Κουταλιανός

[επεξεργασία] Προέλευση ονόματος

Το όνομα Κουταλιανός προέρχεται, με βάση το μπλεξικό του Μπάμπη του Νιώτη, από το Ασσυριακό όνομα Κουτ - αλί - νος, το οποίο δανείζεται από την γλώσσα των Δρακονίων το συνθετικό α. Η πηγή, ωστόσο, του ονόματος, προέρχεται από την Αρχαία Ελληνική γλώσσα: ο Κουτόμυαλος, δηλαδή: κουτός + αλίμονο + νους. Το όνομα δόθηκε από την κοινότητα των Ελ, ώστε ο Κουταλιανός σε καμία περίπτωση να μη γίνει κουτός. (βλ. παρακάτω λεπτομέρειες)

[επεξεργασία] Καταγωγή

Σύγχρονος μύθος γραμμένος σε αρχαίο πάπυρο που βρέθηκε σε πράσινο Μπουκάλι κατά την διάρκεια αρχαιολογικής ανασκαφής στου Αποστόλη το κουτούκι, θέλει να έχει γεννηθεί με κίνδυνο της ζωής του στην εξωτική Θεσαλλονίκη από τον Δάσκαλο Νίκο Κωνσταντινίδη και την Αλεξία Αλεξιάδου. Τη γέννηση την γνώριζαν αυτοί και άλλοι πέντε. Πιθανολογείται ότι δε γεννήθηκε με τον συνήθη τρόπο, αλλά από το κεφάλι της Αλεξίας Αλεξιάδου, κάτι το οποίο δικαιολογεί απόλυτα και το όνομα. Άλλωστε, η μυστική κωδική ονομασία της Αλεξίας ήταν κουτ-νοός, δηλαδή, κουτό μυαλό. Γι' αυτό τον λόγο και μόλις το μωρό γεννήθηκε με κίνδυνο της ζωής του, όλοι οι παρευρισκόμενοι από την κοινότητα των Ελ ευχήθηκαν να μη μοιάσει τη μάνα του: κουτ - αλί - νοός. Η γέννηση χρονολογείται περίπου το 35456 μετά Τσακ Νόρις.

[επεξεργασία] Παιδική και Εφηβική ηλικία

Η ρήξη μεταξύ της Αλεξίας Αλεξιάδου και της Πανελλήνιας Διαγαλαξιακής Κομματικής Παράταξης γνωστή και ως ΠΑΔΙΚΟΠ, η στήριξη των πατριωτών των Ελ καθώς και η προσχώρηση του Νίκου Κωνσταντινίδη στην ομάδα του Κώστα Χαρδαβέλλα, προκάλεσε τον χωρισμό του ζευγαριού εν κοινή συναινέσει. Μια έγκυρη ατεκμηρίωτη πηγή φημολογεί ότι το αγαπημένο παιχνίδι του Κουταλιανού ήταν τα ασημένια κουταλάκια της γιαγιάς του. Από μικρός λοιπόν, είχε τάση προς τις θετικές επιστήμες, ωστόσο, μέσα στο γονίδιο του (ένα και μοναδικό εξαιτίας ελαττωματικού μιτοχονδρίου) είχε διεισδύσει όλη η δύναμη και η γνώση των γονιών του ώστε, με κίνδυνο της ζωής του, να αποκτήσει υπεράνθρωπες δυνάμεις.

Ενδεικτικά αυτές είναι:

  • Η έλξη τετραώροφου διθέσιου λεωφορείου με 5000 επιβάτες (Εφημερίδα Times).
  • Η συμμετοχή στο προπαρασκευαστικό Πείραμα της Ν. Φιλαδέλφειας γνωστό ως Philadelphia, στο οποίο έγινε προσπάθεια για κρεμώδη υφή σε ένα ξυνοτύρι.
  • Η προωθητική δύναμη την οποία άσκησε κατά την απογείωση του Μαλαισιανού Αεροπλάνου στις 8 Μαρτίου 2014 (από τότε το αναζητούν).
  • Η συμμετοχή του σε μη επανδρωμένη αλλά απανθρακωμένη αποστολή στην Σελήνη κατά την οποία δε γνωρίζουμε τι συνέβη (όχι σε αυτή με τον Φώσκολο), ορισμένοι μιλούν για επική μάχη με τους Δρακόνιους, γεγονός πάντως είναι ότι από τότε η Σελήνη έπαψε να περιστρέφεται και οι γήινοι βλέπουν μόνο τη μια πλευρά.

