Κωνσταντίνος Πλεύρης

PleyrisZourlomandias

Ο Κωνσταντίνος Πλεύρης σήμερα στην καθημερινή περιβολή του

O Κωνσταντίνος Πλεύρης είναι ένας παππούς Φασίστας, Εβραϊκής καταγωγής που βιολογικά τάσσεται στην οικογένεια των Ορκ.

“ Hail Fishler! ”

- Ο Κων/νος χαιρετά την κατσαρόλα

“ Αρκεί το αγοράκι μου να είναι ματατζής ”

- Ο Κων/νος με τα βίτσια του

“ Μια του Εβραίου, δυο του Εβραίου, τρεις και τον κάναμε σαπούνι ”

- Ο Κων/νος διασκεδάζει

“ Αφρικανέ Αφρικανέ, έλα να κάνουμε κονέ ”

- Ο Κων/νος όταν φροντίζει τους αλλοδαπούς

[επεξεργασία] Βιογραφία

Ο Κωνσταντίνος Πλεύρης είχε μια δύσκολη ζωή που τον οδήγησε σε αυτό που σήμερα είναι.

[επεξεργασία] Η γένεσις

Γεννήθηκε στις 6 Ιουνίου 1920 στα βουνά του Καυκάσου. Οι γονείς του ήταν ημίαιμα ορκ Εβραϊκής καταγωγής.

[επεξεργασία] Η ανακάλυψη του σεξουαλικού του φύλλου

Όταν ήταν μόλις 6 χρόνων, ο Κωνσταντίνος Πλεύρης άρχισε να παρουσιάζει τα πρώτα του ομοφυλοφιλικά σημάδια, πράγμα που ανησύχησε τους συντηρητικούς του γονείς. Έπαιζε με κούκλες, φορούσε κρυφά τα κοσμήματα της μητέρας του, αγόραζε κρυφά Μπά(ρ)μπη απο τον μπαρμπέρη της γειτονιάς, έβαφε τα νύχια του με τους μαρκαδόρους του, και διάβαζε Σούπερ Κατερίνα. Έως την ηλικία των 7 του χρόνων τα πράγματα άρχισαν να ξεκαθαρίσουν ώσπου στην ηλικία των 18, συνελήφθη με τον φίλο του τον Αδέλφο Χίτλερ να ανταλλάσσει αυτόγραφα του Σάκη Ρουβά.

[επεξεργασία] Η εξορία του

Η σύλληψή του από τους Φασίστες του Καυκάσου, είχε ως αποτέλεσμα την άμεσή του εξορία. Έτσι μάζεψε σε δυο βαλίτσες πέντε πρόχειρα φουστανάκια, δυο ζευγάρια γόβες στιλέτο, και εγκατέλειψε τα βουνά του Καυκάσου μέσω των υπερσύγχρονων τότε αεροπορικών γραμμών. Η μοίρα του όμως ήθελε το αεροπλάνο να παρουσιάσει βλάβη πάνω από τον Αμαζόνιο. Η σύγκρουση στο έδαφος ήταν σφοδρή και ήταν ο μοναδικός επιζών.

[επεξεργασία] Η διαμονή στον Αμαζόνιο

Παρότι ήταν μόλις 18 χρονών, και μια πόρτα ήταν μπροστά του ορθάνοιχτη ο Κωνσταντίνος Πλεύρης κατάφερε να βγει από το αεροπλάνο σπάζοντας ένα παράθυρο. Επί μια εβδομάδα περιπλανιόταν νηστικός στον Αμαζόνιο, διότι το άνοιγμα ενός κονσερβοκουτιού ήταν δύσκολο και δυσνόητο για εκείνον.

Thanos plevris paidiki ilikia

Ο Θάνος Πλεύρης στην βρεφική του ηλικία

Ξάφνου μπροστά του συνάντησε τον Μακάκα. Ένα πανέμορφο μπαμπουίνο που στο δεξί του χέρι κρατούσε ένα τσαμπί μπανάνες για να δελεάσει τον Κωνσταντίνο Πλεύρη. Ήταν μοιραίο. Κουβέντα στην κουβέντα, χάδι στο χάδι, φιλί στο φιλί, έφεραν στον κόσμο ένα πανέμορφο μωρό, τον Θάνο Πλεύρη.

