Κυργιάκος

Ο Κυργιάκος είναι τρόπος παιχνιδιού που έχει εμφανισθεί τον τελευταίο χρόνο στο χώρο της Πάτρας και πήρε σύντομα μεγάλες διαστάσεις . Το όλο πράγμα ξεκίνησε από τον ομώνυμο φοιτητή Κυριάκο , ο οποίος το εφάρμοζε και συνεχίζει να το εφαρμόζει σε όλα τα παιχνίδια (επιτραπέζια , video games κ.λ.) . Πρόκειται για τρόπο παιξίματος, ο οποίος παρότι βρίσκεται πάντα μέσα στα πλαίσια των κανόνων του εκάστοτε παιχνιδιού , παραβιάζει κάθε είδους άγραφο κανόνα (διαφορά νομιμότητας-ηθικής). Με άλλα λόγια πρόκειται για τσάτσικο παιχνίδι , όπου σκοπός του παίκτη δεν είναι πλέον να κερδίσει αλλά να καταστρέψει το παιχνίδι των άλλων . Επίσης πολλές φορές παρόλο που ο παίκτης μπορεί να είναι πρώτος με διαφορά κοιτάει πώς να καταστρέψει τελείως το παιχνίδι και φυσικά και την ψυχολογία όσων είναι τελευταίοι. Οι συμπαίκτες του συχνά τον ταυτίζουν με την δολιοφθορά (σαμποτάζ). Ο "Κυργιάκος" είναι γνωστός και στο εξωτερικό με τον όρο "mean" player . Το πλέον ανησυχητικό σε όλη αυτήν την υπόθεση έιναι ότι όλο και περισσότεροι παίχτες υιοθετούν αυτόν τον τρόπο παιχνιδιού με αποτέλεσμα να εξελίσσεται σε επιδημία με μεγαλύτερες διαστάσεις ακόμα και από αυτήν της γρίπης (των χοίρων, των πουλερικών και ό,τι άλλη γρίπη προκύψει). Αποφύγετε την επαφή μαζί τους και δημιουργήστε μια ασπίδα προστασίας για τον κόσμο μας.

9333 153234467623 534637623 3161180 6366980 n

Η διπλανή φωτογραφία (για όσους γνωρίζουν απο τρένα) είναι χαρακτηριστικό δείγμα του τρόπου προσέγγισης ενός επιτραπέζιου με την μέθοδο "Κυργιάκος". Είναι φανερό πως τα μαύρα βαγόνια ανήκουν

σε "Κυργιάκο".Έχουν τοποθετηθεί με τρόπο ο οποίος καταστρέφει την στρατηγική των υπόλοιπων παικτών.

[επεξεργασία] Ενσωμάτωση στη Γλώσσα

Έκανα ένα Κυργιάκο".

Μην "Κυργιακίζεις".

Πάλι "Κυργιάκους" κάνεις.

[επεξεργασία] Σημείωση

Ακόμα και κατά την συγγραφή του γλήμματος ο πατέρας της έννοιας "Κυργιάκος" προσπαθούσε με το να κάνει σαμποτάζ στο υπέροχο laptop μου να με εμποδίσει να γράψω την αλήθεια για την νέα μάστιγα του 21ου αιώνα.