Κονιτοπουλαίοι

Diamond-caution.png
Το συγκεκριμένο άρθρο δεν εμπεριέχει ικανοποιητικό αριθμό αναφορών στα Βριλ.
Όπως γνωρίζετε, οι Βριλ είναι παντού. Τροποποιήστε αυτό το άρθρο ώστε να αντανακλά την αλήθεια της πανταχού παρούσας παρουσίας των Βριλ.
Konitopoulou.jpg

Ένα απο τα πιο διαβόητα βριλ Κονιτόπουλο , το Κονιτόπουλο Στέλλα

Οικογένεια κοντών βριλ που τραγουδούν σε όλα τα πανηγύρια της Ελλάδας (απο νησιά μέχρι κορφοβούνια). Οι Κονιτόπουλοι είναι τουλάχιστον 3000 στον αριθμό γεγονός που εξηγεί γιατί σε κάθε πανηγύρι, κάθε χρονική στιγμή, υπάρχουν τουλάχιστον 3 Κονιτόπουλοι να τραγουδάνε.

Τα τραγούδια των βριλ είναι επικίνδυνα για όσους ανθρώπους δεν φορούν ωτοασπίδες επειδή έχουν διαπεραστικές συχνότητες που επιτρέπουν στην κακογουστιά να φτάνει στον εγκέφαλο με καταστροφικές συνέπειες.

[επεξεργασία] Καταγωγή

Η οικογένεια των συγκεκριμένων βριλ, έχει ως μακρινή πρόγονο το γνωστό βριλ Άννα Βίσση και τον σύζυγο της Τζιτζιμιτζιχότζιρα.

[επεξεργασία] Σπέσιαλ Ιδιότητες

Τα κονιτόπουλα έχουν ως κύρια σπέσιαλ ιδιότητα να εκτρέφουν κοτόπουλα τα οποία με βριλ μαγικά τα μετατρέπουν σε κονιτόπουλα. Τα Βριλ Κοτόπουλα αποκτούν τις πανηγυρικές ιδιότητες των Βριλ Κονιτόπουλων και επειδή γνωρίζουν ήδη να κακαρίζουν γίνονται εξαίρετοι τραγουδιστές.

Konitopoulo-kotopoulo.jpg

Βριλ Κονιτόπουλο μαζι με βριλ Κοτόπουλο στο προτελευταίο στάδιο της Μεταμόρφωσης

[επεξεργασία] Κυριότεροι Εχθροί