Κουί-Γκον Τζιν

375px-QuiGonJ

Δείτε τη σιγουριά στο μάτι του. Τη δύναμη στα χέρια του. Την ένταση στο μέτωπό του. Δεν ήξερε ο καημένος ότι σε αυτή τη σκηνή θα πέθαινε...

“Δε σας ακούγεται κάπως κινέζικο το όνομά του;”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τον Κουί-Γκον Τζιν

“Πάντως δε είναι του είδους μας.”

- Κάποιος Κινέζοντας για τον Κουί-Γκον Τζιν

“Εύκολος αντίπαλος.”

- Ο Νταρθ Μολ για τον Κουί-Γκον Τζιν

“Εύκολος, ξεεύκολος σε γάμησα και πήρα εκδίκηση για το δάσκαλό μου!”

- Ο Όμπι-Ουάν Κενόμπι για τον Νταρθ Μολ
Qui-GonJinn1010509

Ρεαλιστικό πορτρέτο του Κουί-Γκον Τζιν

Ο Κουί-Γκον Τζιν ήταν ένας από τους σημαντικότερους Τζεντάι μάστορες όλων των εποχών. Δεν έχει σημασία που όλοι θυμούνται το μαθητή του Όμπι-Ουάν Κενόμπι ή τον Ανακίνιο Skywalker. Ούτε έχει σημασία που ο Νταρθ Μολ τον ξεκοίλιασε σχετικά εύκολα. Επειδή το λέω εγώ, ο Τζιν ήταν σπουδαίος πρωτομάστορας.

[επεξεργασία] Πρώτα χρόνια

Ο Κουί-Γκον Τζιν γεννήθηκε στη Σαχλούμπινθο, γόνος μιας μεσοαστικής οικογένειας ΠΑΣΟΚτζήδων. Το ταλέντο του Κουί-Γκον έγινε εμφανές από πολύ νωρίς και προσέλκυσε τον Κόμη Ντούκου, πριν αυτός περάσει in the dark side of the Force. Ωστόσο, ο Κλιν-Κλονγκ Τζιν αρνούνταν να στείλει το γιο του στην Περιοχή 51 για πλήρη εκπαίδευση, καθώς τον ήθελε να γίνει δικηγόρος. Τελικά, μετά και από την παρέμβαση του Γιόντα, ενέδωσε. Το μόνο που είπε στον Κουί-Γκον ήταν να διαλέξει πράσινο flagsaber, για κομματικούς προφανώς λόγους.

[επεξεργασία] Δεύτερα χρόνια

Ο νεαρός μαθητευόμενος αποδείχτηκε εξαιρετικά ικανός στη χρήση του flagsaber, αλλά δεν τα κατάφερνε εξίσου καλά με τη Δύναμη. Συχνά έχανε τα λογικά του και μουρμούριζε αυναρτησίες τύπου "Το αληθινό μου όνομα είναι Λίαμ Νίσον" ή "Έπρεπε να πάρω το Όσκαρ στη Λίστα του Σίντλερ". Ο Κόμης Ντούκου κουφάθηκε με τις παρλαπίπες του μαθητή του και από τα νεύρα του, τον παράτησε στον Γιόντα.

Quigonvengeance

Here comes Qui-Gon!

Υπό την εμπειρία του νέου του δασκάλου, ο Κουί-Γκον Τζιν βελτίωσε όλες του τις ικανότητες και έγινε ένας από τα καλύτερα νέα μέλη του Τάγματος. Ανέλαβε μερικές πολύ σημαντικές αποστολές, όπως το να σταματήσει το λαθρεμπόριο μάλλινων καλτσών στον Πλανήτη των Πιθήκων.

[επεξεργασία] Τρίτα χρόνια

Όταν επέστρεψε από τις διακοπές του στον Άρη του ανέθεσαν μια πολύ σπουδαία αποστολή μαζί με τον Johnny SkyWalker. Έπρεπε να καταστείλουν μια εξέγερση στη Ζώνη του Ωρίωνα, η οποία ξεκίνησε λόγω της αύξησης της τιμής της μπάμιας. Οι δύο Τζεντάι πήγαν εκεί και τα κάμανε γης μαδιάμ. Οι επαναστάτες γύρισαν σπίτια τους και όλα ωραία και καλά.

Μετά την επιτυχία της αποστολής, ο Κουί-Γκον έπρεπε να γίνει μέλος του Συμβουλίου των Τζεντάι. Αλλά τελικά επιλέχτηκε ο Μέις Γουίντου (ξέρετε, αυτόν που μοιάζει απίστευτα με τον Σάμιουελ Τζάκσον), για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία. Ο Κουί-Γκον έπεσε σε δυσμένια και κατρακύλησε στο τζόγο. Έχασε μεγάλα χρηματικά ποσά και σύντομα άρχισε το ποτό. Όμως, με τη βοήθεια του πάνσοφου Γιόντα έμπλεξε και με ναρκωτικά ξεπέρασε τα προβλήματά του και ανέλαβε την εκπαίδευση του Όμπι-Ουάν Κενόμπι.

QuiGon-death

Game Over Qui-Gon!

[επεξεργασία] Στο καλό, Κουί-Γκον Τζιν, και να μας γράφεις!

Ο Κουί-Γκον ήταν μεταδοτικός δάσκαλος και ο Όμπι-Ουάν αποδείχτηκε επιμελής μαθητής, αν και λίγο οξύθυμος. Όπως και να έχει, ο Όμπι-Ουάν εξελισσόταν σε μεγάλο τζεντάι. Αλλά τότε ήταν που τα πήραν οι Σιθ και ξεκίνησαν πόλεμο.

Μαζί με το μαθητή του πήραν μέρος σε αρκετές νικηφόρες μάχες, μέχρι που συνάντησαν τον Νταρθ Μολ. Η μάχη που ακολούθησε ήταν αδιανόητα σκληρή. Ο Κουί-Γκον και ο Όμπι-Ουαν πολέμησαν εναντίον του σα λιοντάρια (αν ήταν δύο κακοί και ένας καλός θα μίλαγαν όλοι για τον ηρωισμό του τελευταίου). Όμως, ο Νταρθ Μολ ξέκανε τον Κουί-Γκον και παραλίγο να κάνει το ίδιο με τον Όμπι-Ουάν. Ωστόσο, σε μια κλασική σκηνή τύπου happy end, ο Κενόμπι χρησιμοποιεί τη Δύναμη και κόβει τον Μολ σα σαλάμι.

Stws
Το έπος
Πόλεμος των Άστρων
Πρωτομάστορες (aka Jedi Master ή Ιππότες Τσενάι)
Καλοί: ΓιόνταΑνακίνιος SkywalkerΛούκιος SkywalkerJohnny SkyWalkerΜπόλεκ και ΛόλεκΚουί-Γκον Τζιν
Όμπι-Ουάν Κενόμπι
Κακοί: Νταρθ ΣίντιουςΝταρθ ΒέιντερΚόμης ΝτούκουΝταρθ Μολ
Όπλα μαστόρων
ΔύναμηΦωτόσπαθοΚλανόσπαθοΝτεθ Σταρ
Άλλες γλώσσες