Λούθηρος

Αυτό που βλέπετε είναι ορφανό. Αυτό σημαίνει πως αυτό που βλέπετε είναι μόνο του και πρέπει να φέρετε κόσμο να το δει, λινκάροντάς το αλλού, but who cares? (Δεκέμβριος 2010)

Αυτή είναι μία σελίδα αποσαφήνισης. Κι ας μην έχει βελάκια να την κάνει παιχνιδιάρικη.
Πιστέψτε με! Δε μοιάζει, αλλά είναι σελίδα αποσαφήνισης.

Ο Λούθηρος (αγγλιστί: Luther), ή Λόρδος Ούθηρος (αγγλιστί: Lord Uther), ή απλά Ούθηρος (αγγλιστί: Uther), ή τέλος Μαρτίνος Λούθηρος Βασιλεύς (Martin Luther King XVII), ήταν μια από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες τις ιστορίας, αφού πολλές φορές αμφισβητείται από πολλούς κύκλους η χρονική περίοδος στην οποία εμφανίστηκε, αλλά και το αν εμφανίστηκε εξ ολοκλήρου. Λίγα πράγματα γνωρίζουμε για αυτή τη μυστηριώδη περζόνα (όχι πρεζόνι βλάκα!!) τις οποίας αναφορές κατακλύζουν τον σύγχρονο κόσμο. Παρακάτω παραθέτονται οι ποικίλλες θεωρίες που θεσπίστηκαν για να κατανοήσει ο άνθρωπος το φαινόμενο Luther που σε αρκετές περιπτώσεις συγκρίνεται με το Φαινόμενο Μ.

[επεξεργασία] Εμφανίσεις του Luther ανά την ιστορία και τους κόσμους

[επεξεργασία] Κύρια μορφή φαινομένου: Λούθηρος (Luther)

Louthiria.png

Λούθηρος o Pro-τεστάντης

Ξεκίνησε σύμφωνα με πηγές από ένα Νοτιογερμανό χεβιμεταλά με το ίδιο όνομα, ο οποίος φορούσε τζινάκια Levis αντίθετα με τους Παπικούς (Παπάρες για λόγους ευκολίας), οι οποίοι προτιμούσαν αισθησιακά κόκκινα, εμφανίσεις με καμπριολέ (ολέ ολέ) της δεκαετίας του 1920, ενώ μουσικά προσεταιρίζονταν το Progressive Metal χαλώντας την πιάτσα του Λούθηρου. Οι Παπάρες τα πήραν λοιπόν και του είπαν να φοράει κόκκινα (γιατί ήταν και κρυφόγαυροι τρομάρα τους) και να σταματήσει τις γνωστές μεταλλιές και να παίξει λίγο Άντζελα, αυτός όμως, που από τη μια ήταν βάζελος, από την άλλη την είχε δει "Είμαι ο Λούθηρος και ----- και δέρνω" τους είπε "πάρτε την Άντζελα και βάλτε την στο ---- σας!". Οι βωμολοχίες του Λούθηρου αποτελούν ξεχωριστό έργο στο κίνημα των Pro-τεσταντών (Και καλά οι προγκρεσιβάδες που ήξεραν να τεστάρουν τις αντοχές του κοινού τους με 60λεπτα κομμάτια με 1ms στίχους) όπου καταλαμβάνουν πλέον το γνωστό τόμο "Martin Luther: The Apokrypha" ο οποίος μιλά για τα χρόνια που ο Λούθηρος έγραφε το ομόνυμο άλμπουμ που περιλάμβανε διάφορες βωμολοχίες. Οι Παπάρες από την άλλη τον φασκέλωσαν, του φώναξαν "Θα μας κλάσεις μια μάντρα!", απαγόρευσαν στους ιστορικούς να γράψουν τις βωμολοχίες του και απαγόρευσαν και το άλμπουμ γιατί ήθελαν να έχουν τον έλεγχο της μουσικής σκηνής. Οι Παπάρες κάλεσαν μια σύνοδο που την έλεγαν του Τριδέντο (γιατί έτριζαν τα δόντια των οπαδών από τα κρύα αστεία που έλεγαν οι Παπάρες για να σπάσει ο πάγος), όπου δήλωσαν σε όλο το σύμπαν ότι θα βγάλουν νέο άλμπουμ με τίτλο "Antimetarrythmisis: The Papares Strike Back!", κάνοντας τον Λούθηρο να χτυπιέται γιατί έχασε το impact στις έφηβες Γαλλιδούλες και τους Ισπανούς teddy boys. Παρ' όλα αυτά η μουσική του κατέκλυσε πολλές χώρες, οι οποίες άρχισαν να βγάζουν συγκροτήματα Luther-wannabees.

[επεξεργασία] Φαινόμενο Λόρδος Ούθηρος, ή Lord Uther

Lexluth.png

Λόρδος Ούθηρος ο δήμαρχος

Για όσους βλέπουν κάθε σαββατοκύριακο τη σειρά "Merlin" στον ΑΝΤ1 πηγαίνετε παρακάτω. Ωραία, μείνανε οι άσχετοι... εννοώ οι ήπιοι γνώστες του ζητήματος καλέ.

Λοιπόν, ο Λόρδος Ούθηρος ήταν κατά κοινή ομολογία ένας δήμαρχος καμμένος στο παιχνίδι SimCity 2000 με μεσαιωνικές πίστες. Είχε πειστεί ότι ήταν προτιμότερο να χτίζει οικόπεδα χρησιμοποιώντας ως αρχιτέκτονες τους πολιτικούς μηχανικούς του (για λόγους ευκολίας τους λέμε officers), ενώ όποιος περνούσε τις πανελλήνιες με 21.000 μόρια και ήθελε αρχιτεκτονική Θεσσαλονίκης αντιμετώπιζε την οργή του αφού υποστήριζε ότι αν αφεθούν οι αρχιτέκτονες/αρχιτεκτόνισσες (witches/wizards) ελεύθεροι να κατακλύσουν την αγορά εργασίας θα χαλούσε η πιάτσα αφού τα κτήρια για πρώτη φορά θα ήταν αξιόλογα.

