Λεωνίδας

“This is skataaa!”

- Ο Λεωνάϊδας για κάτι που πάτησε

είναι πλέον επίσημο!

“Τσίμπα ένα αρχίδι (μολών λαβέ)

- Ο Λεωνάϊδας για στον Ξέρξη, δείχνοντας με το χέρι του τον δεξί όρχι

Ο Λεωνίδας ήταν ένας φιλόσοφος και σαμουράι από τα αρχαία χρόνια και έδωσε στους Ελ την δημοκρατία. Ήταν βασιλιάς της Σπάρτης για περίπου 888.888 χιλιάδες χρόνια και τώρα ζει κρυμμένος με το όνομα Λεοντόκαρδος Λεωνίδας λέγοντας ότι Λεωνίδας είναι το επίθετο του.

Leocounter

Ο Λεωνίδας στο Counter Strike. Spectator είναι οι Πέρσες...

[επεξεργασία] Καριέρα

Ο Λεωνίδας στα 10 του χρόνια πήγε σε ένα βουνό όπου εγκλωβίστηκε και έμεινε εκεί για 30 χρόνια. Εκεί τον μεγάλωσαν λύκοι ενώ μάθαινε να παίζει Counter Strike με αντίπαλους τους Ινδιάνους. Δεν έχασε ποτέ. Είπε την πρώτη του λέξη όταν έγινε 30 χρονών αφού τότε έφυγε για την Σπάρτη και αυτή ήταν THIS IS SPARTAAAA. Το πεπρωμένο του ήταν σταθερό και η πρώτη του λέξη δεν απλά μια λέξη. Ήταν ιστορία.

[επεξεργασία] Βασιλιάς της Σπάρτης

Ο Λεωνίδας έγινε βασιλιάς και κύρηξε αναμέτρηση με τους Πέρσες στο Counter Strike. Όταν ο Πέρσης αγγελιοφόρος πήγε στην Σπάρτη ο Λεωνίδας του είπε THIS IS COUNTEEEER και έτσι άρχισε πόλεμος. Ο Λεωνίδας νίκησε όλους τους Πέρσες μόνος του και έφυγε για την Κούβα. Εκεί μαζί με κάτι 300 κουβανούς ασχολήθηκαν με την τεκιλοποιεία όπου έβγαλαν πολλά λεφτά για να πραγματοποιηθεί το όνειρο του Λεωνίδα. Το μπάντζι-ζάπινγκ. Και τολμώ να πω, ήταν η πρώτη φορα που τρόμαξε.
Leoorockas

ο Λεωνίδας αποφάσισε να ασχοληθεί με την ροκ μουσική για το 2010

Agrammatosleo

Δεν ξέρω να διαβάζω!

[επεξεργασία] Δάσκαλος

Επιστρέφοντας στην πατρίς, ασχολήθηκε με τις τέχνες τις οποίες παράτησε για να γίνει δάσκαλος. Ο Λεωνίδας γρήγορα πήρε μετάθεση στα Κοσκινού οπου και έγινε δάσκαλος σε ένα δημοτικό σχολείο στο οποίο μάθαινε στους μαθητές του την μοναδική του λέξη THIS IS SPARTAAAA. Αργότερα αποδείχθηκε ότι ήταν αγράμματος και μπήκε σε ένα αντικυβερνητικό κόμμα με τον Τσε Γκεβάρα.

Cheleonidas

Αφίσα του Λεωνίδα στην Κούβα...

[επεξεργασία] Επαναστάτης

Με το κάλεσμα του Τσε, ο Λεωνίδας επέστρεψε στην Κούβα. Εκεί, ο Τσε και ο Λεωνίδας πολέμησαν την κουβανή κυβέρνηση εκτοξεύοντας μπανάνες από έναν καταπέλτη, δημιουργώντας πανικό στους βουλευτές. Τότε ο Λεωνίδας μπήκε μέσα στο Δημαρχείο και φώναξε THIS IS CUBAAAAAA! και άρχισε να σφάζει τους βουλευτές και τον πρόεδρο της κυβέρνησης. Στον δρόμο γι'αυτό, βίασε την γραμματέα του δημαρχείου φωνάζοντας THIS IS PARTAAAAAAAA. Η γραμματέας τον ερωτεύτηκε και έκαναν 8888888 χιλιάδες παιδιά. Επίσης μετά τον θάνατο του πολυαγαπημένου του και όχι μόνο φίλου του, Τσε, ο Λεωνίδας αποφάσισε να σταματήσει τους πολέμους και να ασχοληθεί με κάτι ποιο κόσμιο.

