Λιονέλ Μέσι

Ronaldo.jpg

o Mέσι σε αγώνα με την εθνική Βραζιλίας

Ο Λιονέλ Μέσι είναι ένας άμπαλος o οποίος δεν κόβει ποτέ το μαλλί του! Επίσης έχει ζήσει όλη του τη ζωή του στην Μπαρτσελόνα μιας και τον ανέλαβε με τη συμφωνία ότι αυτός θα παίζει μπάλα και η ομάδα θα του αγοράσει την τριλογία του Toy Story. Φημολογείται πως ο Μέσι τρίβει το πιπέρι, πάει το γράμμα, μελώνει το μελομακάρονο, καίει τις βάτες και άλλα τέτοια καθώς ο φωτογραφικός φακός τον έχει τσακώσει σε τρυφερές στιγμές με τον συμπαίκτη του Γεράρδο Πικαίτιο φορώντας μόνο τα βρακάκια τους!

[επεξεργασία] Εθνική Βραζιλίας

Messi.jpg

Ο Μέσι πανηγυρίζει ένα απο τα ελάχιστα γκολ του με την φανέλα της Ρεάλ Μαντρί.

Όσο για την καριέρα του Λιονέλ με τα χρώματα της Αργεντινής κάτω από την επιτήρηση του τιτανοτεράστιου Μαραντόνα, του καλύτερου βραζιλιάνου ποδοσφαιριστή, σκοράρει στα παιχνίδια μόνο και μόνο όταν ο ίδιος μπήξει τα κλάματα, κάνοντας τους αντιπάλους να του χαρίσουν τη μπάλα και να εξαφανιστούν από το γήπεδο! Φυσικά αυτό δεν απέδωσε όταν ο Λιονέλ αντιμετώπισε την εθνική μας ομάδα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Αμπαλοσύνης όπου και δεν κατάφερε να διακριθεί. Το αποτέλεσμα ήταν να κλαφτεί τόσο μα τόσο πολύ στον προπονητή του, ο οποίος λίγες ώρες μετά παραιτήθηκε.

[επεξεργασία] Επάγγελμα

Ο Μέσι αποτελεί παίκτη της Ρεάλ Μαντρί καθώς πήγε στις ακαδημίες τις απο τα δώδεκα χρόνια του. Η καριέρα του στην Ρεάλ δεν τον εμποδίζει να διατηρεί στενή φιλία με διάφορους παίκτες της ομάδας του όπως ο Χρήστος Ρονάλδος (ακα Cristiano Ronaldo) που είναι γνωστοί για την στενή φιλία του. Σε αντίθεση με την Εθνική όσα κλάματα και να βάλει δεν πρόκειται να παίξει ποτέ στην αρχική ενδεκάδα καθώς παίζει χάλια. Μάλιστα εδώ και τρεις συνεχόμενες χρονιές έχει ψηφιστεί χειρότερος παίκτης του κόσμου.