Λίστα Τάκηδων

(ή αλλιώς Λίστα Τάκεων)

Τι είναι οι Τάκεις; Παρατηρήθηκαν προσπάθειες από κάποιους να γίνει απόκρυψη της πραγμάτικής τους ταυτότητας, αλλά τους ανακαλύψαμε και σας τους παρουσιάζουμε με κάθε επιφύλαξη...Αν βρεθήκατε εδώ κατά λάθος και δεν είδατε το ορίτζιναλ άρθρο, ρίχτε μια ματιά στο Τάκης.

[επεξεργασία] Homo Takiens

Μεταλαγμένο είδος απο τον Τακόσαυρο και ύστερα από τον Αυστραλοτακοπίθηκο ο Χόμο Τάκιενς είναι ο πιο μακρινός συγγενής του Τάκη. Με μυαλό πιο προηγμένο από το υπόλοιπο είδος του, προσπαθούσε να εξηγήσει στους υπόλοιπους πρωτόγονους σε τι χρησιμεύει το φλασάκι και ο ηλεκτρονικός υπολογιστής! Βέβαια οι υπόλοιποι δεν μπορόυσαν να καταλάβουν και έτσι είχαν τον πρωτόκλαστο Τακ στο περιθώριο και στην φάπα! Τελικά ο Τάκιενς αυτοκτόνησε μην μπορώντας να αντέξει την απαξίωση από αυτά τα πρωτόγονα όντα!

[επεξεργασία] Τακιγχαμών

Ο Τακιγχαμών γεννήθηκε την 4η χιλιετία πΧ σαν σκλάβος στην δούλεψη του φαραώ Χέοπα! Στα 14 του σκότωσε μια σφήκα που τσίμπησε το γιο του φαραώ και ο Θεός της Αιγύπτου τον αντάμειψε παίρνοντας τον στο παλάτι! Φήμες όμως λένε ότι ο Τακιγχαμών φοβήθηκε την σφήκα και την ώρα που πήγε να τρέξει για να φύγει η σφήκα παραπάτησε και έπεσε. Εν πάσει πριπτώση ο γιος του φαραώ υπέκηψε στο τραύμα και έτσι ο Χέοπας ανακύρηξε τον πρόγονο του Τάκη διάδοχο του βασιλείου! Μόλις πέθανε ο φαραώ ο Τακιγχαμών ανέβηκε στο θρόνο και πρώτο του μέλημα ήταν να φτιάξει μια πυραμίδα με internet cafe καθως και το πρώτο αυτοκίνητο της ιστορίας! Η πυραμίδα φτιάχτηκε αλλα το internet cafe έμεινε στην μέση επιδή δεν είχε ανακαλυφτεί ακόμα το ηλεκτρικό ρεύμα (σσ. σε πρόσφατες ανασκαφές στην πυραμίδα του Τακιγχαμών βρέθηκε πέτρινο ομοίωμα ηλεκτρονικού υπολογιστή). Όσο για το αυτοκίνητο ας μην το σχολιάσουμε καλύτερα! Ο Τακιγχαμών εντέλει βρήκε τραγικό θάνατο όταν κοπάναγε το κεφάλι του στο τοίχο μην μπορώντας να πιστέψει ότι δεν θα μπορεί να παίξει Football Manager!

[επεξεργασία] Takoulix le Gaulois

ή αλλιώς "Τακουλίξ ο Γαλάτης" (10 πΧ-85 μΧ). Ο Τακούλιξ είναι η μεγαλύτερη ντροπή της Τακιστικής δυναστείας (μετά τον σημερινό). Γεννήθηκε, μεγάλωσε και πέθανε στο γαλατικό χωριό του Αστερίξ. Οι μαρτυρίες της εποχής λένε ότι είχε πολύ χαμηλό IQ. Και αυτό μπορούμε να το συμπαιράνουμε από το γεγονός ότι 15 χρόνων πήγε για κυνήγι αγριογούρουνου και προκάλεσε έναν αγριόχοιρο σε αγώνα σκάκι! Ύστερα απο έναν εξαντλητικό αγώνα το γουρούνι κυριάρχησε στα σημεία. Ο Τακουλίξ δεν έιχε φίλους, ο πατέρας του τον είχε αποκληρώσει, η μάνα του του έχωνε φάπες και δεν είχε γαμ...σει ποτέ! Ο μόνος άνθρωπος που του μίλαγε στο χωριό ήταν ο Μαστουρίξ και αυτό μόνο όταν είχε καπνισει υπερβολική δόση χασίς. Ο Τακουλίξ επίσης είχε σαν στόχο να ζήσει 100 χρόνια και αυτό το πάλευε καθημερινά αποφεύγοντας τους διάφορους κινδύνους που προέκυπταν. Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν έπινε το μαγικό φίλτρο επιδή πίστευε ότι έχει συστατικά επικίνδυνα για κόψιμο! Εντέλει ο Τακουλίξ πέθανε σε ηλικία 95 χρονών από εγκεφαλικό όταν του είπαν πως του μένουν μόνο τέσσερα χρόνια ζωής και δεν θα καταφέρει να πιάσει το μεγάλο στόχο της ζωής του!

