ΛΑ.Ο.Σ.

Ανακατεύθυνση από ΛΑΟΣ

Miza

Χέρι-Χέρι

Το ΛΑτινοαμερικάνικο Ορφανοτροφείο Σκαραμαγκά αποτελέι κόμμα κατάλοιπο της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Το ίδρυσε ο γνωστός Οθωμανός και πρώην βολευτής της Νέας Δημοπρατίας Καρα Τζαφέρ ή Καρατζαφιρέρ. Λέγεται ότι έχει ρίζες από το κόμμα των Λαθραίων Ορθών Συκοκλεφτών που είναι τσαρικό τουρκογενές κόμμα που όσο νούπω έγινε τελεία και παύλα.

[επεξεργασία] Οπαδοί και Όραμα

Σύμφωνα με καρατσεκαρισμένες ιστορικές πηγές οι πρώτοι οπαδοί παύλα εθνικόφρονες παύλα ο Πλούτωνας είναι ελληνικός, προσχώρησαν στο κόμμα για να διασώσουν τις ανά πάσα στιγμή και ώρα εθνικές αξίες που κινδυνεύουν από οποιονδήποτε δεν είναι Ελλην (you know, τους βαρβάρους) ή από όποιον "Ελληνα" δεν νιώθει αυτό το συναίσθημα ανάτασης και ολοκλήρωσης μπροστά στη σβάστικα και το δικέφαλο αετό (προσοχή μη γίνει σύγχυση με γνωστές ομάδες)... Στόχος των θιασωτών της ιδεολογίας που προάγει το κόμμα ΛΑΟΣ είναι να εξελληνίσουν όλο τον κόσμο, ακόμα και εκείνο που κατοικεί σε άλλους, αλλά ελληνικούς, πλανήτες. Γνωστοί λόγιοι, υποστηρικτές του κόμματος ο Δημοσθένης Λιακόπουλος, ο Άδωνις και ο αδερφός του. Θα τους βρείτε καθημερινά στο αγωνιστικό Μακεδονία TV να διακηρύσσουν τις ελληνικές αξίες και τις αλήθειες που οι εχθροί του ελληνισμού κρύβουν από τον λαό. Επίσης ο ΛΑ.Ο.Σ. για όσους διαθέτουν έφεση προς τα τεχνολογικά επιτεύγματα προτίθεται να ονομαστεί και ΛΑ.Ο.i (Λαϊκό Ορθόδοξο immobilizer).

[επεξεργασία] Βασική ιδεολογία

  • Τα Ελοχίμ είναι έξω από την πόρτα σας. Μην μπερδευτείτε και τα ταΐσετε, γιατί θα σας κάνουν οθωμανούς και θα σας αναγκάσουν σε οθωμανικό μέχρι τα 78 σας!!!
  • Τα Ελοχίμ είναι έξω από την πόρτα σας. Ο προύτσαρης θα σας σώσει.
  • Ο πλανήτης Αφροδίτη είναι ελληνικός... απόδειξη το όνομα!!
  • Η Κίνα είναι ελληνική... Οι φασίστες σχιστομάτηδες με την πρόφαση του υπερπληθυσμού πήραν, με τις γνωστές τακτικές των πολεμικών τεχνών, το μεγαλύτερο ελληνικό κομμάτι γης. Στην πραγματικότητα είναι κι αυτοί Ελληνες αλλά τα Ελοχίμ τους έριξαν κάτι στο σάκε και το ξέχασαν!!!
  • Η γή είναι ελληνική... Το λένε τα Νεφελίμ!!
  • Πίτσες μπλέ!!! Η Πιτσαρία είναι ελληνική... Ο φούρνος ζεσταίνεται με ξύλα απο την κόκκινη συκιά!!!
  • Η συκιά είναι Εθνική και ορθώς τα μαύρα σύκα είναι τα καλά.
  • Εμπρός να πάρουμε την κόκκινη συκιά!!!
  • Κυκλοφορούμε ανάμεσά σας.
  • Φωτιά και τσεκούρι στους μετανάστες συκοκλεφτάδες.
  • Η φιρερία διαλύεται. Όλα ορθώς.
  • Πρώτα εκλογές. Μετά μάσα τα!!!
  • Είμαστε όλοι Νεφελίμ!

