Κουρδουμπούλια

[επεξεργασία] Γενικές πληροφορίες

Τα κουρδουμπούλια είναι μια εναλλακτική version της πολυαγαπημένης και πολυχρησιμοποιημένης λέξης όρχεις ή αρχίδια ή αρχιδάκια ή τα μπαλάκια της αγάπης, εν συντομία Παπάρια. Χρησιμοποιούνται κυρίως από Βριλ ελληνικής καταγωγής ή από πρώην γκόμενους του Λέγκολας. Η λέξη αυτή προέρχεται από τη συγχώνευση των λέξεων κουρδου (νόστιμο, έξτρα φουσκωμένο τσουρέκι) και μπούλια (μπαλόνια).
5

Κουρδουμπούλι μελάτο.‎

[επεξεργασία] Τρόπος χρήσης

Τα κουρδουμπούλια χρησιμοποιούνται πάντα σε συνδυασμό με τα σπαραγγοφλίγκαρα, εικόνα των οποίων φαίνεται παρακάτω. Η ονομασία σπαραγγοφλίγκαρο, προέρχεται από τον συνδυασμό των λέξεων: σπαράγγι+πουτσοφλίγκαρο, λόγω της εμφανούς ομοιότητας με το ομώνυμο λαχανικό (τα σπαράγγια). Η συνηθισμένη αναλογία χρήσης είναι 2 κουρδουμπούλια, με 1 σπαραγγοφλίγκαρο. Έχουν όμως καταγραφεί και περιπτώσεις Βριλ, που δεν χρησιμοποιούν 2 κουρδουμπούλια, αλλά μόνο ένα. Αυτές οι περιπτώσεις αναφέρονται ως "μονάρχις", ή, "μονοκουρδούμπαλος".

Υπάρχει μια μοναδική περίπτωση χρήστη κουρδουμπουλίων και σπαραγγοφλίγκαρου, που δεν ανήκει ούτε στα Βριλ, ούτε στους πρώην γκόμενους του Λέγκολας. Είναι ο Τσακ Νόρις, ο οποίος μάλιστα είναι το μοναδικό εν ζωή ον που έχει 3 κουρδουμπούλια. Κάποτε είχε 4, αλλά από το πολύ βάρος και επειδή δεν μπορούσε να περπατήσει, αφαίρεσε το 1α. Αυτό το 1α κουρδουμπούλι έγινε ο Εφιάλτης που αργότερα πρόδωσε τους Σπαρτιάτες. Πολλοί γουαναμπήδες προσπαθώντας να μιμηθούν τον Άρχων Νόρις, λανθάνουν, και λένε "μου έκανες τα τρία δύο", αγνοώντας την πρωταρχική αλήθεια πως ο Τ.Ν. είχε εκ γενετής τέσσερα. Υπάρχουν μάλιστα και κάποιοι που υποστηρίζουν πως ο Τσακ μετά την αφαίρεση του πολύτιμου στελέχους έγινε θνητός και μόνον τότε κατάφερε ο Μπρους Λη λύνοντας το πρόβλημα των τριών σωμάτων να τον (συγνώμη Τσακ!) σαπίσει στο ξύλο.

Asparagus poutsous

σπαραγγοφλίγκαρα