Κύριος Προκοπίου

Είναι γνωστός σε όλους μας απ'την διαφήμιση στην τηλεόραση ο οποίος χρωστάει στη Μιχαλού. Είναι γιος του Τάκη και κάποιας άλλης, άγνωστης προς το παρόν κβαντικής φριτέζας (μην ανησυχείτε όμως, το μελετάει ο Μήτσος ο Περιπτεράς και θα το ξέρουμε σύντομα).
Γεννήθηκε Κάπου αλλού λίγο πριν αυτό ανακατευθυνθεί από τη Φρικηπαίδεια σε μια κρίση παροξυσμού σε Λα ματζόρε εβδόμης (με το μοχλό στην όπισθεν). Μόλις έχουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ζωή αυτού του λαμπρού νέου θα σας ενημερώσουμε άμεσα.

[επεξεργασία] Έκτακτον ανακοινωθέν

Μόλις βρήκαμε καινούργιες πληροφορίες από το ρουφιάνο μας οι οποίες αναφέρουν στην πρωινή αναφορά της ίλης ότι ο Προκοπίου συμμετέχει στην απελευθερωτική οργάνωση "Τα καυτά μακαρόνια του Σκότους με μπέρμπερι-παριζάκι" που ευθύνονται για πλήθος σεξιστικών επιθέσεων σε υπουργούς-παντομίμα και στα γραφεία γνωστής εκδοτικής εταιρίας επιτραπέζιου πόνυ. Φέρεται ως ηθικός αυτουργός της εκχέρσωσης αντιστασιακών δημητριακών από την καλαμπάκα Βέρνης και ως αρχιερέας-μαέστρος-συμπαραγωγός των Κονιτοπουλαίων (απ' τον πρώτο δίσκο στο ουζερί).

[επεξεργασία] Χόμπυς

Ακούει Slayer και Ζερβάκη, Φλωρινιώτη και USB-40, ενώ o ίδιος μελετάει μπουζούκι και κβαντικό μπαγλαμά σε περιβάλλον KLINUX (απ' τον πρώτο).
Η οικολογική του συνεισφορά στην πολιτεία καταμετρά πλήθος δεντροφυτεύσεων στα Ζωνιανά του Καναδά και ρου-παπαρού-καμπαμαρού-την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ-παπαρούνας.

[επεξεργασία] Επί του παρόντος

Εργάζεται ως διατροφολόγος καταθλιπτικών τρακτέρ διατηρώντας μετοχές στην Webber & Meyer Sonata Games Artica λτδ Κύπρου η οποία εξειδικεύεται στη λίπανση υβριδικών αποχυμωτών από φυτική σκωτσέζικη μπανάνα και έχει κατηγορηθεί στο παρελθόν για αισχροκέρδεια εις βάρος του Τάκη και μιας κομπάρσου απ' το Γοργόνες & Μάγκες (Gorgons & Mags -RPG SVGA Firewire τηλεπαιχνίδι που παρουσίαζε η Γεωργία Βασιλειάδου Τρικούπη).
Έχει 2 γιούς κι 1/μισή κόρη του Παρθενώνα απ' το γάμο του με τη Στέλλα Μπίρμπιλο, γαλλίδα τραβεστί του 1ου αιώνα π.Χ. και διαμένουν όλοι μαζί στις αφρικανικές στέπες της μαρμελάδας βουτύρου από σύκα καλαμιάς ευρωπαϊκού ISO 2000 (Η επιστροφή).