[επεξεργασία] Περιορισμοί

Σε υποψήφιους υποστηρικτές, αν και απευθύνεται σε όλους τους Ελληνες, απαγορεύεται ρητά ακόμα και να περάσουν έξω από τα κεντρικά γραφεία αν: είναι gay ή λεσβίες, είναι από την Τήλο, είναι μελαμψοί, είναι Αλβανοί, είναι Τούρκοι, έχουν Τούρκο κουνιάδο ή γάτα αγκύρας ή ινδικό χοιρίδιο, έβλεπαν τα σύνορα της αγάπης ή το μην μου λες αντιο, ή τέλος πάντων οποιοδήποτε τούρκικο ή βραζιλιάνικο σίριαλ, ή έχουν αίμα άλλου χρώματος εκτός από λευκό και γαλάζιο...

Ακόμα και αν θέλετε διακαώς να γίνετε μέλη, καλέστε στα κεντρικά 210-ου 666-Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών και δείτε αν ανήκετε σε κάποια από τις απαγορευμένες κατηγορίες καθώς λόγω έλλειψης χώρου δεν μπορούσαν να συμπεριληφθούν όλες!

[επεξεργασία] Ιστορία

Ο Καρά Τζαφέρ (κατά πολλούς Καρατζαφύρερ) λέγεται ότι μετά την κατάκτηση της Κωσταντινούπολης έφυγε μαζί με τον Κολόμβο για τη νότια Αμερική, επιστρέφοντας στη Ελλάδα ο Καρά Τζαφέρ ήξερε πια ότι οι ινδιάνοι δεν ήταν παρά οι Έλληνες που είχαν πάει στην Αμερική μα είχαν ξεχάσει τις αντιηλιακές λοσιόν τους από φύλλα δάφνης με φυσικό εκχύλισμα Ελληνικών φυτών από την πάουερ χέλθ (αρχαία Ελληνική φαρμακοβιομηχανία) και γι΄αυτό μαύρισαν. Ο τετραπέρατος Καρά Τζαφέρ το κατάλαβε αυτό από τις ομοιότητες της ελληνικής γλώσσας με των ινδιάνων της Καραϊβικής (Ο
LAOSprogonoi

Xαρακτηριστικό παράδειγμα καθαρόαιμου πολιτικού του ΛΑΟΣ. Στην φωτογραφία φαίνονται εντονότατα οι ομοιότητες με τους Δήθεν Ειδήμονες

σοφός της φυλής τρώγοντας ένα ωμό ανθρώπινο χέρι του φώναξε Ε--Ε, το όποιο χάρη στην ιδιοφυία του Καρά Τζαφέρ αποδείχθηκε ότι δεν ήταν παρά το αρχαίο Χαίρε που είχε υποστεί μια μικρή αλλοίωση. Εγκαταστάθηκε στον Σκαραμαγκά όπου και ίδρυσε το περίφημο ορφανοτροφείο του όπου στέγασε παιδάκια με προβληματική συμπεριφορά (π.χ Άδωνις, Βελόπουλος). Τα δίδαξε ό,τι ήξερε για τον εθνικοσοσιαλισμό και έθεσε εαυτόν επικεφαλής του κόμματός τους.

