Λήδα Λυμπεροπούλου

Η Λήδα Λυμπεροπούλου, γνωστή και ως "Λήδα η Όμορφη" είναι συντηρητής έργων τέχνης, προγραμματιστής, μπλόγκερ, γκέιμερ, πυγμάχος, καρατέκα και ειδικός στη χρήση μαχαιριού και τυφεκίου. Πάνω απ' όλα είναι πολύ γκρινιάρης με γλώσσα λιμανιού.

[επεξεργασία] Πρώτα χρόνια

Λίγα πράγματα είναι γνωστά για τη ζωή της Λήδας Λυμπεροπούλου πριν αρχίσει να γράφει στο ιστολόγιό της. Όπως παραδέχεται και η ίδια, έκανε το λάθος να γεννηθεί. Τουλάχιστον αν πείτε δημόσια ότι έκανε λάθος που γεννήθηκε, σε περίπτωση που σας ζητήσει το λόγο μπορείτε να της πείτε στα μούτρα "εσυ είπες ότι το ότι γεννήθηκες ήταν λάθος".

Σε αντίθεση με τα άλλα κοριτσάκια της ηλικίας της, η μικρή Λήδα προτιμούσε να παίζει με τα αγοράκια χρησιμοποιώντας πλαστικά όπλα ή να τους παίρνει τα στρατιωτάκια και να τα καίει με τον πρώτο αναπτήρα Bic που αγόρασε ποτέ, όταν είχε ξεκινήσει να κάνει West άφιλτρα. Τα αγοράκια δε μπορούσαν να αντέξουν ένα κορίτσι να ασχολείται με τα ίδια παιχνίδια που ασχολούνται αυτά. Αυτό πολλές φορές δημιουργούσε συγκρούσεις. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα πολλά αγοράκια να πηγαίνουν σπίτια τους κλαμμένα και δαρμένα ενώ άλλα υφίσταντο σοβαρές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις.

Ενώ τα πεντάχρονα δεν είχαν μάθει ακόμη να διαβάζουν, η μικρή Λήδα είχε ήδη εντρυφήσει στη δουλειά του Timothy Leary και περίμενε στωικά μέχρι να γραφτούν τα πρώτα Hitchhiker's Guide to the Galaxy για να πάει να τα αγοράσει. Για να τα κατεβάσει δεν υπήρχε λόγος μιας και γνώριζε ότι το P2P θα έκανε πολλά χρόνια για να εφευρεθεί.

Η Λήδα πάντοτε είχε συγγραφικές ανησυχίες και τα χρόνια μέχρι την προεφηβεία τα πέρασε κρατώντας ημερολόγιο σε τετράδια. Η λέξη "μαλακία" απαντάτο συχνά στα γραπτά της, κάτι που δεν έχει αλλάξει μέχρι σήμερα. Στα τετράδια εκείνα έκανε στυγνή κριτική της ελληνικής πραγματικότητας και του λαού που κατοικεί αυτό τον τόπο. Η μετουσίωση των γραπτών εκείνων είναι το περιεχόμενο του ιστολογίου που διατηρεί σήμερα (περισσότερα στην ενότητα "Η Λήδα ως Blogger"). Αν εκείνα τα τετράδια είχαν δει ποτέ το φως της δημοσιότητας. ίσως το σύστημα να είχε ανατραπεί και η κοινωνία επαναπροσδιοριστεί, ευτυχώς για τους βολεψάκηδες ανά τη χώρα, όμως, που αυτό δε συνέβη.

[επεξεργασία] Φοίτηση στη Βρετανία

Η Λήδα σπούδασε συντήρηση έργων τέχνης στη σκληρή περιοχή του Camberwell του Λονδίνου. Δεν πέρασε πολύς καιρός μέχρι να φτιάξει όνομα στη γειτονική περιοχή του Peckham μετά από μια μέρα που έβαλε κάτω με γυμνά χέρια μια συμμορία που πήγε να τη ληστέψει.

