Λογοκρισία

[επεξεργασία] τι είναι η λογοκρισία

λογοκρισία ειναι μια ασθενεια που εμφανιζεται οταν καποιος δεν θελει να, δει, ακουσει, μυρισει, αγγιξει, καποια ακινδυνα πραγματα, που ομως ο ιδιος τα θεωρει επικινδυνα και μισητα. εκδηλωνεται με ξεσπασματα (κρισεις), κατα τι διαρκεια των οποιων ο πασχων δεν θελει να ερχεται σε επαφη με τα πραγματα που μισει. στα ενδιαμεσα ο πασχων δεν φαινεται καν να πασχει απο την ασθενεια. διακρινεται σε 2 μορφες, την ενεργητικη και την παθητικη. η ενεργητικη είναι οταν ο πασχων προσπαθει να αφανισει να πραγματα που δεν θελει να, δει, ακουσει, μυρισει, αγγιξει, κλπ, και ειναι η πιο σοβαρη. στην παθητικη, ο πασχων απλα απομακρυνεται απο τα πραγματα που μισει. η μορφη αυτη ειναι πολυ ελαφρια και απο πολλους δεν θεωρειται σαν λογοκρισια.

[επεξεργασία] είδη λογοκρισιας

τα ειδη λογοκρισιας ειναι 3. ειναι η γραπτη λογοκρισια, η προφορικη και η οπτικη λογοκρισια.

[επεξεργασία] γραπτη λογοκρισια

η γραπτη λογοκρισια εμφανιζεται, οταν ο πασχων διαβαζει καποια γραπτα κειμενα. οταν ο πασχων δεν θελει να διαβασει κατι, απλα το μουτζουρωνει, ωστε να μην μπορει να διαβαστει απο κανεναν. η λογοκρισια αυτη ηταν ιδιαιτερα δημοφιλης σε διαφορα δημοκρατικα καθεστωτα, καθως και σε αρχεια του FBI, που το FBI τα ειχε κανει μεσ'τη μουντζουρα, προκειμενου να μην μπορει να διαβασει κανεις (ουτε καν το ιδιο) για τους εξωγηινους και τα βριλ που κυκλοφορουν αναμεσα μας. δειγματα γραπτης λογοκρισιας θα βρειτε εδω αποκατω:...

μπορειτε επισης να δειτε και ενα αρθρο εδω στη φρικη αποκλειστικα αφιερωμενο στη λογοκρισια. επισης μην ξεχασετε να ριξετε μια ματια και σε αυτα τα λογοκριμενα κινεζικα (κυριολεκτικα) εδω αποκατω.

Αγαπητέ Γιώργο,
ο δικηγόρος σου δε μπορεί να βρει τρόπο να σε αθωώσει. Γι'αυτό μίλησε με έναν παλιό του πελάτη στις Μπαχάμες
που θα σε βοηθήσει να δραπετεύσεις. Η διαδικασία είναι πολύ απλη. Πρώτα θα 檢查制度,指古羅馬政府官員,其職責為登記公民戶口
評估其財產數額、考核公眾道德與管理公款,其後漸成為檢查之意。μετά θα 通常指政府機構、宗教團體、民間社團,以及社會風俗等主觀判別資訊之內涵做某程度的檢查,
以限定民眾對資訊取得、閱讀與聽聞各方面 και τέλος θα是否應加以限制與防止之制度.一種鎮壓思想與資訊的行為。Ελπίζω να σε βοήθησα.
Φιλιά από τα πεθερικά σου.
Με αγάπη,
η γυναίκα σου

参阅

中国网络审查

Ενα σχόλιο... Ξέρεις τι έγραψες?
-----------------------------------------------
檢查制度,指古羅馬政府官員,其職責為登記公民戶口、評估其財產數額、考核公眾道德與管理公款,其後漸成為檢查之意
μετά θα 通常指政府機構、宗教團體、民間社團,以及社會風俗等主觀判別資訊之內涵做某程度的檢查,以限定民眾對資訊取得、閱讀與聽聞各方面
και τέλος θα是否應加以限制與防止之制度,是一種鎮壓思想與資訊的行為。
------------------------------------------------
"Σύστημα ελέγχου ότι οι κυβερνητικοί αξιωματούχοι της Ρώμης, τα καθήκοντά τους λογαριασμό για την εγγραφή των πολιτών, για να εκτιμήσει
το ύψος της περιουσίας, την αξιολόγηση και τη διαχείριση των δημοσίων πόρων σε δημόσια ήθη, τότε σταδιακά ο έλεγχος είχε ως στόχο.
μετά θα αναφέρεται συνήθως σε κυβερνητικές υπηρεσίες, θρησκευτικές ομάδες, κοινωνία των πολιτών και κοινωνικά έθιμα των υποκειμενικών δεδομένα 
αναγνώρισης του περιεχομένου να κάνει ένα ορισμένο επίπεδο της λογοκρισίας, για να περιοριστούν οι άνθρωποι πάρουν πληροφορίες,
διαβάσει και ακούσει όλα και τέλος θα πρέπει να περιορίζεται και να προλαμβάνεται η σύστημα, είναι μια καταστολή των ιδεών και της
συμπεριφοράς των πληροφοριών."
???????????????????????????? λολ!!!...

