερα ο Λατίνος Poplius Vitecius ανακάλυψε την επαναστατική τεχνολογία v-tec όπου ακόμα και σήμερα εφαρμόζεται στα σπορ μοντέλα της Acura (βλ. integra, s 2000 civic type-R)

Άλλες γλώσσες