[επεξεργασία] Τάκιτος

Ρωμαίος ιστορικός που έζησε κατά τον 1ο αι. μ.Χ. Τα σπουδαιότερα έργα του ήταν:

Πέθανε λαβωμένος από τον Τακουλίξ. Έτσι ο Τάκιτος έπεσε κατάκοιτος.

[επεξεργασία] Takius Flasakius

Ο Flasakius είναι από τα πιο γνωστά Τακοειδή που έχουν περάσει από την ανθρωπότητα. Αρχικά αν και φαινόταν ότι θα ακολουθήσει το δρόμο των γραμμάτων, κάπου στην πορεία έχασε το δρόμο λόγω της κίνησης που επικρατούσε στα κεντρικά της Ρώμης. Τελικά έγινε αρχιτέκτονας και κατά το 80 μ.Χ απόφασισε ότι θέλει να κάνει κάτι ώστε να μείνει στην ιστορία. Έτσι μέσα σε 2 μέρες κατασκεύασε το Κολοσσιαίο. Δυστυχώς, μετά από λίγες ημέρες του απαγόρευσαν την είσοδο αφού τρόμαζε τις τίγρεις. Λυπημένος καθώς ήταν απομονώθηκε για πολλά χρόνια αλλά μια μέρα που συλλογιζόταν κάτω από ένα δέντρο τότε συνέβη το γεγονός που του άλλαξε τη ζωή. Έπεσε στο κεφάλι του ένα φλασάκι! Κάλεσε το λαό της Ρώμης και τους έδειξε το πρώτο φλασάκι της ανθρωπότητας και έκανε μία 6ωρη ανάλυση για την χρήση, την χωριτηκότητα και τα θετικά του νέου δημιουργήματος. Όταν ένας Ρωμαίος τον ρώτησε " Καλά ρε Malakius Takius, αφού δεν έχουν δημιουργηθεί οι υπολογιστές ακόμη, ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΦΛΑΣΑΚΙ;", ο Takius αυτοκτόνησε από την ντροπή του.

[επεξεργασία] Sir Takis

Γαλαζοαίματη βέρσιον του απλού takis. Απαντάται συνήθως σε ποδοσφαιρικά γήπεδα. Μετά την Άλωση της Ευρώπης έχει βάλει ως στόχο την κατάκτηση του κόσμου. Φήμες λένε να τρέμει η καρέκλα του Dunga και να αναλαμβάνει ο μάγος της επιθετικής φιλοσοφίας.

