Κώστας Πρέκας

Prekasσ

Κώστας Πρέκας, μία εμβληματική φυσιογνωμία.

Ο Κώστας Πρέκας γεννήθηκε στο Αιγάλεω το 1941 και είναι ο μεγαλύτερος Έλληνας ηθοποιός. Έχει πρωταγωνιστήσει σε μεγάλες παραγωγές του ελληνικού κινηματογράφου όπως η αριστουργηματική ταινία του Ντίμη Δάδηρα ΟΧΙ. Έχει αποσπάσει εκατομμύρια διακρίσεις σε ατομικό επίπεδο και αποτελεί υπόδειγμα ηθοποιού και Έλληνα πατριώτη.

[επεξεργασία] Παιδικά χρόνια

KostasPrekas

Ο Κώστας Πρέκας 4 μέρες μετά τη γέννησή του.

GreeceK copy

Το έμβλημα του Γαλανόλευκου Φοίνικα που συμβολίζει την αναγέννηση του ελληνικού έθνους.

Ο Κώστας Πρέκας γεννήθηκε το 1941 στο Αιγάλεω και πέντε μόλις ημέρες μετά τη γέννησή του έφυγε από το σπίτι του και ανέβηκε στο βουνό να πολεμήσει τους Ιταλούς. Ο Κώστας Πρέκας αφοσιώθηκε με όλο του το είναι στον αγώνα και πολέμησε στο βουνό για 4 συνεχή χρόνια (οξύμωρο, αλλά εξηγείται, αφού ήταν ο πρώτος που αντιστάθηκε στον κατακτητή βρισκόμενος ακόμα στα ελληνοαλβανικά σύνορα). Ο Κώστας Πρέκας βλέποντας ότι η αγαπημένη του Ελλάδα βρισκόταν υπό τριπλή κατοχή ήρθε σε επικοινωνία με άλλους αξιόλογους πατριώτες (όχι όμως όσο αυτός, γι' αυτό και δεν αναφέρουμε τα ανόματά τους) και συγκρότησαν την οργάνωση Γαλανόλευκος Φοίνικας. Βέβαια, το γεγονός ότι ο Κώστας Πρέκας βρισκόταν εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά από τις κύριες εστίες της ελληνικής αντίστασης είχε σαν αποτέλεσμα η προσπάθειά του να αποτύχει. Ο Κώστας κατά την παραμονή του στο βουνό χτύπησε σε ένα βράχο και έπεσε σε κώμα μέχρι το 1950. Το γεγονός αυτό του στέρησε τη συμμετοχή του στον εμφύλιο.

Μετά το τέλος του εμφυλίου ο Κώστας Πρέκας αποφάσισε να σπουδάσει υποκριτική. Έτσι, τελείωσε τη Σχολή Θεάτρου του Κ. Μιχαηλίδη και μπήκε κατευθείαν στην αγορά εργασίας παίζοντας τον πρώτο του μεγάλο ρόλο στην ταινία Ελλάδα, η χώρα του φωτός. Στα γυρίσματα αυτής της ταινίας γνωρίστηκε με τον μετέπειτα φίλο του Νίκο Φώσκολο που τότε ήταν καφετζής.

[επεξεργασία] Επαγγελματική σταδιοδρομία

11111

Η ταινία ορόσημο στην κινηματογραφική σταδιοδρομία του Κώστα Πρέκα.

Μετά την τεράστια επιτυχία που γνώρισε η πρώτη του ταινία, ο Κώστας Πρέκας χαρακτηρίστηκε ζεν πρεμιέ και έγινε ένας από τους πλέον αναγνωρίσιμους και περιζήτητους εργένηδες της σόου μπιζ. Οι προτάσεις για νέες ταινίες έπεφταν βροχή, αλλά ο Κώστας πιστός πάντα στις αξίες του ήθελε να προσφέρει στον τόπο μέσα από τον ποιοτικό κινηματογράφο χωρίς να συνδέσει το όνομά του με εφήμερες επιτυχίες. Το όνειρο του Κώστα ήταν πάντα να μεταφέρει τις εμπειρίες του από τις ένδοξες μέρες του 1940 και στον κινηματογράφο. Η μεγάλη ευκαιρία ήρθε το 1969 όταν ο Ντίμης Δάδηρας του προσέφερε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην υπερπαραγωγή ΟΧΙ. Επιτέλους, το όνειρο του Κώστα θα γινόταν πραγματικότητα.

Η ταινία ΟΧΙ ήταν η μεγαλύτερη κινηματογραφική του επιτυχία και ο Κώστας καθιερώθηκε μετά από αυτήν ως ο πιο ταλαντούχος Έλληνας ηθοποιός. Έγινε γρήγορα ίνδαλμα της νεολαίας και σκοτεινό αντικείμενο του πόθου των κορασίδων.