Άλλο κορυφαίο στέλεχος της μεγάλης παράταξης είναι και ο Βαΐτσης (καμία σχέση με τον ομώνυμο ποδοσφαιριστή) Αποστολάτος, γνωστός και στους κύκλους του κόμματος και ως Λόλεκ. Γνωστός ως αποτυχημένος σεξολόγος, αλλά ως πολύ επιτυχημένος πλάι στην κα Σακελλάριου ως πανελίστρια. Έτσι, εντός της παρατάξεως, έχομε πλέον τον Μπόλεκ (Μπουμπούκος) και Λόλεκ (Λουλούκος). Καθώς εντός του ΛΑ.Ο.Σ. υπάρχει η προτίμηση στα στελέχη με προϋπηρεσία στα πάνελ μεσημεριανών κουτσομπολίστικων εκπομπών, απέλπιδες προσπάθειες κάνει και ο δημοσιογράφος Βασίλης Παπαδόπουλος, ο οποίος τον χειμώνα που πέρασε εμφανίζοταν ανελλιπώς στην κορυφαία εκπομπή της γνωστής ΤV περσόνας Βάσιας Λόη. Εν μέρει το πέτυχε και έτσι ο δημοσιογράφος δεν αποκλείεται να συμπεριληφθεί σε μελλοντικά ψηφοδέλτια το κόμματος. Δίπλα σε Μπουμπούκο και Λουλούκο, έρχεται να προστεθεί και ο Τζουτζούκος, ο εκπρόσωπος τύπου του κόμματος, κατά κόσμον Κώστας Αϊβαλιώτης.

Το ΛΑΟΣ δηλώνει ότι είναι ορθολογιστικό και λαθραίο στην συγκομιδή σύκων και δεν είναι αντί-αμερικανικό ή αντί-ευρωπαϊκό, δεν είναι αντι-τσαρικό, δεν είναι αντιο-θωμανικό, δεν είναι αντι-πακιστανικό. Σύμφωνα με τα σχέδια του εκπαιδεύει ορθά τους κλεφτοσυκάδες πως να κλέβουν σύκα και να ανεβούν στην εξουσία συκιά. Έχει εκφραστεί πολλές φορές από το ΛΑΟΣ ότι η Τουρκική Συκιά δεν ανήκει στην Ευρωπαϊκή φυρερία για μια σειρά από γεωγραφικούς, πολιτισμικούς, θρησκευτικούς και πολιτικούς λόγους, άρα δεν γίνεται οι κλεφτοσυκάδες της Τουρκίας να πουλάνε σύκα στην Ευρωπαϊκή φυρερία. Επίσης θεωρεί ότι η σκοπιανή πρώην τσαρία δεν πρέπει να αυτο-ονομάζεται Συκιαδονία γιατί ο Καρατζαφιρέρ θα τους βγάλει κίτρινη κάρτα στην Ευρωπαϊκή φυρερία.

Το 2007 ο Καρα Τζαφέρ ή Καρατζαφιρέρ έθεσε θέμα αμνηστίας των χουντικών που ρίμαξαν την εθνικοσυκιά. Επιπλέον πρόσθεσε ότι τα 7 χρόνια πιτσαρίας επι της συκιάς την ωφέλησαν.

[επεξεργασία] Παίχτες, αστέρια του κόμματος:

Άδωνις Γεωργιάδης, Κυριάκος Βελόπουλος), Κώστας Κιλτίδης, Αλέξανδρος Χρυσανθακόπουλος, Μάκης Βορίδης, Αστέριος Ροντούλης, Κώστας Αϊβαλιώτης και Γιώργος Γεωργίου.

Στις 12 Φεβρουαρίου του 2012 ο Μάκης Βορίδης και ο Άντωνις Γεωργιάδης πήραν κόκκινη κάρτα από το ΛΑ.ΟΣ και έκαναν μεταγραφή στη Νέα Δημοπρατία. Τους ακολούθησαν, οι πρώην βολευτές του ΛΑ.ΌΣ., Κώστας Κιλτίδης (Κιλκίς), Θανάσης Πλεύρης (Α' Αθηνών), Γιώργος Ανατολάκης (Β' Πειραιά), Παύλος Μαρκάκης (Μαγνησίας) και Κυριάκος Βελόπουλος (Β' Θεσσαλονίκης). Όλοι τους παίζουν μπάλλα για την Νέα Δημοπρατία γιατί η Νέα Εθνική είναι η πιό γλυκιά μανούλα.

[επεξεργασία] Λινγκζ

(εδώ σημειώνουμε υποσύνολα που κατά 80-99% ταυτίζονται με το υποσύνολο ΛΑΟΣ που έχει πέσει σε κώμα)

  1. Χρυσαυγουλάδες
  2. Ενστολοι χρυσαυγουλάδες
  3. Επίλεκτοι σκοπευτές