Ένας τυπάς όμως που λεγόταν Μέρλιν, την είχε δει μαγκάκι και πέρασε τις πανελλήνιες με 23.592,314 μόρια. Και μόλις τα είδε έβαλε πρώτη επιλογή στο μηχανογραφικό Αρχιτεκτονικής Αθηνών. Οπότε ο Λόρδος Ούθηρος τα πήρε και τον έστειλε να κάνει παρέα στον Καλατράβα. Ο ίδιος ο Μέρλιν ξέρει και βιολί. Γι' αυτό και λέγεται ο βιολιστής της στέγης Calatrava. Ο Λόρδος Ούθηρος πάλι κάθεται στο PC του και παίζει ακόμα σπάζοντας τα νεύρα των δουλοπάροικων της πόλης του...

[επεξεργασία] Φαινόμενο Ούθηρος Σκέτος, ή Uther Straight

Αυτή είναι μια μυθική φιγούρα που θα την δείτε μόνο πέσετε στα παιχνίδια της Χιονοθύελλας (Blizzard) και κυρίως στη Πολεμική Μηχανή ΙΙΙ (Warcraft III), όπου ο Uther Straight, ένας ξάδερφος του Oscar Wilde, νομίζει ότι είναι ένας πράος, δίκαιος και σοφός στρατηγός, που για να αποδείξει το ποιόν του στέλνει το παιδί για τα θελήματα που τον λένε Άρθα να κάνει διάφορες δουλειές του τύπου "φέρε μου ένα φραπέ μέτριο χωρίς", "Φέρε τη κόρη μου από το σχολείο", "Πήγαινε να μιλήσεις στους αγαθούς τυπάδες απέναντι και πείσε τους ότι είμαστε καλά παιδιά", κλπ κλπ.

Επειδή όμως την έχει δει πολύ πράος και σοφός και άρχισε να πρίζει τα @@ του Chuck Norris, ο Άρθας, ο μορφονιός, γύρισε από το βόρειο πόλο με ένα κουζινομάχαιρο και αφού τον κυνήγησε στου Βοσπόρου τα Στενά τον έστειλε να βρεί τον μπαμπά του που ήταν βιομήχανος ολόκληρης της ανθρωπότητας. Όλα αυτά ξεκίνησαν από ένα μαλάκα που δεν ήξερε να φτιάχνει φραπέ και να οδηγεί αυτοκίνητο...

[επεξεργασία] Φαινόμενο Μαρτίνος Λούθηρος Βασιλεύς, ή Martin Luther King

Είναι αποτέλεσμα παραβίασης της αγγλικής γραμματικής αφού κανονικά λεγόταν King Martin Luther XVII, αλλά επειδή οι πρωτευουσιάνοι ήθελαν ένα πιο πιασάρικο καλλιτεχνικό όνομα του το έκαναν ρώσσικη σαλάτα. Ήταν λοιπόν ένα αγαθό παιδί, λαϊκός βάρδος της εποχής, ολίγον μελαψός, ο οποίος κέρδισε τις καρδιές του mainstream αμερικανικού κοινού με τραγούδια όπως το "I have a Dream" που έπαιξε στο MTV και καθήλωσε το 155% των τηλεθεατών για μερικά λεπτά πριν επανέλθει το MTV στο γνωστό Hulio Iglesias και θάψει τη παραδοσιακή μουσική της Μεγαλόνησου... εεε του M.L.K XVII δηλαδή...

[επεξεργασία] Επιρροή των Φαινομένων στο Παγκόσμιο Γιγνεσθαι

Τα φαινόμενα επηρρέασαν τη παγκόσμια ζωή, όπως ο οδοστρωτήρας επηρρεάζει τη φρέσκια άσφαλτο. Την ισοπέδωσαν!

Μην ακούτε την κυβέρνηση! Κοιτάξτε τα στοιχεία:

  • 1530s: Πρώτα άλμπουμ του συγκροτήματος Luther. Ευρωπαϊκός Πόλεμος με αφορμή το Top 10 της τελευταίας δεκαετίας.
  • 2010s: Επικράτηση του στιλ παιξίματος του Lord Uther στην Ελλάδα. Παρενέργειες είναι η παραμονή εφήβων στα σπίτια τους το καλοκαίρι, τα σαββατοκύριακα, με την κοπέλα να κατακλύζει το κινητό από μηνύματα.
  • 2000s: Εμφάνιση του αγχολυτικού χαπιού Warcraft III/ Warcraft III με γέυση παγωμένου θρόνου. Παρενέργειες προκάλεσαν τη 9/11, την άνοδο της Nu-Metal και την ανάκαμψη της Άννας Βίσση.
  • 1950s-1960s: Εμφάνιση του λυράρη Μαρτίνου Σύντεκνου Λούθηρου του Ρήγα μας του 17ου! Παρενέργειες παρατηρούνται μέχρι και σήμερα με τις ανήκουστες διαμαρτυρίες ομάδων σχετικά με μια νέα αίρεση που ονομάζεται παραβίαση ανθρώπινων δικαιωμάτων και κατακλύζει περιοχές με υψηλές συγκεντρώσεις χαμηλού IQ. Θεραπεία δεν έχει βρεθεί ακόμα.