Κωστικισμός

[επεξεργασία] Ορισμός

Ο Κωστικισμός είναι το κίνημα το οποίο έχει σαν αρχή "Δεν κάνω τίποτα μέχρι την τελευταία στιγμή με απώτερο σκοπό να το κάνει άλλος". Το κίνημα πιστεύεται ότι ξεκίνησε τέλη του 2005 στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Πάτρα. Το όνομα το πήρε από τον ιδρυτή του Κώστα.

[επεξεργασία] Ιστορία

Αρχές του 2005 σε ένα μισογκρεμισμένο σπίτι της Πάτρας ο πατέρας του κινήματος περνούσε τα βράδια του μπροστά από την τηλεόραση παίζοντας το τότε θρυλικό PES3 με τον γείτονα του Καραολή(πολλοί πιστεύουν ότι ο Καραολής υπήρξε μεγάλη επιρροή στον Κώστα και στην δημιουργία της όλης φιλοσοφίας του Κωστικισμού). Τα πρώτα σημάδια δεν άργησαν να βγουν στην επιφάνεια αλλά κανείς δεν είχε αντιληφθεί τι επρόκειτο να δημιουργήσει. Μερικά από τα σημάδια ήταν να άπλυτα ποτήρια του φραπέ που έμεναν για μέρες στον νεροχύτη μέχρι να τελειώσουν όλα τα ποτήρια (και τα πλαστικά) και τότε περίμενε μέχρι την τελευταία στιγμή ίσως προσφερόταν η Χριστίνα του πλύνει κανένα ποτήρι. Στην συνέχεια η εξέλιξη ήταν ραγδαία, ο Κώστας δεν παρ έδιδε ποτέ εργαστήριο/εργασία μέχρι το τέλος της δεύτερης προθεσμίας που έδιναν οι καθηγητές, το αυτοκίνητο του δούλευε οριακά. Σε κάθε ταξίδι του στην γενέτειρα χώρα του (Κύπρος) οι αποσκευές του θα ήταν έτοιμες λίγο πρίν το λεωφορείο ξεκινούσε για Αθήνα. Στις υποχρεώσεις του Κωστούκιου(έτσι συνηθίζεται να λέγεται ο Κώστας μεταξύ των πιστών) ήταν να βλέπει κάθε απόγευμα, και όσες επαναλήψεις και αν έγιναν, με το ίδιο πάθος το Καφέ της Χαράς μισοκοιμισμένος στον καναπέ του. Αγαπημένο όχημα του Κώστα υπήρξε για πολύ καιρό η μηχανή που με καμάρι οδηγούσε στα στενά σοκάκια της Πάτρας.

[επεξεργασία] Επιρροές

Μια από τις σημαντικές επιρρόες, όπως έχει προαναφερθεί, υπήρξε ο πιστός φίλος του Καραολής. Οι ενδείξεις λένε ότι αυτός ήταν που το δίδαξε την τέχνη να παίζεις PES3 φορώντας μόνο το μποξεράκι σου(Παρόλα αυτά ο Κώστας δεν έμεινε μόνο στο PES3 αλλά καθιέρωσε πλέον ως επίσημη στολή του σπιτιού του τα χαλαρά μποξεράκια).

Μια μεγάλη μορφή της Πάτρας ο γνωστός Χούτος ήταν ικανή να κάνει τον τότε νεαρό Κώστα να φιλοσοφήσει ακόμη περισσότερο την θεωρία του με τις πολύωρες συζήτησης είτε πρόσωπο με πρόσωπο, είτε μεσώ τηλεφώνου σε περιόδους εξεταστικής και μη.

Γύρω στο 2007 ο Κώστας είχε μια γνωριμία που για πολλούς μελετητές του κινήματος πιστεύεται ότι ήταν η γνωριμία που έδωσε την ώθηση που χρειαζόταν για να φτάσει στα άκρα και να δημιουργήσει το κίνημα, αυτό έγινε όταν γνώρισε τον άλλο μεγάλο Κωστικιστή (αργότερα ιδρυτής της αίρεσης Λειβισμός) τον Λείβα. Η γνωριμία τους ήταν ικανή για να φτάσει και τους δύο να θεωρούνται πατέρες του κινήματος μέχρι που μια διαφωνία σχετικά με την ιδιοκτησία ζωών τους έφερε σε διαμάχη και έγινε η γνωστή δραματική αποχώρηση του Λείβα όπου και δημιούργησε την δική του αίρεση που αυτή την στιγμή απαριθμεί χιλιάδες πιστούς. Η αποχώρηση του Λείβα έμεινε στην ιστορία ως το σχισμα του 2009.

