Κώλος

ΠΡΟΣΟΧΗ, ΠΡΟΣΟΧΗ! Το περιεχόμενο που ακολουθεί είναι

ακατάλληλο για άτομα κάτω των 18. Επίσης, είναι Μ.Α.Γ.Δ.Α.

(Μη Ασφαλές Για Δουλειά, Ανόητοι!).

Σ' αυτό το άρθρο θα βρείτε, μεταξύ άλλων, άσχημη γλώσσα, πρόστυχα αστεία, σεξουαλικά υπονοούμενα και λοιπές αηδίες. Αν είστε μικρούλης και έχετε ευαίσθητη καρδιά, ή αν σας πιάσει ο προϊστάμενός σας ενώ το διαβάζετε, εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη.
Vida3.jpg

Πρίμα κωλαρίνα.

Μυστικός δείπνος.PNG

Κώλος που κολάζει θεούς.

HeadUpAss.jpg

Φωτο-ντοκουμέντο του αγγλικού όρου "butt-head", ή, αλλιώς "shit-head"= αυτός που έχει σκ@τ@ στο κεφάλι του αντί για μυαλό. Ο εμφανιζόμενος είναι της γνωστής πορνοστάρ, Ρούλας Πρωκτούλας.

Κωλοποτό.jpg

Μία απ' τις πολλές λειτουργίες του κώλου είναι να σου φέρνει ποτά.

Κώλος εν κινήσει1.gif

Κωλοχάιδεμα...

Κώλος εν κινήσει2.gif

Κωλοφαγούρα...

“Ένας πρωχτός σαν ένα, δυο κωλομέρια ενωμέναααα...”

- Μιχάλης Χατζηγιάννης, εξυμνεί τα χαρακτηριστικά ενός κώλου

“Χωρίς τον πρωχτό μουυυυυ, χωρίς τον πρωχτό μουυυυ, Χωρίς τον πρωχτό μουυυυ, δεν κλάνω που-θε-νά”

- Άννα Βίσση τραγουδά για την αγάπη της για τον κώλο της

“Αν ο πρωχτός ήταν χρυσός, τότε θα ήσουν θησαυρός”

- Πρωχτολόγος σε μια ασθενή του

“Στον πρωχτό του πρωχτού, κανε ντου, κάνε ντου!”

- Τυχαίος Ράπερ που του αρέσουν οι κώλοι

“Με πονάει το κωλί μουουου!!!... Με πονάει ο πρωκτόόόός!!!... Με πονάει το σουφρίίίί μουουου!!! Με πονάει ο ποπός!!!Αίματα και σκατάάάάά!!!... Κι ένα κόκκαλο στη Μέσηηη!!!... Απόαύριο αβγάάάά!!!...”

- το πλοκάμι του καρχαρία για τον κώλο

“Ποπό ένας κώλος! Δικός σου είναι όλος;”

- Ένας καψούρης κάνοντας καμάκι.

Γνωστός επίσης ως πρωχτός εις την καθαρευούσην. Ίσως το σημαντικότερο μέλος του σώματος, για όλους τους οργασμούς οργανισμούς. Η επιστημονική του ονομασία είναι σουφρί, ή σούφρα, ενώ εναλλακτικές λέξεις καθαρά για λόγους savoir vivre, είναι οπίσθια, πισινός, ποπός κλπ.

[επεξεργασία] Χρηστικότητα

Ο κώλος έχει πολλές λειτουργίες, κάθε μια απ' τις οποίες προσφέρει στο άτομο που τον κατέχει (τον κώλο) απόλαυση και ανακούφιση, αφού ικανοποιεί επιθυμίες κάθε γούστου.

[επεξεργασία] Όπλο

Οι Ελ έχουν ανακαλύψει μια από τις ποιο κρυφές χαρές του κώλου, το να κλάνει φωτιά. Εξού και το γνωστό υπερόπλο, γνωστό ως Βόμβα Κωλότοφ.

[επεξεργασία] Χέσιμο

Το χέσιμο είναι μια βασική λειτουργία του οργανισμού. Αυτό επιτυγχάνεται μόνο με την χρήση του κώλου. Τα οργανικά απόβλητα απ' την καθημερινή τροφή (σκατά) πρέπει να αποβληθούν, οπότε με τη βοήθεια ορισμένων πρωκτικών μυών, τα σκατά βγαίνουν, είτε με φόρα (μπαμ και κάτω) είτε με μια επιπλέον άσκηση δύναμης πάνω στων πρωκτικό κόλπο (το γνωστό δίωρο χέσιμο). Σε περίπτωση επιπλοκών θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον γιατρό σας για τη χορήγηση φαρμάκων που θα σας βοηθήσουν να χέζετε ελεύθερα και ξέγνοιαστα!

Kougias-panousis.png

"Ποιον είπες κώλο ρε φλώρε; Θα σου κάνω μήνυση."

[επεξεργασία] Κλάσιμο

Πρόκειται για βίαιη απελευθέρωση τοξικών και χημικών αερίων υποπροϊόντων του ανθρώπινου μεταβολισμού. Τα εν λόγω αέρια συγκεντρώνονται εντός του πρωκτικού κόλπου κι η πίεση αυξάνεται συνεχώς έως ότου να υποχωρήσουν οι πρωκτικοί μύες (κοινώς "σουφρί"). Τότε, ένα τοξικό νέφος αερίων απελευθερώνεται στον γύρω χώρο. Το αποτέλεσμα είναι βίαιη αποκόλληση των ρουθούνιων και εγκεφαλική μαρμαρυγή σε όλο τον "άμαχο πληθυσμό" που βρίσκεται γύρω από τον κλάστη.

[επεξεργασία] Χούφτωμα

Το χούφτωμα είναι μια απ' τις πολλές μεθόδους πεσίματος σε μια γκόμενα. Τοποθετώντας αργά-αργά το δεξί χέρι πάνω στο οπίσθιο της δεσποινίδος, την προσκαλούμε σε μια βραδιά αξέχαστη.

[επεξεργασία] Πρωκτικό σεξ

Συνιστάται μόνο αν η σχέση είναι σε προχωρημένο στάδιο ή αν η εν λόγω κυρία είναι έμπειρη πορνοστάρ. Διαφορετικά, η δεσποσύνη της ενδέχεται να ταραχτεί πολύ και, σε περίπτωση που είναι άπειρη, να προκύψουν προβλήματα, όπως για παράδειγμα να σπάσει ένας απ' τους πρωκτικούς μύες και να γεμίσει ο τόπος σκατά. Πιστέψτε με καθόλου δεν θα σας ευχαριστήσει....