Κουλ

Μια λέξη που οι πάντες θέλουν να προσάπτουν δίπλα στο καθημερινό τους όνομα, είτε για να τους κάνουνε παρέα, είτε για να ρίξουνε το ξανθό απέναντι που το τριγυρνάνε οι ακόμα πιο κουλ από εκείνον τύποι με το μαλλί "σκόρπια διαδήλωση υπέρ των manga" και τα πιτσικλέτια των 126,7 κυβικών!

[επεξεργασία] Πώς αποκτάς την ιδιότητα!;

Στην Ελλάδα ότι δηλώσεις είσαι έλεγε ο παππούς μου, αλλά όπως έδειξε η ιστορία, αν δεν το κατέχεις το σπορ σε λούζει μούντζες όλη η πλάση! Γι αυτό φίλε κακομοίρη αν δεν θες να αποδειχθεί το αντίθετο και να μείνεις μόνος κι έρμος να λες γλυκόλογα τα κρύα βράδυα του χειμώνα με την Πα. Λάμη τότε pay attention!!

[επεξεργασία] Επενδύσεις

  1. Καθώς οι καιροί προχωράνε το ίδιο κάνει και η μόδα φίλτατε, οπότε το μόνο που έχεις να κανεις γι αυτό είναι πας να αγοράσεις ό,τι μαλακία κυκλοφορεί και να την λανσάρεις με τους ποιο καθυστερημένους τρόπους, έτσι ώστε να είσαι αποδεκτός και από την κοινωνία αλλά και από τα άτομα τα οποόα στοχεύεις να πλησιάσεις!! Προσοχή! Μην ξεχάσεις γυαλί ηλίου σε αεροδυναμικό σχήμα!
  2. Το μουνί και το πριόνι όποιος δεν το ξέρει ιδρώνει λέει μια παροιμία, γι αυτό κι εσύ το 2ο βήμα που οφείλεις να κάνεις προς την επιτυχία είναι το ολόδικό σου μεταφορικό μέσο! Και ναι σωστά μάντεψες, το βλέπεις κάθε μέρα να εξαπλώνεται σαν τη χολέρα! Οπότε εσύ κάνεις την επιλογή ανάμεσα σε kaze-r , glx, crypton, και όχι τα φτηνά από το Πράκτικερ, αλλιώς άμα σε δουν θα σου φορέσουν και βοηθητικές! Τσιμπάς λοιπόν τη ρόδα σου και έρχεσαι στο σημείο των αλλαγών: Βγάζεις την ποδιά, το βάφεις κατιτίς το γυαλιστερό, του βάζεις χρωματιστά φωτάκια και ρίχνεις ό,τι έχεις και δεν έχεις από φράγκα στο μάστορα ώστε να καταφέρεις ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΚΑΤΑ 2 ΚΥΒΙΚΑ! Ω ναι δικέ μου, τώρα μάλιστα..είσαι πολύ κοντά!!
  3. Τρίτο και τελευταίο, μια επίσκεψη στον κουρέα και του δείχνεις ένα πίνακα του Πικάσο λέγοντάς του να το κάνει στο κεφάλι σου αφήνοντας και 5-6 τσουλούφια εδώ και εκεί!

[επεξεργασία] Συνώνυμα

  • Κουλός(το λέει και η λέξη άλλωστε)
  • Κουλαμάρα
  • Καγκουριά
  • Μουνόδουλος
  • Χεσμένος(από τον τρόπο που φοράει το παντελόνι)
  • Στραβομάρα(από τον ανάποδο τρόπο που φοράει το καπέλο)
  • Σταβός μπαρμπέρης(για να τον κουρεύει έτσι)
  • Βλαμένη μαμά(για να τον αφήνει να κυκλοφορεί έτσι)
  • Μαμόθρεφτο
  • Μπαμπόθρεφτο

[επεξεργασία] Συμπεριφορά και Λεξιλόγιο

Εδώ σε θέλω! Όχι όχι μην φοβάσαι, είναι απλό! Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ξεχάσεις κι αυτά που ήξερες και να αρκεστείς σε μερικά απλά και εύκολα πράγματα!

  • Περπάτα σα χεσμένος!
  • Φτύνε όπου σταθείς και όπου βρεθείς!
  • Μάθε 6-7 ατάκες σε κάποια βαλκανική διάλεκτο!
  • κατέβασε το τζιν σου μέχρι τα γόνατα για να φένεται το "και καλά" σέξι μποξεράκι σου!

Έτσι λοιπόν καταλήγεις νά 'σαι αγαπητός και αποδεκτός από κάθε κλίκα και ελίτ του είδους! Δύσκολο; Καθόλου! ΚΟΥΛ; ΕΣΚΙΣΕΣ ΜΕΓΑΛΕ!

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ!!

[επεξεργασία] Δείτε επίσης