Λουκάς Παπαδήμος

Ο Λουκάς Παπαδήμος είναι βριλ φορτηγατζής που ανέλαβε ύστερα από προσωπικό μόχθο την πρωθυπουργία της Ελλάδας τις 11:11 την 11 Νοεμβρίου 2011 (11/11/11). Είναι αρχηγός της κυβέρνησης που άφησε το ΠΑΣΟΚ και σε αυτήν προστέθηκαν καμιά 20 πολιτικοί της ΝΔ και δύο παλικάρια από το ΛΑΟΣ, ο Άδωνης Γεωργιάδης και ο Μάκης Βορίδης. Αν τον αφήναν θα έβαζε δικούς του ανθρώπους, από το σωματείο φορτηγατζήδων όπου και ανήκει, αλλά δεν τον αφήσαν. Δεν πειράζει, όμορφη Ελλάδα μου, σε αυτούς θα βάλει μυαλό για να λειτουργούν καλύτερα.

Έχει γράψει επίσης και κάποια βιβλία, τα περισσότερα Άρλεκιν για τον έρωτα ενός φορτηγατζή με την βενζινοπώλα, τη ταμεία, την καθαρίστρια και τη σερβιτόρα, καθώς και άλλα πιο πανεπιστημιακού επιπέδου έργα, όπως «Πώς να μείνεται στο χείλος του γκρεμού».

[επεξεργασία] Πρώτα χρόνια

Ο Λουκάς Παπαδήμος γεννήθηκε το 1947 στο Κερατσίνι από μπαμπά παπά και μάνα παπαδιά. Από μικρός ξεχώρισε με τις επιδόσεις του στο ποδήλατο, και συγκεκριμένα στην προσεκτική οδήγησή του, ιδίως όταν αυτό έσερνε καρότσα. Επίσης του άρεσε η ρητορική, αλλά δε μπόρεσε να κάνει κάτι γι' αυτό στα παιδικά του χρόνια. Τις εκπληκτικές ικανότητές του αναγνωρίσαν σκάουτερ από το Μ.Ι.Τ., όπου και του προσφέραν ιπποτροφία για να εκτρέφει τα άλογα του χωριού. Του είπαν Πρέπει να ξεκινήσεις από χαμηλά για να φτάσεις ψηλά. Τα λόγια αυτά γίναν το ευαγγέλιο του Λουκά και χαράχθηκαν με αξίνα στον εγκέφαλό του. Την επόμενη χρονιά, το ίδιο πανεπιστήμιο του έδωσε υποτροφία για να σπουδάσει ό,τι ήθελε. Αυτός, έχοντας στο μυαλό του τα καλώδια που έβγαιναν από το εργοστάσιο της ΔΕΗ δίπλα από το παιδικό του σπίτι αποφάσισε να γίνει Ηλεκτρολόγος Μηχανικός. Αποφοίτησε από το ΜΙΤ το 1970. Τότε αφιερώθηκε στην οδήγηση του φορτηγού. Το πρώτο του φορτηγό το έδωσε ο μπάρμπας του απ΄ την Κορώνη μαζί με την άδεια του φορτηγατζή, όμως επειδή δεν ήταν καλό απόφασισε όταν αποκτήσει δύναμη να εκδικηθεί το μπάρμπα απ' την Κορώνη.

[επεξεργασία] Επαγγελματίας Φορτηγατζής

Ο μικρός Λουκάς (23 χρονώ γαϊδούρι ήταν, αλλά δεν μας νοιάζει γιατί τον αγαπάμε) έγινε μέλος του σωματείου των φορτηγατζήδων, ένα κλειστό κλαμπ που για να γίνει κάποιος μέλος έπρεπε να έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος φορτηγατζή. Ο Λουκάς ξεκίνησε από χαμηλά, αλλά ανέβαινε αργά και σταθερά στην ιεραρχεία του σωματείου, του ισχυρότερου στην Ελλάδα, αφού το ίδρυσαν και υποστηρίζουν οι Βριλ.

[επεξεργασία] Η στροφή

Μια μέρα που οδηγούσε στην Εθνική Πατρών-Αθηνών, σε μια απότομη στροφή, ανοίγει το ντουλαπάκι του συνοδηγού του φορτηγού και βλέπει ότι μέσα έχει λίγα χρήματα. Ήταν στιγμή σταθμός για το Λουκά, ο οποίος γύρισε στο ΜΙΤ για να σπουδάσει οικονομικά, αυτά το 1971. Επειδή όμως έπρεπε να δουλεύει και σα φορτηγατζής ταυτόχρονα, έχασε αρκετές διαλέξεις και κατάφερε με χίλια βάσανα το 1978 να πάρει το πτυχίο του στα οικονομικά. Ήταν ο πρώτος φορτηγατζής με πτυχίο στα οικονομικά με αποτέλεσμα να ανέβει ακόμη ταχύτερα στην ιεραρχία του σωματείου και το 1990 να γίνει αρχηγός του.

