Κου κλουξ καρ

Ουπς! Μπας και εννοούσατε Κου Κλουξ Κλαν;

Μυστική ομάδα αυτοκινητιστών που επιτίθενται κυρίως μέσω ίντερνετ στους ποδηλάτες κατηγορώντας τους για τον εκφυλισμό της ταχύτητας διέλευσης των δρόμων, την αύξηση τιμής της βενζίνης και των ανταλακτικών. Είναι καθώς πρέπει άνθρωποι τη μέρα, ενώ τη νύχτα μεταμορφώνονται σε αδίστακτους εκδικητές των δύο τροχών. Στην ομάδα των Κου κλουξ καρ λαμβάνουν μέρος ταξιτζήδες, οδηγοί επαγγελματικών αυτοκινήτων και διάφοροι ιδιώτες ρατσιστές των δρόμων.

Σκοπός τους είναι η εξαφάνιση των ποδηλάτων, όπως επίσης και η δημιουργία μετά από μυστική χρηματοδότηση ενός είδους μοτέρ που θα δώσει αυτόνομη κίνηση σε όλα τα ποδήλατα, αχρηστεύοντας τις πλούσιες αθλητικές δυνατότητες των κατόχων τους. Επίσης συσκέπτονται μέσω κρυφών φόρουμ και διοργανώνουν μυστικές συναντήσεις στην Πεντέλη, στις οποίες κάνουν σεξ με παρθένες στα πίσω καθίσματα των αυτοκινήτων τους, καίγοντας ποδήλατα κρεμασμένα πάνω σε πασάλους σε σχηματισμό σταυρού.

[επεξεργασία] Ιστορικό της ομάδας

Η ομάδα των Κου κλουξ καρ, δημιουργήθηκε στα τέλη της πρώτης δεκαετίας του 21ου αιώνα, από απογοητευμένους αυτοκινητιστές που έχασαν τις κοπέλες τους οι οποίες κάνουν βόλτες με διάφορες ομάδες ποδηλατιστών, παραχωρώντας την μετάβαση της προτίμησης τους σε ένα νέο είδος καμακίου το οποίο σηματοδότησε το τέλος της χρυσής εποχής του αυτοκινήτου ως μέσου φλερτ και μεταφοράς. Συνθηματικό της ομάδας είναι το συνεχόμενο πάτημα της κόρνας σε προπορευόμενα ποδήλατα, συνοδευόμενο από βρισιές τοπικού χαρακτήρα.