Ακολούθησαν και άλλες αξιόλογες ταινίες στις οποίες ο μεγάλος αυτός Έλληνας πρωταγωνίστησε:

  • Μήλο του σατανά
  • Ψυχή και σάρκα
  • Καυτή εκδίκηση
  • Επαναστάτης Ποπολάρος
  • Εσχάτη προδοσία
  • Έρωτας δίχως σύνορα
  • Η Μεσόγειος φλέγεται
  • Η ζούγκλα των πόλεων
  • Στα σύνορα της προδοσίας
  • Ο γεροντοκόρος
  • Οι κυρίες της αυλής
  • Οι εχθροί
  • Η ελληνίδα και ο έρωτας

[επεξεργασία] Ο μύθος

Εξ αιτίας της συμμετοχής του Κώστα Πρέκα σε πολές πατριωτικές ταινίες και του ένοπλου αγώνα του εναντίον του κατακτητή ο Κώστας πιστεύεται ότι είναι ο απόλυτος Έλληνας. Ο Μάκης αποκάλυψε ότι ο Κώστας Πρέκας υπάρχει από καταβολής της ελληνικής υπάρξεως και μάχεται πάντα για το καλό της πατρίδας. Πολλοί υποστηρίζουν ότι ο Κώστας Πρέκας είναι ο ιδρυτής της ομάδας Ε.

Διάλογος του Χίτλερ με τον Κώστα Πρέκα: [1]

Ο Κώστας Πρέκας σπάει τη σιωπή του: [2]

Ο Κώστας Πρέκας λατρεύεται από κάποιους ανθρώπους σαν θεός. Οι πρεκιστές, όπως ονομάζονται του αποδίσουν θεϊκές ιδιότητες και αντιγράφουν σε DVD τις ομιλίες του σε διάφορα κανάλια.

[επεξεργασία] Η καταξίωση και οι διακρίσεις

Megalos ellinas

Ο μεγαλύτερος Έλληνας της ιστορίας.

Ο Κώστας Πρέκας έχει βραβευτεί εκατομμύρια φορές για τη συνεισφορά του στην πατρίδα και την ανθρωπότητα γενικότερα. Έχει κερδίσει εννέα φορές και Νόμπελ ειρήνης και μία φορά το Νόμπελ λογοτεχνίας. Έχει βραβευτεί από την Ελληνική Δημοκρατία ως ο μεγαλύτερος Έλληνας και του έχει απονεμηθεί τιμητική πλακέτα για τη συνεισφορά του στον πολιτισμό. Ο Κώστας Πρέκας έχει βραβευτεί ακόμη με το βαραβείο του Έλληνα Πατριώτη από την Ένωση Ελλήνων Πατριωτών (Ε.Ε.Π.), καθώς και με το βραβείο για τα περισσότερα kills σε ταινία από επιτροπή των Ρεκόρ Guiness για την ταινία του ΟΧΙ. Τέλος έχει βραβευτεί 1.821 φορές από το Κέντρο Ελληνικού Κινηματογράφου.

[επεξεργασία] Κοινωνική συμπεριφορά

Είναι φυσικό μία εμβληματική μορφή σαν τον Κώστα Πρέκα να είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στους κοσμικούς κύκλους. Παρόλα αυτά, ο Κώστας Πρέκας, πάντα πιστός στην ποιότητα, εμφανίζεται μόνο σε εκπομπές που προωθούν τον πολιτισμό και τη δημοκρατία. Η βαρυσήμαντη άποψή του είναι ένα στοιχείο που προσδίδει ιδιαίτερο κύρος στην ελληνική τηλεόραση και ο πύρινος λόγος του σπάει κόκκαλα. Τα media του είχαν χρεώσει παλαιότερα σχέσεις με την Άννα Δρούζα, τη Φαίη Σκορδά και το Γιώργο Παπαδάκη αλλά αποδείχτηκε ότι όλα ήταν μία καλοστημένη πλεκτάνη εις βάρος του, σχεδιασμένη έτσι ώστε ο μεγάλος Έλληνας να χάσει το κύρος του και ο ελληνικός λαός να μείνει ακέφαλος. Πάντα ήθελε να κάνει guest στην αξιόλογη εκπομπή του κυρίου Άδωνι Γεωργιάδη.

Ο Κώστας Πρέκας έπεσε θύμα απάτης όταν τα λόγια του στην Άννα Δρούζα παρερμηνεύτηκαν: [3]

Η ελληνική δημοκρατία τιμά αυτήν την ξεχωριστή προσωπικότητα στις 25 Μαρτίου (Ημέρα Έλληνα Πατριώτη) και ακόμη περισσότερο στις 28 Οκτωβρίου (Ημέρα Κώστα Πρέκα).

[επεξεργασία] Ο Πρέκας επί το έργο

[4]

[5]

[6]

[7]