[επεξεργασία] Αρχές του Κινήματος

Βασικά χαρακτηριστικά του κινήματος είναι:

1. Άρνηση εκτέλεσης οτιδήποτε με κουράζει.

2. Πάντα κάποιος άλλος θα το κάνει για μένα.

3. Όσοι βάζουν διορίες ψεύδονται και για αυτό δεν τηρούμε τα χρονικά περιθώρια.

4. Εάν ο Κωστικιστής έχει ζώο, τότε καμιά αρχή του Κωστικισμού δεν εφαρμόζεται στο ζώο(σε αυτό το συγκεκριμένο στηρίχτηκαν κάποιοι άλλοι και δημιούργησαν αιρέσεις, πιο γνωστή από όλες είναι ο Λειβισμός, Ο Λειβισμός έχει τις ίδιες αρχές με τον Κωστικισμό με μόνη διαφορά το 4ο χαρακτηριστικό).

5. Αν είναι εφικτή η αντιγραφή ΠΡΕΠΕΙ να γίνει ακόμα και αν ξέρω την απάντηση. (Μια αντιγραφή δεν θεωρείται εφικτή εαν γράφεις μόνο σου με 6 επιτηρητές). Τα κείμενα λένε ότι ο Κωστας όταν ακόμη ήταν στην σχολή κατάφερε να αντιγράψει από τον καθηγητή, ο οποίος ανυποψίαστος έλυνε το γραπτό για την πλάκα του.

6. Ενδυμασία: Κατά τον Κώστα υπάρχουν δυο βασικές ενδυμασίες μέσα στο σπίτι και έξω από το σπίτι. Μέσα στο σπίτι δεν γίνεται διαχωρισμός εποχής(χειμώνας, καλοκαίρι) η ενδυμασία είναι καθορισμένη και είναι μποξεράκι ή παντελονάκι του ποδοσφαίρου (συνήθως "δανεισμένο" από τους γύρω του) και χωρίς φανέλα. Έξω από το σπίτι γίνεται διαχωρισμός και έχει να κάνει με τον Χειμώνα και τις υπόλοιπες εποχές. Κατά την διάρκεια του Καλοκαιριού, Φθινοπώρου και Άνοιξης η ενδυμασία είναι παρόμοια με την εντός σπιτιού με την μονή διαφορά ότι από κάτω δεν βγαίνει μόνο με το μποξεράκι. Κατά την διάρκεια του χειμώνα η ενδυμασία είναι οτιδήποτε από jean έως φόρμες με βασικό στοιχείο οι πυτζάμες να φοριούνται πάντα από κάτω.

[επεξεργασία] Προσφορά

Ο θρύλος λέει ότι ο Κώστας δημιούργησε τον όρο "καμπερής" στα γνωστά παιχνίδια τύπου Modern Warfare. Βασισμένος στις αρχές του κινήματος του δεν μπορούσε να τρέχει από δω και από εκεί στην πίστα και να ψάχνει για αυτό καθότανε και περίμενε, και από τότε ο όρος "καμπέρης" εισήχθη στην παγκόσμια κοινότητα των fps games.

[επεξεργασία] Άλλα

Οι υποστηρικτές πιστεύεται ότι αν δεν εφαρμόζουν πιστά τον Κωστικισμό, στην μεταθάνατο ζωή θα ζούνε υπό γερμανικό καθεστώς και θα είναι υποχρεωμένοι να τηρούν ωράρια, σειρές, κανόνες. Από την άλλη οι γνήσιοι Κωστικιστές που θα ζήσουνε με βάση τις αρχές που υπαγορεύει ο Κώστας, πιστεύεται ότι καταλήγουν στον παράδεισο του Κωστικιστή, όπου η ώρα δεν θα έχει έννοια αφού κάνεις δεν θα τηρεί ωράρια, δεν θα υπάρχουν προθεσμίες, θα υπάρχουν πάντα πλυμένα ποτήρια του φραπέ και η μόνη υποχρέωση θα είναι το κάθε κατοικίδιο (από σκύλους μέχρι τσιν τσι λα) που θα παραχωρείται νεογέννητο στους νεοεισερχόμενους στον παράδεισο του Κωστικισμού.

[επεξεργασία] Δείτε επίσης