Κωλωνοσκόπηση

Η τεχνολογία του 20ου αιώνα έφερε στον άνθρωπο δυνατότητες που κανένας δε θα μπορούσε να φανταστεί. Οι οπτικές ίνες και οι μικρού μεγέθους κάμερες πήγαν τον άνθρωπο εκεί που κανείς δεν είχε πάει πριν. Όνειρο μικρών και μεγάλων, η εξευρεύνηση της αβύσσου.

[επεξεργασία] Προετοιμασία

2 ημέρες πριν τη διαδικασία, ο εξερευνητής πρέπει να νηστέψει, πίνοντας μόνο υγρά. Την ημέρα πριν το γεγονός πρέπει να πιει μια ειδική σκόνη από το φαρμακείο διαλυμένη σε 3 λίτρα νερού. Το διάλυμα έχει γεύση γλούτσου-γλούτσου και μοιάζει αρκετά με μαγειρική σόδα σε νερό.

Μετά την κατανάλωση του υγρού ακολουθεί μια εμπειρία που αλλάζει τη ζωή: ο εξερευνητής ανακαλύπτει ότι το ανθρώπινο έντερο έχει απίστευτη αποθηκευτική ικανότητα: κάθε άνθρωπος που βλέπουμε στο δρόμο, άνδρας, γυναίκα, αγόρι, κορίτσι είναι στην πραγματικότητα μια κινούμενη δεξαμενή σκατών.

Μια άλλη διαπίστωση είναι ότι η εξαιρετικά υγρή τσίρλα και η κλανιά έχουν παρόμοια νευρική υπογραφή: μετά από αυτό ο εξερευνητής δεν θα είναι ποτέ βέβαιος ότι αυτό που νομίζει ότι είναι κλανιά είναι όντως κλανιά.

[επεξεργασία] Η μεγάλη ημέρα

Καταφθάνοντας στο νοσοκομείο/ιατρικό κέντρο, οι προσδοκίες είναι μεγάλες. Υπερσύγχρονος εξοπλισμός με οπτικές ίνες κάνουν τον εξερευνητή να πιστεύει ότι ο κώλος του θα αποκτήσει backbone σύνδεση με το Internet. Κάθεται σε ένα κρεββάτι, και ένας φλεβοκαθετήρας συνδέει τον ορό. Σύντομα εφαρμόζεται ένα κατασταλτικό. Ο εξερευνητής νιώθει όλη τη διαδικασία της κατάδυσης στα βάθη του κωλάντερου, αποκτώντας εφόδια για το μέλλον.

[επεξεργασία] Ξύπνημα

Ο εξερευνητής ξυπνά μετά από λίγες ώρες, έχοντας ξεχάσει τι συνέβει. Μάλιστα ρωτά το προσωπικό αν τελείωσε η διαδικασία. Το φάρμακο που δόθηκε δεν άφησε να καταγραφούν οι μνήμες από την κατάδυση. Ο ιατρός ενημερώνει για τις δυσκολίες που συνάντησε.