Κυριάκος Μητσοτάκης

Ουπς! Μπας και εννοούσατε Υπουργός;
Kmits

Όλο ευθεία πρόεδρε και θα το βρεις το σουβλατζίδικο που σου λέω

“Πάω να δω τι κάμει ο γιόκας μου ο Κυριάκος. Γιατί φοβάμαι ότι αν έχει πάει στο μπάνιο μπορεί να έχει πέσει μέσα στη λεκάνη. Του έχει ξανασυμβεί αυτό του μικρούλη μου.”

- Ο μπαμπάκας για τον Κυριάκο

“Η νέα δημοκρατία ΗΤΑΝ μια μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη μέχρι που εκλέχτηκε ο Κυριάκος πρόεδρος και ήταν η αρχή του τέλους για ενα κόμμα που είχε τόση ιστορία και ηταν άδικο γιατί κατά βάθος δεν πείραξε κανέναν.”

- Ο μέσος πολίτης για την εκλογή του Κυριάκου στην προεδρία της Νέας Δημοκρατίας

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης (πλάσμα Μ2) είναι αδελφος της Ντόρας Μητσοτάκαινας-Μπακογιάννη. Γεννήθηκε κάπου, κάποτε. Η χρονολογία και η τοποθεσία έχουν ελάχιστη σημασία. Πιο σημαντικό (και τρομακτικό) είναι το γεγονός ότι ασχολήθηκε με την πολιτική και κατάφερε να εκλεγεί πρόεδρος της ΝΔ, αφήνοντας έκπληκτη ακόμα και τον Μπαμπά του: «Πιο πιθανό ήταν να βγει ο Άβερελ Ντάλτον ή ο ΡανΤανΠλάν, παρά ο Κυριάκος» είπε σε τηλεοπτική συνέντευξη του και συμπλήρωσε: «Βέβαια βοήθησε ιδιαίτερα και το γεγονός ότι το IQ του κόσμου όταν ψηφίζει παίρνει αρνητικές τιμές.Μελλοντικα του θυματα:η Νεα δημοκρατια αν βγει προεδρος και οποιον του ευχηθει.»

Km

Μην ανησυχείτε...δεν δαγκώνω!!

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

μια ματιά χαρισματική

[επεξεργασία] Ο άνθρωπος Κυριάκος

Ένας απλός καθημερινός άνθρωπος. Για τους φίλους απλά είναι ο Κούλης. Αγαπημένες εκπομπές του είναι η «Ελληνοφρένεια» και το «Αλ Τσαντίρι Νιούζ», μέσω των οποίων αγαπήθηκε από το φιλοθεάμον κοινό.
Οι εκπομπές αυτές ανέδειξαν και τα πλούσια χαρίσματα του. Για αυτό λοιπόν πριν βιαστεί κάποιος να κρίνει «αν δεν είχε το όνομα, ούτε κλητήρας δεν θα γινόταν», ας ρίξει μια ματιά στα χαρίσματα αυτά:
Το εκφραστικό του βλέμμα με πολύ μεγάλη άνεση θα τον έκανε εξαιρετικό νηπιαγωγό. Είναι μαθηματικά βέβαιο ότι δεν υπάρχει νήπιο που στο γεμάτο βλέμμα του Κούλη, δεν θα τα έκανε πάνω του. Ενώ και οι απανταχού μαμάδες θα βρίσκανε την ησυχία τους με τα άτακτα βλαστάρια τους: «Φάε το φαΐ σου / Κάτσε φρόνιμα, αλλιώς θα σε δώσω στον Κυριάκο».
Επίσης κατέχει και μια θέση στο βιβλίο με τα ρεκόρ Γκίνες: Έχει σημειώσει τον μικρότερο χρόνο εναλλαγής διάθεσης, μόλις 3 πικοδευτερόλεπτα. Την ημέρα που έγινε η εγγραφή του βίντεο που αποδεικνύει του λόγου το αληθές, ο ίδιος δήλωσε πως δεν ήταν σε φόρμα. Μάλιστα και λόγω της εξαιρετικής αυτής εναλλαγής, από την νέα σχολική χρόνια σύμφωνα με οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας, η λέξη «ΣΚΑΣΜΟΣ» (που χρησιμοποιούν οι αγανακτισμένοι δάσκαλοι όταν η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο πλέον) αντικαθίσταται από την λέξη «ΚΥΡΙΑΚΟΣ».
Ειδικοί παιδοψυχολόγοι συμφωνούν με την κίνηση αυτή και επισημαίνουν ότι πρώτη φορά επί ΝΔ το Υπουργείο Παιδείας έκανε και κάτι σωστό.

