Κώστας Σημίτης

“Αν δεν ήμουν εγώ...”

- Η ελιά του για αυτόν

Ελαιοπαραγωγός της ελληνικής πολιτικής ζωής και πρώην σοσια-ληστής (social thief) πρωθυπουργός της χώρας με το ΠΑΣΟΚ. Επιχείρησε ρετουσάρισμα στο σοσιαλιστικό προσωπείο του και αναγκάστηκε να ρίξει δάκο στη μάπα του για να ψοφήσουν οι ελιές. Είναι επίσης ο πρόεδρος του άλλου Π.Α.Σ.Ο.Κ.

Ο Κώστας Σημίτης(πραγματικό όνομα Ααρόν Αβούρης) είναι υβρίδιο Κίνεζοντα - ελιάς , φυτολάγνος και επίσης πολύ σπάνιο είδος πίτσας. Είναι παντρεμένος με την Δάφνη, φυτό της Αθήνας.

Simitis ue

Ο Κώστας Σημίτης με το αστεράτο φωτοστέφανο της Ε.Ε..

Αγιοποίηση

Το 1992 ο Κ.Σ. αγιοποιήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση για την προσφορά του στην καταπολέμηση του δάκου στις ευρωπαίες ελιές. Μεγαλύτερο του επίτευγμα η καταστροφή της ελληνικής οικονομίας και η ανύψωση του βιωτικού επιπέδου σε επίπεδο Ουγκάντας. Αγαπητός φίλος ελλήνων βιομηχάνων και ιδιοκτητων σουπερ μαρκετ, οι οποίοι κατα τις ημερες του μακροημέρευσαν εις βάρους του λαουτζίκου!

Ζωή ως πίτσα

Ο Σημίτης,έχει υπάρξει καθ όλη τη διάρκεια της ζωής του,σπάνιο είδος πίτσας με υπερβολικά πολλές ελιές και μανιτάρια.Η τιμή μιας με 8 κομμάτια ανέρχεται μόλις σε 18€.

Επιτεύγματα

Μεγιστοποίησε τον αριθμό των σούργελων, τών αστέγων και τών πένητων στην Ελλάδα κατά 60%. Έφερε τη Νέα Δημοκρατία. Λέγετε οτι υπο την απειλη κλανίας από τον Πάγκαλο παρέδωσε τον Ερτογάν στους Κούρδους, <<γιατί έτσι είχε αποφαστεί>>. Δημιούργησε νέο μεταφορικό μέσο με το όνομα: "ελαιοφορείο". Η διαφθορά εεεε η διαφορά μειωνόταν στα γκάλοπ.

Εργα

  • Ομλιτε σωστά Ελλνκά -- Η τέχνη του Σαρδάμ στην μοντέρνα Ελλάδα. 450 σελ. Εκδόσεις Ποιότητα.

Ονειροκρίτης

  • Αν δεις το Σημίτη στον ύπνο σου και σε λένε Γιώργο Παπανδρέου , ο Βενιζέλος θα σου φάει το σάντουιτς που έχεις στη σάκα σου.
  • Αν δεις Σημίτη και είσαι παντρεμένος, τότε η γυναίκα σου σου κλέβει λεφτά απο το πορτοφόλι όταν κοιμάσαι.
  • Αν δεις το Σημίτη στο όνειρο σου και σου χρωστάνε λεφτά, θα τους ξαναδανείσεις περισσότερα αλλά δεν θα τα ξαναδείς ποτέ σου.
  • Αν δεις το Σημίτη και έχεις μετοχές στο Χρηματιστήριο, τότε ετοιμάσου να αλλάξεις επάγγελμα και σπίτι, βρες ένα πλακάκι στο πεζοδρόμιο της Πανεπιστημίου σκούπισε το και γράψε σε ένα χαρτόνι "ΔΕΝ ΕΧΟ ΝΑ ΦΑΟ ΠΕΙΝΑΟ" και βρές ένα παγκάκι στον Εθνικό Κήπο για να κοιμάσαι.

Σύγχρονοι Δυνάστες της Ελλάδος