Μετά την ολοκλήρωση του πτυχίου της ανακάλυψε κάπως αργά ότι είναι μαλακία για κάποιον να χάσει 3 χρόνια από τη ζωή του για να μάθει να συντηρεί πέντε κωλοπίνακες για τους οποίους δεν ενδιαφέρεται κανένας. Αποφάσισε να κάνει κάτι χρήσιμο και να αυξήσει την ανεργία ανάμεσα στους άντρες. Δεν ξέρω γιατί θεώρησε πως κάτι τέτοιο θα ήταν χρήσιμο αλλά για ένα στόχο ζούμε όλοι, οπότε έκανε ένα μεταπτυχιακό στην Επιστήμη Υπολογιστών.

[επεξεργασία] Η Λήδα ως Blogger

Lida

Αν και η τωρινή επαγγελματική θέση της κας Λυμπεροπούλου έχει καλά λεφτά, αναζήτησε και δεύτερη δουλειά γιατί με το ρυθμό που αγοράζει computer games τα λεφτά της φεύγουν γρήγορα. Εδώ τη βλέπουμε σε μια τυπική μέρα στη δουλειά της στις Ειδικές Δυνάμεις Αντιμετώπισης Κρίσεων (δεν είναι πραγματική ξανθιά).

Μια τυπική Ελληνίδα γυναίκα ιστολόγος θα έγραφε για την ερωτική μοναξιά, για το ότι είναι απογοητευμένη και θα υπονοούσε σαφώς ότι είναι νέα και όμορφη.

Η Λήδα όμως δεν είναι τυπική Ελληνίδα γυναίκα ιστολόγος. Δεν είναι καν τυπική γυναίκα.

Μόνο αυτό θα εξηγούσε το ότι δε γράφει για γκομενικά αλλά για first person shooters, για τον Douglas Adams, για τον Bill Gates και τον Steve "Blow" Jobs με την ακρίβεια και το πνεύμα που μόνο ένας άντρακλας (όχι άντρας, άντρακλας) θα μπορούσε να γράψει. Δεν παίρνει αιχμαλώτους, δεν βάζει emoticons στις παραγράφους και γενικώς θα την εμπιστευόμουν τυφλά αν καθόταν στο τιμόνι ενός αυτοκινήτου. Γενικώς γαμάει και δέρνει, αλλά αυτόν τον καιρό έχει πέσει λίγο και μόνο δέρνει. Κακώς για όσους ψάχνονται για μια πραγματική γυναίκα. Γιατί, φίλε μου, τέτοιες δεν υπάρχουν σήμερα.
Ποιός δε θα ήθελε να πάει σε ένα μπαρ και αντί αν σκεφτεί τι είδους μαλακία να πει για να τον προσέξει η γκομενάρα που κάθεται παραδίπλα απλώς να πάει και να της πει "Γεια, είδες τι έχασε ο ξεφτίλας ο Τάδε στο 40' μετά το κόρνερ;" ή να τη ρωτήσει πώς νικάει τον Darius στο Need For Speed: Carbon. Κι αντί να σου τα πρήζει η κάθε ανασφαλής γκόμενα ρωτώντας σε κάθε τρεις και τόσο "φαίνεται μεγάλος ο πισινός μου μ' αυτό το παντελόνι;" να παίρνεις το έτερο ήμισυ σε ένα Internet cafe για ένα LAN party κι εκείνη να γουστάρει τρελά. Με πιάνεις;

Εδώ και δεκαετίες δεχόμαστε να μας "θηλυκοποιούν" οι γυναίκες. Πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερο αν αρσενικοποιούνταν οι γυναίκες. Αν μια γυναίκα αρσενικοποιηθεί σωστά έχουμε αποτέλεσμα σαν κι αυτό. Η Λήδα είναι "ένας από μας". asxeto!!!!!!!