Κουμπάρος

O-koumparos-tin-koumpara

Ο κουμπάρος την κουμπάρα...

Ο κουμπάρος φημολογείται ότι είναι Κύπριος, αλλά μπορεί να είναι και από τα Καμμένα Βούρλα. Ιστορικοί του ΟΕΔΒ όπως ο Λιακόπουλος και ο Σωκράτης Κόκκαλας τον αναφέρουν ως ηγέτη των Ελ και βασικό ιδρυτή των βριλ από το Χολαργό, διάσημου ποπ κορν συγκροτήματος που έδρασε τη δεκαετία του 1840 με πλήθος επιτυχιών στην φανοποιεία αμυγδάλου με βασική επιρροή τον Μπομπ Το Μαστοράκη.

[επεξεργασία] Ιστορία

Κουμπάρος κάποτε ήταν ο αγνός άνθρωπος που παντρεύοταν μ' ένα φιλικό ζευγάρι αλλοδαπών δημητριακών ηφαιστειακής προελεύσεως και αγνότητος. Αργότερα γινόταν λίγο πιο φίλος με τη γυναίκα, αν παρέμενε κουμπάρος και σοβαρός. Aν ήταν κουμπάρα, γινόταν λίγο πιο φίλος με τον άντρα και συνάπτονταν σχέσεις χιαστή, ψιαστή, τραβεστί και κουπαστί (εκ του γαλλικό "buttonieur", παράφραση του ΚΟΚ για παραπλανημένες ντακότες τους Χάους) όποτε δεν υπήρχαν και τσακωμοί.
Έτσι φτάνουμε στο σήμερα όπου κουμπάρος θεωρείτει το συνθηματικο για λαμογιές, λόγου χάριν της Siemens:

Έλα κουμπάρε είσαι για 1.000.000.000.000.000 ευρώ;

[επεξεργασία] Χρήση

Ο κουμπάρος γενικά είναι ο μαλάκας της υπόθεσης και της Ελευσίνας. Πληρώνει τις μπομπονιέρες, κάνει τον πορτιέρη στην εκκλησία και τελικά καταλήγει να πηδάει την νύφη, μόνο όταν βαριέται ο γαμπρός και δεν πηδάει αυτόν.