[επεξεργασία] Τάκης ο Καπετάνιος

Αποτελεί ένα μυθίκο ήρωα,γεννημένο νικητή, καθώς πολλοί λίγοι μπόρουν να τον αναγνωρίσουν με σιγουριά. Βέβαια πολλοί από εσάς έχετε ακούσει γι'αυτόν,ίσως και να τον έχετε δει χώρις να το γνωρίζετε.Συνθήματα εχουν δημιουργηθεί στο όνομά του("-Ποιος ειναι ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ??""-Ο ΤΑΚΗΗΗΗΣ") καθώς και τραγουδια (Τουρκογιώργης κομμάτι που γράφτηκε για τον έρωτα του για την "Στέλλα" και το πιο γνώστο He's a pirate).Σαν σύγχρονος λοιπόν Τ(ζ)ακ Σπάροου,χωρίς κανένας να ξέρει πότε ακριβώς γεννήθηκε διασχίζει τους ωκεανούς εδώ και αιώνες πίσω απο το τιμόνι του θρυλικού του πλοίου,της Ντόης.Το πλοίο πήρε το όνομα του από την μεγάλη καψούρα του Καπετάνιου για μια καλλόνη που γνώρισε παίζοντας πόκερ σ'ένα καπηλειό,τη Ντόη.Αφού τη φάσωσε λοιπόν τη Ντόη ο Τάκης ο Καπετάνιος εκείνη αρνήθηκε να γίνει η καπετάνισσά του κι έτσι φήμες θέλουν τον καημένο τον Captain να βρήκε παρηγοριά στην αγκαλιά του Στέλιου(?!).Για όσους απορούν πως μπορεί ένα κοινό γυναικάκι να ρίξει άκυρο στον Καπετάνιο, κακιές γλώσσες θέλουν τον Τάκη να είναι φίφας. Επίσης μαρτυρίες μελών του πληρώματος από συζητήσεις τους με τον Τάκη έβγαλαν στη φόρα πως δεν μπορεί να φτάσει σε κορύφωση πάνω από δύο(?) φορές σε ένα βράδυ...

[επεξεργασία] Ο Τάκης της Πένγκας

Λέγεται πως είναι μία ιστορική φιγούρα του Βορρά όπου δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα αν είναι ιστορικό πρόσωπο ή μυθικό. Κάποιοι λένε ότι τον συνάντησαν στα σύνορα Ελλάδας - Ιταλίας άλλοι πάλι τον συνάντησαν στην Πάτρα. Μυστήριο αν όντως υπήρξε αυτός, όπως και ο παπ-Αναστάσης!

[επεξεργασία] Tak Reiner der Frümän

Ο δίδυμος αδερφός του Αδόλφου Χίτλερ ήταν απόγονος των Τάκεων. Ήταν ένα παιδί που δυστυχώς για αυτόν έζησε σε λάθος εποχή. Ήταν έξυπνος, αθώος, ντροπαλός και πολύ όμορφος. Η ομορφιά του ήταν τόσο μεγάλη που πολλοί λένε ότι ήταν και πιο όμορφος από τον Αδόλφο! Όταν μεγάλωσε αποφάσισε να ασχοληθεί με την πολιτική και έτσι δημιούργησε το κόμμα των εθνικοελεύθερων. Από εκεί άλλωστε πήρε και το ψευδώνυμο Freeman, ή με πιο γερμανική προφορά Frümän. Δεν είχε κάποια ιδιαίτερη επιτυχία στην πολιτική αφού επισκιαζόταν συνέχεια από άλλους. Όταν όμως, ο αδερφός του ανέβηκε στην εξουσία αποφάσισε να τον σκοτώσει για να γίνει αυτός ο Φύρερ. Έπρεπε να περιμένει χρόνια για να οργανώσει και να εκτελέσει σωστά το σχέδιο του και έτσι ένα απόγευμα του καλοκαιριού έφτιαξε κρυφά στον Φύρερ ΑΥΓΑ. Για κακή τύχη του Τακ, ο Χίτλερ έφαγε μόνο το ένα και έτσι έπαθε μόνο Πάρκισον. Ο Τακ δεν το έβαλε κάτω και έτσι συνεννοήθηκε με τους Ρώσους για να ρίξουν τον αδερφό του. Έκαναν μια συμφωνία "κάτω από το τραπέζι" αλλά επειδή το τραπέζι ήταν πολύ βαρύ και έπεσε στο κεφάλι του είχαμε το τραγικό τέλος του.

[επεξεργασία] Τάκης o Stalone

Αποτελεί την πιο μπρουτάλ βέρσιον. Είναι σούπερ δυνατός, κάτι σαν σύγχρονος υπερ-ήρωας. Σχετικά εύκολο να τον διακρίνει κανείς αφού η συνολική περίμετρος των καλογυμνασμένων μπράτσων του ξεπερνά το ένα μέτρο. Επίσης μια άλλη περίμετρος του ξεπερνά το ένα μέτρο (βλ. περίμετρος) αλλά αν θέλετε να αποφύγετε ένα γρήγορο και επώδυνο θάνατο καλύτερα να μην το αναφέρεται μπροστά του. Τέλος είναι αιμοβόρος και μανουριάρης όσο δεν πάει γι'αυτό να τον αφηνέτε να κάθεται πάντα στο μπροστινό κάθισμα του αυτοκινήτου.