[επεξεργασία] Στόχοι – Φιλοδοξίες – Όνειρα

Kyriakos skitso

Υποψήφιος μελλοντικός ηγέτης (μαμααααά) της χώρας

Ο μόνος του στόχος φυσικά είναι ποιος άλλος; Η θέση του πρωθυπουργού (μετά την αποτυχία -την πρώτη φορά, γιατί ποιος ξέρει...- της Ντορούλας...). Φυσικά και μόνο στη διατύπωση αυτής της υπόθεσης, οι αγορές αντιδρούν νευρικά, το πετρέλαιο ανεβαίνει και τα χρηματιστήρια πέφτουν. Ενίοτε παρατηρούνται και κρούσματα μαζικών αυτοκτονιών, τα οποία όμως οι αρμόδιοι - αναρμόδιοι δεν μπορούν με βεβαιότητα να τα αποδώσουν στους στόχους που έχει θέσει ο Κυριάκος. Αποτέλεσμα είναι υποθέσεις τέτοιου είδους να μπαίνουν στο αρχείο.

Όλοι εύχονται (και γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε), αλλά πού τέτοια τύχη, ότι ο μπαμπάς του θα κάνει και ένα καλό για τον τόπο αυτό και θα του ευχηθεί «Άντε και πρωθυπουργός Κυριάκο, μετά την Ντορούλα».

[επεξεργασία] Μίζενς

Τον Ιούνιο του 2008 κάποιοι άθλιοι (δημοσιογράφοι φυσικά, τι άλλο) είχαν το θράσος να εμπλέξουν το όνομα του έντιμου αυτού πολιτικού με τις μίζες της Μίζενς. Έγινε λόγος για δωράκια ύψους 140.000 ευρώ με την μορφή εξοπλισμού γραφείου. Και σιγά το ποσό είπε μέσα του ο Κούλης. «Όσα θα κερδίσει ένας νέος των 700 ευρώ σε 14.5 περίπου χρόνια. Τι ψιλικατζήδες που είναι ορισμένοι... Ένα μικρό δώρο μου έκαναν οι φίλοι του μπαμπά και το κάνανε θέμα. Που να βρίσκανε τις καταθέσεις στην Ελβετία και τα 258 διαμερίσματα τι θα λέγανε».
Τέλος πάλι κάποιοι εξίσου άθλιοι προσπάθησαν να συνδέσουν με τις μίζες το μικρό παραθαλάσσιο οικοπεδάκι, 8 στρεμμάτων, σε δημοφιλές νησί, το οποίο βρέθηκε στο όνομα της πρώην γυναίκας του.
Ισχυρισμός που απορρίπτεται πολύ εύκολα:
H ίδια η στατιστική υπηρεσία επιβεβαιώνει πως κάθε ελληνική οικογένεια παρότι στις περισσότερες περιπτώσεις δεν μπορεί να αποπληρώσει το δάνειο για την πρώτη κατοικία, έχει τουλάχιστον και ένα εξοχικό σε έναν δημοφιλή τουριστικό προορισμό. Οι διακοπές, όπως και να το κάνουμε, είναι πάνω από όλα.

[επεξεργασία] Φρικηπαίδεια

Είναι γνωστό τοις πάσι, πως ο Κυριάκος είναι φανατικός φρικιπαιδιστής. Λέγεται πως έχει διαβάσει κάθε άρθρο της Φρίκης αλλά ο μπαμπάς του δεν τον αφήνει να συγγράψει, για να μη φύγουν οι άλλοι χρήστες. Συνεπώς οι φήμες που θέλουν το χρήστη και εκ των ιδρυτών της Φρικηπαιδείας CeeKay να είναι ένα joint venture πατρός και υιού (Constantinos Kyriakos) κρίνονται παραπλανητικές.

Ωστόσο, ο Κυριάκος δεν επαναπαύθηκε και βρήκε τρόπο να στηρίξει την αγαπημένη του Φρικηπαίδεια.
Επισυνάπτεται σχετικο ντοκουμέντο...

Kyriakos+frikipaideia

Ο φίλος Κυριάκος στηρίζει τη Φρικηπαίδεια!

[επεξεργασία] Δείτε επίσης

[1]ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΚΥΡΙΑΚΟ:0:54.

[2]ΤΟ ΕΝΝΟΩ:0:28.