Κόμης Φράκουλας

Ουπς! Μπας και εννοούσατε Κόμης Μ;

Ο Κόμης Φράκουλας υπήρξε γόνος αριστοκρατικής οικογενείας ιδιοκτητών αυτοκινήτων 4Χ4 και μέλος αυτοκινητιστικού συλλόγου. Έγινε γνωστός στους δήθεν ειδήμονες όταν κατά την περίοδο της Γαλλικής Επαναστάσεως έγινε προσπάθεια διαγραφής του βαμπιρολιθικού πύργου του, με την πρόφαση ότι ήταν αυθαίρετος. Η περιπέτειά του, η οποία προκάλεσε διπλωματικό επεισόδιο, καταγράφηκε σε διάφορα τεύχη περιοδικών της εποχής, των οποίων όμως δεν έχει απομείνει κανένα ίχνος.

[επεξεργασία] Η περιπέτεια του κόμη Φράκουλα

Frakoulas

Ο Κόμης Φράκουλας σε φάση διαγραφής. Ένα ακόμη από τα αναρίθμητα θύματα του Μεγάλου Ιεροεξεταστή Ιέρακα.

Ένα ήσυχο δειλινό, την ώρα που ο κόμης Φράκουλας απολάμβανε τη δεύτερη κούπα τσάι με τη συντροφιά παπιών στον πύργο του, ένα μεγάλο αρπακτικό πουλί έκανε την εμφάνισή του και άρχισε να εξαφανίζει ένα ένα τα μικρά παπάκια. Έντρομος ο κόμης προσπάθησε να κρυφτεί πίσω από ένα βραχάκι, όπου τον περιέλαβε με το δόρυ του ένας Σπαρτιάτης βασιλιάς. Ο κόμης Φράκουλας άρχισε να μυξοκλαίει " Ω ξειν, αγγέλειν τοις παπιοίς..." τη στιγμή που καταραμένοι σπόροι άρχισαν να μεγαλώνουν με τρομακτική ταχύτητα γύρω από τον πύργο του και να φυτρώνουν φασολάκια στα μεγάλα καφασωτά παράθυρα. Ο κόμης έτρεξε να σώσει το τομάρι του

Τότε ξέσπασε ο μεγάλος θρησκευτικός πόλεμος μεταξύ ενός καλόγερου (που είχε και έναν πούλο) και ενός σοφού γέροντα ευνούχου. Η αριστοκρατική τάξη που εποφθαλμιούσε τον πύργο, έστειλε λόρδους και διάφορους άλλους ερωτύλους και μυστηριώδης τύπους για να βοηθήσουν τον καλόγερο. Εν τω μεταξύ Ο Φρακουλάς είχε φτάσει σε ένα κομβικό σημείο, καταθέτοντας προτάσεις σωτηρίας στο πουθενά. Λένε ότι κάποια στιγμή ακούστηκε να λέει "ωχ το μάτι μου" και ένα νεκρό μάτι κύλησε στο χώμα.

Δρόμο πήρε δρόμο άφησε ο έρημος ο κόμης κρατώντας το νεκρό μάτι του στο δρόμο, ώσπου ξάφνου να εμφανίστηκαν μπροστά του τρεις ελεεινοί και τρισάθλιοι ιππότες-φαντάσματα: ένας εξαθλιωμένος σταυροφόρος, το φάντασμα της όπερας και ένας τρελός αξιωματικός με χόμπυ το σκάκι. Οι τρεις καμπαλέρος κάνοντας σατανιστικές τελετές κοινωνικοποίησαν τον κόμη και τον έφερα κρυφά σε επαφή με έναν μεγάλο Γάλλο διαφωτιστή. Δίνοντας του να φάει σκορδαλιά, τζατζίκι και σκορδοστούμπι, ο κόμης Φράκουλας απέκτησε ένα νέο φονικό όπλο, το σκορδοπολυβόλο με το οποίο επιτέθηκε στους πολεμίους του.

[επεξεργασία] Τα Πολεοδομικά θαύματα

Γνωστά στο πανελλήνιο είναι τα θαύματα που συνέβησαν όταν έφτασε ο φάκελος του Πύργου στην Πολεοδομία Ανατολικών Καρπαθίων. Λέγεται ότι αυτομάτως μηχανογραφήθηκαν όλα τα αρχεία και ακόμα ότι σταμάτησαν τα λαδώματα των υπαλλήλων. Κάποιες πηγές βέβαια αναφέρουν πάλι ότι νομιμοποιήθηκαν όλα τα αυθαίρετα, κάτι που τελικά οδήγησε στην ολική οικιστική καταστροφή και στον απόλυτο αρχιτεκτονικό όλεθρο των Καρπαθίων.

Μετά θάνατον ο Φράκουλας αναγνωρίστηκε από την ορθόδοξη ελληνική εκκλησία ως ο προστάτης της πολεοδομίας: ο Άγιος Φράκουλας Προστάτης της Πολεοδομίας (για συντομία ΑΦΠΠ).

[επεξεργασία] Η σημασία και η συνέπειες της προσωπικότητος του Φράκουλα

Η προσωπικότητα του Κόμητος έφερε στις επιφάνεια διάφορες αντιξοότητες - ισοπεδωτικές κοινωνικών δομών- όπως οι ανίερες συμμαχίες διαφωτιστών με την αριστοκρατία και τον κλήρο. Επίσης σημαντική θεωρείται η συμμετοχή του Φράκουλα στη διαμόρφωση της πολιτικής διαγραφών του ΚΚΕ, ΜΛ ΚΚΕ, ΚΚΕ ΛΜ και ΠΑ.ΣΟ.Κ επί Ανδρέα Παπανδρέου.

[επεξεργασία] Εξωτερικοί σύνδεσμοι

Το Χρονικό