Κώστας Χαρδαβέλλας

Χάρδαβελ

Ο Χαρδαβέλας στην επιστημονική εκπομπή του Οι Κώλοι του παρεξήγητου.

“Τα ξέρω όλα!”

- Ο Χάρδαβέλ για τη γνώση του.

“Εγώ ακόμη περισότερα!”

- Λούντβιχ βον Ντρέικ για τη δική του γνώση.

“Δε μπορείτε να το αποδείξετε.”

- Ο Μάκης για τη γνώση τους.

“Τα 'χω γραμμένα!”

- Ο Λιάκος για τη γνώση του σύμπαντος.

“Για το καλό σας σταματήστε να τσακώνεστε!”

- Τσακ Νόρις για τη γνώση των αποπάνω.

“Ουδέν σχόλιον!”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για οποιοδήποτε θέμα έχει ασχοληθεί ο Χαρδαβέλας.

Χαρδαβέλας, γνωστός και ως διευθυντής της NASA. Γεννήθηκε το 4500 π.Χ. σε εξωγήινο πείραμα που διασταύρωσε τον Μάκη και τον Λιακόπουλο. Φημολογείται ως ο μοναδικός άνθρωπος που γνωρίζει τους 13 από τους 12 Θεούς του Ολύμπου.

Το 1000 π.Χ. βοήθησε τους Μάγια και τους Ίνκας να γράψουν τα ημερολόγια τους, προβλέποντας τον ερχομό του πλανήτη Χ το 2012. Λέγεται ότι για κάποιο μικρό διάστημα είχε διατελέσει ως ειδικός σύμβουλος στο Μαντείο των Δελφών. Φήμες ακόμη αναφέρουν πως εξωγήινοι (από άλλο χωροχρονικό φάσμα) ασχολούνται για το αν υπάρχει Χαρδαβέλας μελετώντας πάραξενα συμβάντα στον πλανήτη τους.

Κατά καιρούς έχει εργαστεί ως:
Νεκρομάντης, προφήτης (ο Νοστράδαμος ήταν μαθητής του), ειδικός γενικός σύμβουλος των Χίλτερ, Ιούλιου Καίσαρα, και τα τελευταία χρόνια είναι πληροφοριοδότης του Τσακ Νόρις.

Τις ελεύθερες ώρες του ασχολείται παίζοντας Δηλωτή, Μπιρίμπα, Θανάση και επικοινωνώντας με πνεύματα ως Διάμεσος. Φήμες λένε ότι παίζει σε τυχερά παιχνίδια του ΟΠΑΠ (ΛΟΤΤΟ, JOKER), διότι γνωρίζει πάντα το αποτέλεσμα. Οι αρχαίοι πιστεύανε ότι γνωρίζει μέχρι και την απάντηση στο γνωστό γρίφο με το αυγό και την πατσά.

[επεξεργασία] Έργο

Ασχολείται με θεμελιώδη ερωτήματα επιστημονικής υφής, όπως: