Κοκτέιλ αλά Αμπάς

[επεξεργασία] Τι εστί Κοκτέιλ αλά Αμπάς;

Το κοκτέιλ αλά Αμπάς, επονομαζόμενο και κοκτέιλ της Γάζας από την προεύλευση του ή πιό συνηθισμένα γαζωμένο κοκτέιλ είναι ένα μείγμα ποτών -εξ'ού και κοκτέιλ- με μία ομπρελίτσα Αμπάς στην κορυφή -εξ'ού και αλά Αμπάς-.

Παρασκευάζεται στην Παλαιστίνη και περιέχει το πιό ετερογενές και εκρηκτικό μείγμα απόψεων. Σερβίρεται κρύο μετά από πολύπλοκη διαδικασία οπού ο πελάτης καθορίζει τι ποσοστό κάθε άποψης πρέπει να μπεί στο κοκτέιλ -διαδικασία που ονομάζεται εκλογή - σε ειδικό ποτήρι - κούπα αμφιθεατρικού σχήματος. Ο κόσμος, χαριτολογώντας, ονομάζει αυτά τα ποτήρια -απομεινάρια της Βρετανικής αποικιοκρατίας στην Παλαιστίνη- κοινοβούλια.
Το πιό ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του ποτού είναι οτι τα διάφορα υγρά μέσα του αντιδρούν εξώθερμα με αποτέλεσμα όσο πιό πολύ αφήνει κανείς το ποτό χωρίς να το πιεί, τόσο πιό πολύ θερμαίνεται με αποτέλεσμα συχνά να φτάνει σε σημείο έκρηξης. Σε αυτές τις περιπτώσεις η ομπρελίτσα λειτουργεί ως ασφαλιστική δικλείδα καθώς προσπαθεί να εκτονώσει το πεπιεσμένο ποτήρι με το να χοροπηδάει -το μόνο πράγμα που μπορεί παργματικά να κάνει-.

[επεξεργασία] Συστατικά

Τα κύρια συστατικά του κοκτέιλ είναι ένα πολύ δυνατό αλκοολούχο ποτό που δίνει πονοκέφαλους σε όσους το πίνουν, ιδίως αν αυτοί είναι Ισραηλινοί, και λέγεται Χαμάς, όπως και επίσης ένα άλλο ποτό, λιγότερο δυνατό αλλά που δίνει πονοκεφάλους κυρίως σε Άραβες και ονομάζεται Φατάχ.
Τα μόρια των συστατικών αυτών συγκρούονται με ιδιαιτερη βία καθώς διαφωνούν στο πόσο έντονα πρέπει να αντιδράσουν αν αναμειχθούν με το στοιχείο Ισραήλιο -που παρεπιπτόντως δεν εμφανίζεται στον περιοδικό πίνακα με αυτό το όνομα καθώς μοιράζεται θέση με το στοιχείο Αμερίκιο/Αμαρύνθιο προκειμένου να μην πληρώνει νοίκι με αντάλλαγμα να μην εμφανίζεται στον πίνακα-. Στις σπάνιες περιπτώσεις που αντιδρούν με το Ισραήλιο προκαλούν αλυσιδωτή αντίδραση που προκαλεί μαζική εξαΰλωση μορίων και από τα δύο υγρά με ταυτόχρονη εκπομπή ενός παγκοσμίου δελτίου ειδήσεων -πρόκειται για ειδικό τύπο σωματιδίου που υπάρχει αλλά δεν έχει ούτε μάζα ούτε φαίνεται να συγκινεί άλλα μόρια-.

Στο ποτήρι προστείθεται και μία ομπρελίτσα. Η μόδα του 2006 είναι η ομπρελίτσα Αμπάς που όπως είπαμε είναι μία μάλλον αδύναμη ασφαλιστική δικλείδα. Που και που μπαίνουν στο κοκτέιλ και μερικές επισκεπτόμενες ομπρέλες. Αυτές δε μένουν για πολύ όμως καθώς το Κοκτέιλ αλά Αμπάς πίνεται με μία μόνο ομπρελίτσα. Μερικές επισκεπτόμενες μόδες έχουν επιτυχία για όσο κρατούν ενώ άλλες στέφονται με πλήρη αποτυχία. Η γερμανική μόδα Στάινμαϊερ έπιασε αρκετά καλά για όσο κράτησε αλλά η αμερικάνικη μόδα Ράις κατέληξε σε καταστροφή.

[επεξεργασία] Χρήσεις

Το κοκτέιλ αλά Αμπάς είναι ένα πολύ ιδιαίτερο ποτό. Οι Παλαιστίνιοι το χρησιμοποιούν ως αποδεικτικό στοιχείο οτί η συμπεριφορά τους απέναντι στο αλκοόλ δεν είναι και τόσο διαφορετική από των δυτικών. Κάθε φορά που Ευρωπαίοι ή Αμερικάνοι επισκέπτονται τη χώρα λένε για το πόσο ωραία είναι να έχουν τις ίδιες συνήθειες στο ποτό ο ένας με τον άλλο.

Άλλη χρήση του κοκτέιλ είναι ως ειδικευμένος στόχος για τους Ισραηλινούς. Κάθε τόσο και ενώ ξεκινάν να βαριούνται τα άλλα πεδία βολής που χρησιμοποιούν -βλ. Murder in Lebanon- και τους συνηθισμένους χάρινους στόχους τους, αποφασίζουν να χρησιμοποιήσουν αυτό το κοκτέιλ για σκοποβολή. Συνήθως το χρησιμοποιούν στο πεδίο βολής Ραμάλα. Επίσης αποτελεί καλό στόχο και για ελικόπτερα -όχι μόνο για τάνκ και μπουλντόζες όπως πιστεύει ο κόσμος εσφαλμένα-.