Λόλα

Λολα.png

Σπάνια απεικόνιση της Λόλας. Προς αποφυγή ελέγχου ταυτοποίησης, η Λόλα είναι το νινί.

Η Λόλα, είναι μια γυναίκα την οποία την συναντούμε σε πολλές φάσεις της ιστορίας. Πολλοί επιστήμονες συμφωνούν μάλιστα ότι η Λόλα δεν είναι καν άνθρωπος, αλλά πρόκειται για μια καλά καμουφλαρισμένη εξωγήινο που είναι αθάνατη και ζει στη Γη εδώ και αρκετές χιλιάδες χρόνια. Η Λόλα είχε σχέσεις με πολλούς γνωστούς και άγνωστους άντρες, έλληνες, πόντιους, αμερικάνους, νιγηριανούς, σκωτσέζους, κ.ο.κ. Επίσης η Λόλα διατηρούσε σχέσεις και με άλλα όντα, όπως βαμπίρ, μέλισσες, καλικάντζαρους και νίντζα. Ανάμεσα στους πολλούς άντρες τις βρέθηκαν και κάποιοι άξιοι να γίνουν πατέρες των παιδιών της. Οι γονείς της Λόλας μας είναι άγνωστοι, μερικοί υποψήφιοι είναι οι εξής.

Η Λόλα πήρε μέρος σε πολλούς πολέμους ανά τους αιώνες, ο σημαντικότερος των οποίων είναι ο Πόλεμος των Άστρων, αν και πολλοί μελετητές διαφωνούν, διότι εξίσου σημαντικός υπήρξε και ο Πόλεμος για τη Μέση Γη.

[επεξεργασία] Άντρες και Παιδιά

Οι άντρες και τα παιδιά της Λόλας έγιναν γνωστοί λόγω αυτών των σχέσεων. Ο Αβραάμ ήταν από τους πρώτους με τους οποίους είχε ερωτικές σχέσεις. Από τη σχέση τους προέκυψαν οι περίεργες στάσεις και τα πρόστυχα παιχνιδάκια. Μαζί του απόκτησε δύο παιδιά τον Ορφέα και τον Όμηρο, τον γνωστό σε όλους ποιητή. Άλλος άντρας της Λόλας ήταν ο Νέρωνας, ο οποίος αφού τον εγκατέλειψε έβαλε φωτιά στη Ρώμη για να ξεσπάσει τον πόνο του. Μαζί του απόκτησε μία κόρη την Ολυμπιάδα, μητέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Από το γάμο της με τον Ριχάρδο τον Λεοντόκαρδο απόκτησε δεκατρία παιδιά, από τα οποία τα δέκα γεννήθηκαν με πράσινο δέρμα και κάηκαν στη πυρά, το ένα με δύο γεννητικά όργανα, το μώρο πέθανε στην προσπάθεια να του κόψουν το δεύτερο όργανο, και τα δύο τελευταία παιδιά, ο Χάνσελ και η Γκρέτελ, χάθηκαν κατά τη διάρκεια ενός περιπάτου στο δάσος και εικάζεται ότι τους έφαγε μία γριά γυναίκα που ζούσε σε μία ζαχαρωτή καλύβα. Η Λόλα είχε πάρα πολούς άντρες ανάμεσα στους οποίους ήταν, ο Μέρλιν ο μάγος, ο Κόμης Δράκουλας, ο Blade, ο Γολιάθ, ο Αδόλφος Χίτλερ, ο Ρασπούτιν, η Μάγια η μέλισσα, οι τρεις Μάγοι κ.α. Μερικά από τα γνωστά παιδιά της είναι, ο Λεωνίδας, η Ζήνα, η ωραία Ελένη, ο Ναπολέοντας, η Μουλάν, ο Χάρι Πότερ, ο Bill Clinton, η Ζαν Ντ' Αρκ κ.α.

[επεξεργασία] Επιτεύγματα

Γνωστά σε μάς επιτεύγματα της Λόλας είναι η ανέγερση του σινικού τείχους στην Κίνα, η ανακάλυψη του Νόμου της βαρύτητας για τον οποίο διεκδικεί τα εύσημα και ο Νεύτωνας και η συμμετοχή της στην ταινία Τρέξε Λόλα Τρέξε.

[επεξεργασία] Είπαν για τη Λόλα

“She walked up to me and she asked me to dance I asked her her name and in a dark brown voice she said Lola L.o.l.a. Lola”

- το συγκρότημα "The Kinks" για τη "δεσποινίδα"
The Kinks - Lola (Official Audio)04:03

The Kinks - Lola (Official Audio)

Το τραγούδι της "Λόλας"