Το 1993 διορίστηκε υποδιοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος και τον επόμενο χρόνο διοικητής της Τράπεζας παραμένοντας μέχρι το 2002. Το ίδιο έτος ανέλαβε αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, θέση από την οποία αποχώρησε το 2010. Αυτά μπορεί να σας φαίνονται σοβαρά και είναι, αλλά πρέπει να θυμηθούμε ότι αυτά τα δύο ιδρύματα κυριαρχούνται από Βριλ, γεγονός που εξηγεί την δήθεν αδυναμία τους να βοηθήσουν τους Ελληνες.

[επεξεργασία] Πρωθυπουργία

Ημέρα ιστορική, 28 Οκτωβρίου 2011, ο Γιωργάκης Παπανδρέου ανακοινώνει δη-ψι-μό-φη-σμα εε δημοψήφισμα. ΕΥΓΕ! Είναι η ευκαρία που έψαχνε ο Λουκάς Παπαδήμος για να ξεκολλήσει από την απραγία και να κάνει κάτι. Στέλνει βιογραφικά στη βουλή, η οποία τα απορρίπτει. Θέλει να βάλει τον άνθρώπο τους, τον Πετσάλνικο για πρωθυπουργό. Γενική κατακραυγή. Όμως το καλό το παλικάρι ξέρει και άλλο δρόμο. Έρχεται σε επαφή με το σωματείο φορτηγαρέων στο οποίο εξακολουθεί να ανήκει, αυτή τη φορά ως επίτιμο μέλος, και ζητά την αναφορά του ονόματός του στα ΜΜΕ. Η συμμετοχή μεγάλη και το όνομα του Λουκά Παπαδήμου γίνεται γνωστό σε όλο το κόσμο. Η βουλή αναγκάζεται να τον κάνει πρωθυπουργό. ΑΤ ΛΑΣΤ επιτυχία. Η ημερομηνία και ώρα στέψης του ως πρωθυπουργό της Ελλάδας ανακοινώνεται η 11:11 του 11/11/11 (αριθμός των Βριλ για όποιον δε ξέρει). Όμως όπως κάθε τι που γίνεται στην Ελλάδα έχει και το αντίστοιχο κόλλημα, και έτσι η στέψη έγινε πέντε ώρες αργότερα.

Μια άλλη θεωρεία αναφέρει ότι ο Γιωργάκης ήθελε να αρχίσει προπόνηση για τη ποδηλασία χωρίς σέλα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου. Βέβαια το ξέχασε και έτσι όταν ήρθε η ώρα για να αρχίσει τη προπόνηση δε πρόλαβε να ανακοινώσει εκλογές. Η Βουλή έβγαλε ανακοίνωση στις μικρές αγγελείες: «Ζητείται βριλ με εμπειρία στα οικονομικά και γαλήνια προσωπικότητα ώστε να καταφέρει να ολοκληρώσει το PSI. Στη συνέχεια βλέπουμε, καλό είναι να μη ξεπακετάρεται τις βαλίτσες». Ο Παπαδήμος έστειλε βιογραφικό και κτλ.

Οι πληροφορίες για το βίο και πολιτεία κατά τη πρωθυπουργία είναι συγκεχυμένες. Λυπούμαστε. Το μόνο που ξέρουμε είναι ότι η πρωθυπουργία του έδωσε έπνευση για να γράψει τα καλύτερά του βιβλία, «Πώς να μείνεται στο χείλος του γκρεμού» και «6 μήνες στασιμότητα».

[επεξεργασία] Φτου ξελευθερία

Στις 7 Απρίλιου 2012 ανακοινώνεται ότι θα γίνουν εκλογές. Ο Παπαδήμος ετοιμάζει τις βαλίτζες του και περιμένει υπομονετικά μέχρι τις 7 Μαΐου να γυρίσει στα σχολεία και μετά να την κάνει κοπάνα με αποτέλεσμα να μην το βρουν οι δημοσιογράφοι. Φήμες λένε ότι πήγε στις Βρετανικές Παρθένοι Νήσοι ή στις νήσους Κάιμαν για να συνεχίσει τη δουλειά του ως Τραπεζίτης (όχι ως δόντι προς Θεού). Η δουλειά είναι χαλαρή, ενώ τα έσοδα από τις εκδόσεις των βιβλίων του υπόσχονται μια ζωή και μία κότα. Δημοσιογράφος του ΣΤΑΡ τον είδε στην Ίμπιζα να χορέυει τριες Αγγλίδες τουρίστριες, αλλά δεν μίλησε στη κάμερα. Ο Παπαδήμος δεν είναι τρελός να μιλάει σε μηχανήματα.