[επεξεργασία] Μηχανικός αυτοκινήτων

Ο Λεωνίδας έφυγε για την Αμερική και έπρεπε να μάθει αγγλικά. Παρόλα αυτά, το μόνο που έμαθε ήταν το THIS IS AMERICAAAAA. Έγινε μηχανικός αυτοκινήτων σε ένα συνεργείο στην Καλιφόρνια και αργότερα πήγε στο Pimp my ride με τον Εξζίμπιτ για να καγκουρέψει τα αμάξια των άλλων. Εκτός από αυτό, έβαζε μια κάρτα-αυτοκόλλητο στα αμάξια που έλεγε THIS IS KARTAAAAAA. Ο Λεωνίδας έγινε διάσημος σε όλα τα πέρατα του γαλαξία που μέχρι και ο Λούκιος Ουρανοπερπατητής τον προσέλαβε να του φτιάχνει τα διαστημόπλοια. Ακόμα και ο Γεώργιος Βους τον πήρε να δουλεψει μυστικά και να φτιάχνει Α.Τ.Ι.Α...

[επεξεργασία] Τηλεόραση

Ο Λεωνίδας πήρε μέρος σε πλήθος διαφημίσεων για φαγητό, εσώρουχα και κοινωνικά μηνύματα. Τα πιο γνωστά από αυτά είναι η διαφήμιση των Pampers, για την οικολογία και το μήνυμα για τα λάθη στα εστιατόρια. Πήρε μέρος και σε τελεπαιχνίδια όπως το The Wall στο οποίο δεν κατάφερε να προκριθεί λόγω κακής συμπεριφοράς.

[επεξεργασία] Τεχνολογία

Ο Λεωνίδας αφού ίδρυσε την εταιρεία του SPARTAAAA έφτιαξε ένα περιβάλλον εργασίας ανάλογο του Windows το οποίο δεν θα εμφανίζει την Μπλε οθόνη του θανάτου. Το ονόμασε Windows SPARTA. Το λογισμικό αυτό πούλησε πάνω από 30.000.000 αντίγραφα αφήνοντας των Μπιλ Γκέιτς χωρίς δουλειά. Η εταιρεία του έγινε διάσημη και η έδρα του μετακινήθηκε στη Σπάρτη.

[επεξεργασία] Σκακιστής

Σπαρτόσκακο

Ο Λεωνίδας αργότερα αποφάσισε να διεκπαιρεώσει το ταλέντο του και στο σκάκι. Συγκεκριμένα εφεύρεσε μια συγκεκριμένη κίνηση η οποία ονομάζεται προς τιμήν του λεωνίδεια.

[επεξεργασία] Εταιρεία

Η εταιρεία του Λεωνίδα είχε γίνει παγκόσμια γνωστή μέχρι που 3 χλιμίντζουρες Σπαρτιάτες κατέβαζαν πορνό στον υπολογιστή Windows SPARTA και μπλόκαρε το σύστημα αφήνοντας όλο τον κόσμο χωρίς Windows SPARTA. Ο Λεωνίδας για να αποφύγει τις συνέπειες κρύφτηκε για 100 χρόνια και βγήκε το 2007 στην ταινία 300 παίζοντας τον Τζέραρντ Μπάτλερ που έκανε τον Λεωνίδα. Τώρα ο Λεωνίδας είναι κάπου αλλού με άγνωστη ταυτότητα.

LeonidasFootball

Ο Λεωνίδας πανηγυρίζει τέρμα του.

[επεξεργασία] Ποδόσφαιρο

Εκτός αυτών, ο Λεωνίδας, ίδρυσε και μια ποδοσφαιρική ομάδα, το Λεωνίδιο Σπάρτης. Ήταν αρχηγός της ομάδας και επέλεγε μόνος του ποιος από τους 300 πολεμιστές του θα έπαιζαν κάθε φορά.

[επεξεργασία] Δείτε επίσης