Η ζωή του κυλούσε ξένοιαστα, είδη είχε ξεχάσει την εφηβική του ζωή που τον ήθελε να παριστάνει τον Straight και να φορά εκείνα τα κακόγουστα παντελόνια. Είχε μάλιστα ξεχάσει και το όνομα του. Ήδη ο στενός του μπαμπουινόκυκλος τον είχε μετονομάσει σε "Kotsos of the jungle". Ώσπου όταν ήταν 22 χρονών, τον ανακάλυψε μια ομάδα Γερμανών επιστημόνων. Τον φυλάκισε μαζί με τον γιο του, και τον μετέφερε στο Βερολίνο για μελέτη. Ήταν η τελευταία φορά που θα έβλεπε τον Μακάκα.

[επεξεργασία] Η διαμονή στο Βερολίνο

Pleyris-Jew

Ο Κωνσταντίνος Πλεύρης στο στρατόπεδο συγκέντρωσης

Στο Βερολίνο οι επιστήμονες ανακάλυψαν ποιος ήταν και τι ακριβώς είχε συμβεί. Λόγω του ότι ήταν Εβραίος και ομοφυλόφιλος, σύντομα μεταφέρθηκε στα στρατόπεδα συγκέντρωσης. Ο γιος του μεταφέρθηκε στην Ελλάδα ούτως ώστε να ανατραφεί σωστά και να υπηρετήσει σε κάτι σώματα. "Τάγματα ασφαλείας" τα έλεγαν, και κυνηγούσαν κάτι κακούς μουσάτους που γυρνούσαν στα βουνά και πυροβολούσαν χωρίς λόγο. Ο ίδιος παρέμεινε στο στρατόπεδο συγκέντρωσης μέχρι τα 30 του χρόνια, και αποφυλακίστηκε όταν είχε διαμορφωθεί στα Ναζιστικά πρότυπα. Από τις πρώτες μέρες κιόλας μετανάστευσε στην Ελλάδα για να βρει τον γιο του Θάνο Πλεύρη.

[επεξεργασία] Η εγκατάσταση στην Ελλάδα

Στα 30 χρόνια ο Κωνσταντίνος Πλεύρης φτάνει στην Ελλάδα και σύντομα ανακαλύπτει τον γιο του. Πληρώνει κάτι ψιλά σε κάτι δημόσιους υπάλληλους, ανταλλάσσει δυο κουβέντες με δυο ιδεολογικά στενούς συγγενείς και αποκτά άδεια άσκησης δικηγορικού επαγγέλματος. Σύντομα ιδρύει το πρώτο του δικηγορικό γραφείο.

[επεξεργασία] Συγγραφικές τάσεις

Ο Κωνσταντίνος Πλεύρης είχε γίνει γνωστός χασοδίκης, και έτσι αναγκάστηκε να ασχοληθεί part time με άλλου είδους επαγγέλματα.

  • Ως νεκροθάφτης, όμως τον απέλυσαν επειδή κατά λάθος ενταφίασε ζώντα συνάδελφο του.
  • Ως λουλουδάς στα μπουζούκια, όμως τον απέλυσαν επειδή συνήθιζε να μπερδεύει τα τριαντάφυλλα με τις τσουκνίδες.
  • Ως οδοκαθαριστής, όμως οι γειτόνοι τον έπιαναν κότσο, και τον έβαζαν να καθαρίζει και μέσα στα σπίτια τους.
  • Ως φύλακας, όμως ασέλγησε σε ένα πίτμπουλ.
  • Ως αστυνομικός, όμως φοβόταν τους κομμουνιστές.
  • Ως ΚΥΠατζής, αλλά δε του έκοφτε.
  • Ως καντηλανάφτης, όμως μπέρδευε το πυρηνέλαιο με το ελαιόλαδο.
  • Ως χασάπης, όμως έχασε το αριστερό του χέρι..

..έτσι αποφάσισε να γίνει δεξιός συγγραφέας.