[επεξεργασία] Ο αιώνιος εχθρός και η κακούργα η μάνα

Όλα τα παραπάνω ενδεικτικά γεγονότα, προκάλεσαν, όπως ήταν άλλωστε, αναμενόμενο, τον φθόνο του Καλ ΕΛ, ο οποίος αντιλήφθηκε ότι χάνει πελάτες (τηλεόραση, περιοδικά και λοιπά ΜΜΕ, καθώς και αρκετούς θαυμαστές), ώστε να δραστηριοποιηθεί για την εξολόθρευσή του. Σε όλο αυτό συμμετείχε η άσπονδη μάνα του Κουταλιανού. Ο Δημοσθένης Λιακόπουλος στο βιβλίο: Εγώ ο Κουταλιανός αναφέρει: έφαγα τη ζωή με το κουτάλι, το οποίο έγραψε με πλήρη απόδειξη - διασταύρωση και τεκμηρίωση και το επιμελήθηκε ρωσικός εκδοτικό οίκος, αναφέρει στη σελίδα 3453453, ότι η Αλεξία Αλεξιάδου πρόδωσε στον Καλ ΕΛ το ταξίδι του γιου (2U) της με προορισμό τη Σελήνη. Τότε, πάντα βασισμένοι στο βιβλίο του Λιακόπουλου και αφού έχουμε σηκωθεί από καναπέδες, καρέκλες, πολυθρόνες, τραπέζια, τραπεζομάντιλα, έλα έχω πατάτες, κρεμμύδια, κολοκυθάκια... όλα με το κιλό, διαβάζουμε ότι ο Καλ ΕΛ με τη βοήθεια των Δρακονίων (στενών συγγενών του πλάσματος Μ) προσπάθησε να προκαλέσει τον θάνατο στον εχθρό του. Η επέμβαση όμως, του πατέρα του Νίκου Κωνσταντινίδη με την ομάδα του Χαρδαβέλλας και το αστρόπλοιό του, αποσόβησε τον κίνδυνο. Ο Κουταλιανός έμεινε προστατευμένος για αρκετά χρόνια κάτω από το όρος Όλυμπος σε μυστική βάση, ενώ ο Καλ ΕΛ και η ομάδα του συνέχισαν να τον αναζητούν.

[επεξεργασία] Το τραγικό τέλος του Κουταλιανού

Η άσπονδη μάνα έκανε για άλλη μια φορά πραγματικότητα τα σκοτεινά σχέδιά της. Ο Κουταλιανός εξαπατήθηκε από τον γνωστό Γιάγκο Δράκο, μεταμορφωμένο Δρακόνιο σε άνθρωπος, καθώς και από τον Νίκο τον Φώσκολο, οι οποίοι συνεργάζονταν επί πληρωμή με τον Καλ ΕΛ. Τον έδεσαν σε ακτίνες Ωμέγα, ώστε να μην μπορεί να ξεφύγει, ενώ ξεκίνησαν να του δείχνουν τα 500 δισεκατομμύρια διπλά επεισόδια, της σειράς: Η Λάμψη. Ο Κουταλιανός επέζησε, οπότε κατέφυγαν σε ένα σίγουρο φονικό όπλο. Κάλεσαν και ήρθε ο Ούριος Γελέριος ή Γιούρης ο Γκέλερ (άλλο γνωστό βδελυρό πρόσωπο που συνεργάζεται με τον Καλ ΕΛ και το Πλάσμα Μ) και άρχισε με την ισχυρή ηλεκτρομαγνητικοπολικοσαξονικοπλουραλιστικοφωτονιακή δύναμή του, να λυγίζει τα κουταλάκια της γιαγιάς!!! Έλεος απάνθρωπε!!!! Τα κουταλάκια της γιαγιάς βρήκες; Αυτό προκάλεσε όπως ήταν αναμενόμενο τον θάνατο του Κουταλιανού.

[επεξεργασία] Το σοκ του πατέρα

Ο πατέρας του, Νίκος Κωνσταντινίδης, εκείνη την ώρα, βρισκόταν, με κίνδυνο της ζωής του, με τους άλλους πέντε που ξέρουν, σε μια πρενς - κον - φεράνς για το ζήτημα: Αστρόπολοι και Αστροπύλες: Η επίδρασή τους στην ψεκασμένη Ελλάδα, Μύθοι και Αλήθειες, θάνατος, Άρμα-γενιών. Τη στιγμή λοιπόν κατά την οποία είχε τελειώσει τους σχετικούς χαιρετισμούς και ήταν έτοιμος να ξεκινήσει την εισήγησή του και, βρισκόμενος μπροστά σε πλήθος κόσμου, του ανακοινώθηκε ο θάνατος του Κουταλιανού. Όπως ήταν φυσικό, αυτό προκάλεσε σοκ στον κο Κωνσταντινίδη, αφήνοντας του ένα πρόβλημα που ονομάζεται: σύνδρομο της καλησπέρας. Γι' αυτό τον λόγο, είναι αναγκασμένος, μέσα από την σοβαρή ψυχολογική του ασθένεια, να αναφέρει στην έναρξη κάθε εκπομπής ή συνάντησης ή συζήτησης, όλο τον εισαγωγικό χαιρετισμό, τον οποίο είχε απευθύνει στους συνέδρους και θεατές, οι οποίοι ήταν από διάφορους κλάδους, τη συγκεκριμένη μοιραία ημέρα.

[επεξεργασία] Ανδρών επιφανών

Εις μνήμην του Κουταλιανού, ορισμένοι καλλιτέχνες (μουσικοί, συνθέτες και τραγουδιστές), έγραψαν και μελοποίησαν το γνωστό σε όλους μας τραγούδι: Ο Κουταλιανός, μέσα από το οποίο πληροφορούμαστε διάφορα γεγονότα για τη ζωή του, καθώς και για τις διατροφικές του συνήθειες: Σίδερα μασάει ο Κουταλιανός... πέτρες ροκανίζει... γλόμπους καταπίνει.