Κοτόπουλα Μιμίκος

Η Μιμίκος ΑΕ είναι μία επιχείρηση διακίνησης ζωικής προελεύσεως προϊόντων απαραίτητα για τη διατροφή μας ή πιο λαϊκά κοτόπουλα, κροκέτες, μπιφτέκια. Εικάζεται επίσης ότι η επιχείρηση θα επεκταθεί και σε άλλες δραστηριότητες όπως η παρασκευή και διακίνηση προμαγειρεμένου ροσμπίφ και συσκευασμένου τηγανόψωμου που σύμφωνα με ανταγωνιστές περιέχει και κάπαρη από το Μαρινόπουλο. Πρόεδρος της εταιρίας είναι ο Μπάμπης ο Μπουταράς ή Μπουτάφατσας, γιος του πατέρα του και της Άλκηστης Πρωτοψάλτη. Τα κοτόπουλα της εταιρίας είναι οικόσιτα σε φάρμες της νοτιοανατολικής Ουκρανίας και Γιουγκοσλαβίας.

[επεξεργασία] Η Ιστορία

Η επιχείρηση Μιμίκος ΑΕ ιδρύθηκε το 1924 μαζί με τον Ολυμπιακό από το Μπάμπη το Μπουταρά τον πρεσβύτερο, προπάππου του σημερινού της προέδρου. Αρχικά ήταν μία καλτσοπαρασκευαστική εταιρία που ξεκίνησε με την επωνυμία Η Κάλτσα του Παππού. Παρασκεύαζε όλων των ειδών τις κάλτσες και τα καλτσόν σε όλα τα χρώματα και τα μεγέθη και θεωρείται ότι μόλις η εταιρία άλλαξε επωνυμία και παραγωγικό υλικό πολλοί τόνοι προπαρασκευασμένων καλτσών ανεκμετάλλευτοι ή έτσι τουλάχιστον πιστεύεται από τον απλό λαό- όλα αυτά βέβαια μέχρι την επόμενη εκπομπή του Ευαγγελάτου όπου θα αποκαλυφθεί ότι οι κάλτσες είναι το κυρίως συστατικό που δίνει γεύση στα κοτόπουλα.

[επεξεργασία] Η εξέγερση

Γύρω στο 1960 έγινε η πρώτη εξέγερση στο χώρο του εργοστασίου στο Ρέικιαβικ όταν οι εργαζόμενοι απαίτησαν μαζί με το μισθό τους να έχουν και ένα μπουτάκι στο φούρνο κάθε μήνα. Οι διαβολεύσεις κράτησαν 39 χρόνια όπου και υπολογίζεται ότι χάθηκαν πολλά χρήματα όχι όμως και κάλτσες. Οι εργάτες τελικά κέρδισαν με το σπαθί τους το μπούτι που διεκδικούσαν, ενώ αυτή η εξέγερση έμεινε στην ιστορία ως "Η στάση του μπουτακίου". Μερικοί από τους εργαζομένους που συμμετείχαν σε εκείνη την εξέγερση ήταν οι:

[επεξεργασία] Η επιχείρηση σήμερα

Η Μιμίκος ΑΕ η εταιρία κινδυνεύει με χρεοκοπία καθώς τα αποθέματα καλτσών έχουν εξαντληθεί. Η πασίγνωστη εταιρεία για άγνωστους έως τώρα λόγους μετά την εξάντληση αποθεμάτων καλτσών, έκανε τεράστια εισαγωγή ιπποειδών !