Κουρκουμπίνι

“Αφού τρώγεται, με ενδιαφέρει.”

- Ο Κων. Καραμανλής για τα κουρκουμπίνια

“Το αγαπημένο μου έδεσμα!”

[επεξεργασία] Προϊστορία

Κουρκουμπίνης2.jpg

Ο Κουρκουμπίνης πριν και μετά την ανακάλυψη των κουρκουμπινίων.

Κάποτε υπήρχε ένας βασιλιάς που λεγόταν Κουρκουμπίνης ο Δεύτερος. Στο βασίλειό του, την Κακαδίτσα έπεσε ένας μεγάλος λιμός. Ο βασιλιάς, χωρίς να γνωρίζει τι πρέπει να κάνει, άρχισε να κόβει κομμάτια κρέατος από τους δούλους του και να τα τυλίγει σε ρολά. Αφού τα τηγάνιζε, τα βουτούσε σε σιρόπι και τα τάιζε στους ανυποψίαστους υπηκόους του. Η τραγανή τους γεύση ευχαριστούσε τους περισσότερους και ως δείγμα ευγνωμοσύνης προς τον βασιλιά, τα ονόμασαν κουρκουμπίνια. Τότε ήταν που ειπώθηκε και η ευρέως γνωστή φράση:

Δεν έχετε ψωμί; Φάτε κουρκουμπίνια!

Σήμερα, παρ' όλη την απόσυρση τους από την αγορά και την αντικατάσταση τους από κουρκουμπίνια με φύλλο αλευριού, πολλοί πιστεύουν πως τα κουρκουμπίνια φτιάχνονται ακόμα από κρέας δούλων, αλλά η αδιαφορία των καταναλωτών τα καθιστά τα πιο νόστιμα σιροπιαστά γλυκά στην αγορά. Μάλιστα, έχει αναπτυχθεί και η άποψη ότι πωλούνται ακόμη παλαιού τύπου κουρκουμπίνια, μόνο που τώρα τα αποκαλούν: ρολά μπέικον. Αξιοσημείωτον είναι επίσης το γεγονός ότι οι φούρνοι των παλαιού τύπου κουρκουμπινίων χρησιμοποιήθηκαν αργότερα από τον Χίτλερ για να κάνει σαπούνια τους Εβραίους.

[επεξεργασία] Κουρκουμπίνια και πολιτική

[επεξεργασία] Καραμάν Αλής και η σχέση του με τα κουρκουμπίνια

Φήμες λένε, πως, όσες μέρες πήγαινε ο ίδιος στη Βουλή, τον περίμενε σε ένα ειδικό συρτάρι μπροστά από τη θέση του, ένας ν αριθμός κουρκουμπινίων. Ο αριθμός αυτός ποίκιλλε ανάλογα με την ημέρα, το αν βγήκε κάποια νέα κασέτα για το Playstation και έπρεπε να φύγει νωρίτερα για να τη δοκιμάσει και το κλίμα που επικρατούσε τόσο στο περιβάλλον όσο και στη Βουλή. Μια πρώτη εκτίμηση δείχνει ότι ο αριθμός των κουρκουμπινίων ήταν τόσος, ώστε να αντιστοιχούν τρία κουρκουμπίνια ανά είκοσι λεπτά. Τώρα, το πώς μπορούσε και έτρωγε μόνο τρία κουρκουμπίνια ανά 20 λεπτά, είναι ένα θέμα που απασχολεί τους καλύτερους διατροφολόγους της χώρας μας. Λέγεται μάλιστα, ότι κάποια μέρα έλειπαν τα κουρκουμπίνια από τη θέση τους και τότε ήταν που τον έπιασε νευρικό τικ.

Σήμερα, μετά την απόσυρσή του από τη Βουλή, άγνωστη παραμένει η σχέση του με τα κουρκουμπίνια. Συνεχίζει με χαρά να τα τρώει ή μήπως έχει προχωρήσει σε άλλο γλυκό; Πάντως, η σχέση της Νέας Δημοκρατίας με τα κουρκουμπίνια ήταν, είναι και θα είναι πάντα αρμονική. Μάλιστα, επί Σαμαρά βγήκε και η φράση: Ένα κουρκουμπίνι την ημέρα, τη Μέρκελ την κάνει πέρα. Όλοι οι πρόεδροι της Νέας Δημοκρατίας τα πήγαιναν καλά με τα κουρκουμπίνια, εκτός βέβαια από μια μέρα που είπε ο Μ στον μάγειρα Γεια στα χέρια σου! και την επόμενη μέρα, τα κουρκουμπίνια έπιασαν φωτιά και παραλίγο να καιγόταν όλη η κουζίνα. Ε, τι να κάνουμε; Ατυχήματα συμβαίνουν...

[επεξεργασία] Κουρκουμπίνια και Κουτσούμπας

Τη δυσαρέσκειά του εξέφρασε πέρυσι ο κ. Κουτσούμπας, αποκαλώντας τα κουρκουμπίνια εχθρό το λαού. Συγκεκριμένα, επέμεινε ότι τα κουρκουμπίνια είναι αντιλαϊκά και ότι η στάση του κυρίου Μητσοτάκη (του Κυριάκου) είναι απαράδεκτη. Παρακάτω παρατίθεται ένα μέρος του λόγου του:

Είναι απαράδεκτο να τρέφεστε με ένα τέτοιου είδους σατανικό παρασκεύασμα. Θα έπρεπε να ντρέπεστε που τρώτε ένα γλυκό σαν κι αυτό, ενώ γνωρίζετε πολύ καλά ότι φτιαχνόταν από κρέας δούλων. Όχι μόνο εσείς, αλλά και όλο σας το κόμμα! Δεν μπορεί να το συλλάβει ο νους μου πώς γίνεται να υπάρχουν άνθρωποι που υποστηρίζουν και ψηφίζουν ένα κόμμα σαν το δικό σας! Τέτοιο αντιλαϊκό κόμμα δεν έχω ξαναδεί! Απορώ και εξίσταμαι! Τα κουρκουμπίνια κύριοι, είναι εχθρός του λαού!

Θα γίνει δίκη του χρόνου.

“Πότε τρώμε;”

- Ο Κων. Καραμανλής για αυτό το άρθρο