[επεξεργασία] Τάκης Τσουκαλάς

Το όνομά του και μόνο τον περιγράφει απόλυτα.

[επεξεργασία] Τάκης Χατζής

Ο Πατρινός δημοσιογράφος και πρώην διευθυντής της ΕΡΤ είχε καθημερινή παρουσία στο Μαξίμου (πήγε μια φορά και με το ζόρι έκατσε μισή ώρα. Έφυγε και χώθηκε στο κοντίνο μπαράκι). Μάλιστα άνηκε και στην ομάδα που έπινε καθημερινά με τον Μήτσο-Τάκη και η οποία πέραν του Τάκη Χατζή, αποτελείτο κι από άλλους παθιασμένους Τάκεις, όπως τον Κωσ-Τάκη, τον Τάκη τον Ζαχαράτο, τον Τάκη τον Κουβατσέα, τον Τάκη τον Γκώνια και τον Τάκη τον Σκαβάντζο. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "Ο Κόσμος του Απολωλού" (υπο-)γράφει ως Φανούριος μια παραπολιτι­κή στήλη στην εφημερίδα «Η μεγάλη Αλήθεια» (με δώρο 4 οδοντογλυφίδες). Το γεγονός αυτό όμως, προκάλεσε την οργή του τον Κωσ-Τάκη. Ο λόγος; Επειδή κατάλαβε, λέγεται, ότι τους κάρφωνε στο εφημερίδα αυτή. Μάλιστα, ο ίδιος δεν αποκλείει να είναι αυτός που προμήθευσε τον λαό το δωδ που τον παρουσιάζει να κάνει twerk.

[επεξεργασία] Τάκης Σκατάκης

Ο Τάκης Σκατάκης είναι ο παρουσιαστής της περιβόητης εκπομπής "Hot Shit" στον ΣΚΑΪ.

[επεξεργασία] Τάκης ο Βούρδουλας

Μέλος της συμμορίας του Μπάμπη του Σουγιά. Λένε ότι έδερνε με τον βούρδουλα πιο γρήγορα από ότι ανοιγόκλεινε τα μάτια του. Λίγοι γλίτωσαν από αυτόν και τον βούρδουλά του, αλλά έχασαν όλοι το φως τους μετά από το χτύπημα.

[επεξεργασία] Άλλοι Τάκεις

  1. Ο ταλαντούχος Κος Τάκης
  2. Ο ταλαντούχος Κωσ-Τάκης
  3. Τάκης Ζαχαράτος
  4. Τάκης Κουβατσέας
  5. Τάκης Λεμονής
  6. Τάκης Τσουκαλάς
  7. Τάκης Ταζόπουλος
  8. Μήτσο-Τάκης και λοιποί
  9. Ο πέμπτος δολοφόνος από το Παρά 5
  10. Τάκης Δημήτριος
  11. Τάκης Λίμπας (απ' την ταινία Πονηρό Θηλυκό, Κατεργάρα Γυναίκα)
  12. Τάκης Σκαβάντζος
  13. Τάκης ο Σουγιάς
  14. Ευαγγελία Μόσχου (Αλλαγή Φύλου από Τάκης ο Πουστράκης)
  15. Τάκης ο Χοντρέλας
  16. Τάκης ο Ζωάκης
  17. Τάκης με τα ψηλά ρεβέρ
  18. Τ(ζ)άκης Τσαν
  19. Τ(σ)άκης Νόρις
  20. Τάκης ο Έτσι
  21. Τάκης ο Αλλιώς
  22. Τάκης ο Ταμ-Τάκης
  23. Τάκης ο άλλος
  24. Γιωργ(Τ)άκης Καπουτζίδης
  25. Πανα-Yo-Τάκης
  26. Αλη-Τάκης
  27. Μαρ-Τάκης
  28. Μπομπ Σφουγγα-τάκης
  29. Που 'σαι ρε Τάκη;
  30. Χριστός (Χρηστάκης)
  31. Εκδόσεις Πα-Τάκης
  32. Τάκης Ταρζανίδης
  33. Τάκης Γκώνιας