[επεξεργασία] προφορική λογοκρισία

ειναι το ειδος λογοκρισιας που συνανταται πολυ, στην τηλεοραση, το ραδιοφωνο, σε ζωντανες (η, και πεθαμενες πολλες φορες) μεταδοσεις. σε αυτο το ειδος λογοκρισιας εξαφανιζονται λογια, η, ηχοι (οπως ενα ρεψιμο, η, μια κλανια) που καποιος δεν θελει να ακουστουν, ειτε γιατι δεν τους αντεχει, ειτε γιατι δεν τους αντεχουν αλλοι. τα λογια / ηχοι που δεν πρεπει να βγουν παραεξω, συνηθως αντικαθιστανται απο ενα ηχο μπιπ. τα λογια που συνηθως λογοκρινονται ειναι τα ανελεητα βρισίδια και λιγοτερο οι ηχοι.

[επεξεργασία] οπτικη λογοκρισια

ειναι η λογοκρισια που εμφανιζεται οταν ο πασχων βλεπει φωτογραφιες, η, βιντεο. ειναι παρομοια με την γραπτη λογοκρισια, με τη διαφορα οτι εξαφανιζονται πιξελ αντι για γραμματα (για παραδειγμα η μαπα καποιου κακασχημου απο μια φωτογραφια, η, βιντεο). καμια φορα το περιεχομενο που εξαφανιζεται ειναι τοσο φριχτο που θα μπορουσε να προκαλεσει απο πονοκωλο μεχρι Νεκροφυλλία, οποτε σε μια τετοια περιπτωση, η λογοκρισια ειναι απαραιτητη. ειναι πολυ δημοφιλης σε φυλακοβιους που δινουν συνεντευξη στο Μέγκα Τσάνελ, η, σε φωτογραφιες που απεικονιζουν οντα πιο κακασχημα και απο ορκ (μερικα παραδειγματα ειναι η Μαρία η ασχημη και η ελενη απο το τερατουργημα). ενα δειγμα οπτικης λογοκρισιας βλεπετε παρακατω:...

[επεξεργασία] Λογοκρισία σε τραγούδια της απόλυτης Ελληνίδας σταρ

Η Άννα Βίσση, έχει έρθει αντιμέτωπη με το σκληρό πρόσωπο της λογοκρισίας ουκ ολίγες φορές στην καριέρα της. Η πρώτη ήταν το 1996, όταν η Άννα, υμνόντας το ερωτικό τραγούδι, αποφάσισε να τιτλοφορήσει τον νέο δίσκο της "Κλίσμα Πρωκτικό". Η εταιρία όμως, φοβούμενη πιθανές αντιδράσεις και λίγο πριν την ηχογράφηση του ομότιτλου τραγουδιού, άλλαξε τον τίτλο και τους επίμαχους στίχους σε "Κλίμα Τροπικό". Παρά την ξαφνική αλλαγή, ο δίσκος πήγε πολύ καλά και γνώρισε τεράστια επιτυχία με τα "Σεντόνια", ένα αισθησιακό τραγούδι με εμφανείς ερωτικές αναφορές.

Η Άννα όμως δεν το έβαλε κάτω και δύο χρόνια αργότερα, συνεχίζοντας στο ερωτικό με κοινωνικές προεκτάσεις ύφος, προειδοποιεί μέσα από τη νέα της δουλειά για τα χαμηλά ποσοστά αποτυχίας μιας φυσικής μεθόδου αντισύλληψης, με το τραγούδι και τον ομώνυμο δίσκο "Τράβηγμα". Και πάλι η εταιρία παρενέβη, αργά αυτή τη φορά, μετονομάζοντας τα λίγο πριν την εκτύπωση σε "Τραύμα". Το τραγούδι όμως είχε ήδη ηχογραφηθεί, γι αυτό η Άννα ακούγεται καθαρά να τραγουδά "Τράβηγμα είσαι άνοιχτο [στις πιθανότητες]". Για ακόμα μια φορά, η Άννα Βίσση στάθηκε τυχερή παρά τις αντιξοότητες και έκανε ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία.

Νέα καλλιτεχνική φίμωση παραλίγο να επέλθει μερικά χρόνια αργότερα, το 2005. Η Άννα αυτή τη φορά, θέλει να τραγουδήσει για το ασφαλές σεξ. Ο Νίκος Καρβέλας όμως, είχε ήδη γράψει το άσμα "Το Προφυλακτικό" στο δίσκο "Όλα είναι εντάξει" του 2000, οπότε προσπαθώντας να μην επαναλάβει τον εαυτό του, δεν το συνηθίζει ποτέ άλλωστε, έγραψε το "Λάτεξ". Η εταιρία, θεώρησε ότι ο στίχος "Αγάπη από λάτεξ" έβγαινε κακόηχος στις ηχογραφήσεις, οπότε παρενέβη ακόμα μια φορά. Τελικά ήρθε σε συμβιβασμό με την απόλυτη Ελληνίδα σταρ και συμφωνήθηκε από τις δύο πλευρές να αλλάξει ο επίμαχος τίτλος και στίχος σε "Νάυλον". Αυτή τη φορά όμως η Άννα Βίσση την πάτησε, γιατί ο δίσκος πάτωσε. Έπρεπε να είχε επιμείνει στο Λάτεξ.