[επεξεργασία] Βιβλιογραφία

Ο Κωνσταντίνος Πλεύρης έχει γράψει δεκάδες καλοπροαίρετα, γεμάτα από αγάπη βιβλία, και γι' αυτό ο κόσμος τον στηρίζει.

[επεξεργασία] Μπεστ Σέλαρ

[επεξεργασία] Εβραίοι όλη η αλήθεια

Pleyris-butcher

Το εξώφυλλο του βιβλίου "Εβραίοι όλη η αλήθεια"

Πρόκειται για ένα συγγραφικό αριστούργημα που έχει βραβευθεί με νόμπελ, από το το Ελληνικό παρατηρητήριο των συμφωνιών του Ελσίνκι. Στο βιβλίο του αυτό απαλλαγμένος πλέον από τις Εβραϊκές του ρίζες, βγάζει τα απωθημένα που είχε προς τον Εβραϊκό του περίγυρο, που καταδίκαζε την ομοφυλοφιλική του τάση, και τον καταδίκασε όταν τον συνέλαβε μαζί με την Αδέλφο Χίτλερ.

[επεξεργασία] Οι Κίναιδοι

Ο Κωνσταντίνος Πλεύρης νιώθει πως δεν έχει απαλλαγεί από το ομοφυλοφιλικό του παρελθόν, και προσπαθεί να πείσει πως είναι straight του κερατά, κράζοντας τους ομοφυλόφιλους. Το βιβλίο του αυτό δέχθηκε τα συγχαρητήρια της ομάδας ΛΑ.Ο.Σ.Υ.Ν.Ο.

[επεξεργασία] Λιγότερα λαμπρά

  • ΣΚΟΠΙΜΑ ΛΑΝΘΗ ΙΝΔΟΕΥΡΩΚΟΤΕΣ ΚΑΙ ΦΟΙΝΙΚΕΣ, Εκδόσεις: ΠΑΛΑΙΑ ΑΝΤΙΘΕΣΙΣ
  • ΤΟ ΕΒΡΑΪΚΟΝ ΑΛΦΑΒΗΤΟΝ, Εκδόσεις: ΠΑΛΑΙΑ ΣΥΝΘΕΣΙΣ
  • ΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟΝ ΑΛΦΑΒΗΤΟΝ, Εκδόσεις: ΝΕΑ ΑΝΤΙΘΕΣΙΣ
  • ΦΡΕΣΚΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, Εκδόσεις: ΜΑΓΝΗΤΡΟΝ
  • Ο ΓΟΥΝΤΙ ΑΛΛΕΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ, Εκδόσεις: ΜΑΓΝΗΤΡΟΝ
  • ΟΙ ΕΙΚΟΣΙ ΚΟΛΛΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ, Εκδόσεις: ΠΑΛΑΙΑ ΑΝΤΙΘΕΣΙΣ
  • Ο ΑΡΙΣΤΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ, Εκδόσεις: ΟΕΔΒ
  • ΟΙ ΓΡΑΙΚΟΙ ΤΕΥΧΟΣ Α', Εκδόσεις: ΛΑΖ ΚΑΙ ΣΙΑ
  • 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1967, Εκδόσεις: +ΣΥΝ ΠΛΑΣ-ΠΛΑΣ
  • ΟΙ ΒΑΡΒΑΡΟΙ, Εκδόσεις: -ΠΛΗΝ ΜΕΙΟΝ+ΜΕΙΟΝ

[επεξεργασία] Ο Θάνατος

Ο Κωνσταντίνος Πλεύρης δεν πέθανε ακόμα. Θα πεθάνει στις 8 Αυγούστου του 2012, όταν νταλίκα που κουβαλά αρκούδες για φουά γκρα θα του χτυπήσει το θυροτηλέφωνο, θα περιμένει να του ανοίξει, θα ανέβει το ασανσέρ υπομονετικά, θα χτυπήσει το κουδούνι, θα μπει στο διαμέρισμά του και θα τον χτυπήσει. Μετά θα φύγει.

[επεξεργασία] Δείτε επίσης