Κοκορέτσι

Ελληνικό αίδεσμα (εκ του "αιδώς"), επειδή είναι ντροπή να ζει κάποιος στην Ελλάδα, και να μην γνωρίζει τι είναι.

Παράγεται από το γνωστό ωδικό πτηνό της αυγής "κόκκορα", και τη λέξη: "έτσι". ("κοκορ-έτσι") Είναι το αντίπαλον δέος του "κοκορ-αλλιώς".

Όταν αναφέρεται σε θηλυκό υποκείμενο, ονομάζεται: "κοτ-έτσι". Αλλά για φεμινιστικούς λόγους ποτέ δεν λαμβάνει τη μορφή του "κοτ-αλλιώς".

[επεξεργασία] Κατασκευή

1. Σφάζουμε ένα ζώο, (κατά προτίμησιν αμνοερίφιο). Μετά την αιματοχυσία που του προκαλούμε, και αφού πρώτα ακούσουμε τον ορεκτικό επιθανάτιο ρόγχο του, το ξεκοιλιάζουμε, και αρχίζουμε να του βγάζουμε τα έντερα κατά το υπόδειγμα του Τζακ του πρώτου διδάξαντος αντεροβγάλτη.

2. Αρχίζουμε να τα ζουλάμε μέχρι να βγουν όλα τα σκ... από μέσα.

3. Παίρνουμε μια σούβλα, (από μέταλλο ή από ξύλο), και εκεί καρφώνουμε ένα - ένα τα υπόλοιπα εντόσθια του δολοφονημένου ζώου που ξεκοιλιάσαμε.

4. Παίρνουμε μια λεκάνη (ΟΧΙ τουαλέτας), και εκεί αρχίζουμε να πλένουμε υπομονετικά τα υπόλοιπα σκ... που υπάρχουν μέσα στα χιλιόμετρα των εντέρων του ζώου που αιματοκυλίσαμε. Ταυτόχρονα μπορούμε να τραγουδάμε το λαϊκόν άσμα: "Τι θα μου φέρεις παιδάκι μου απ' τα ξένα;" "-Όλα τα άπλυτα που θά 'χω μαζωμένα".

5. Αφού μουλιάσουν τα χέρια μας να καθαρίζουμε το σίχαμα που βγαίνει από τα έντερα, αρχίζουμε να τα τυλίγουμε στη σούβλα, γύρω από τα εντόσθια που καρφώσαμε εκεί προηγουμένως. Το τύλιγμα πρέπει να μοιάζει σαν της καλούμπας του χαρταετού, διαφορετικά μπορεί να "κάνει κοιλιά".

6. Το πασπαλίζουμε με διάφορα μπαχαρικά για να μη νιώθουμε τη βρώμα από τα έντερα, και το ψήνουμε κατά προτίμησιν στα κάρβουνα.

7. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Βάζουμε τσιλιαδόρο, για να μη μας πάρει χαμπάρι η αστυνομία, καθώς το κοκορέτσι είναι βάσει νόμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης απαγορευμένο. Διαφορετικά θα σαπίσουμε στη φυλακή μαζί με άλλους τοξικο-μανείς που καταναλώνουν επίσης και αυτοί άλλου είδους τοξίνες.

8. Σε περίπτωση που παρά τις προφυλάξεις μας, μας "μυριστεί" αστυνομικός, τον λαδώνουμε δίνοντάς του μέχρι και το μισό κοκορέτσι, και έτσι του κρατάμε το στόμα μπουκωμένο και κλειστό. Καλύτερα να μας μείνει το μισό, παρά να μας το φάει αυτός όλο, κι εμείς να καταλήξουμε στο Γεντί Κουλέ.

9. Καταναλώνουμε το κοκορέτσι πνίγοντας τον πόνο μας για το φόνο του αμνοεριφίου σε μπόλικο κρασί (ή μπύρα κατά προτίμησιν), ενώ ενίοτε το μοιρολογούμε με τραγούδια σαν το: "Στα Σάλωνα σφάζουν αρνιά", και "Ήταν καμάρι της αυγής και καβαλάρης όμορφος, τώρα μια χούφτα κρέας".

10. Καλό είναι να έχουμε πάντοτε κοντά μας μια λεκάνη για ξέρασμα, για την περίπτωση που κάποιος μας θυμίσει τη διαδικασία προετοιμασίας του "αιδέσματος" αυτού, ή που θα τιγκάρουμε μέχρι σκασμού.

[επεξεργασία] Αντενδείξεις

Πρέπει να αποφεύγεται κάθε Τετάρτη και Παρασκευή, καθώς και τις Σαρακοστές, καθότι η μυρωδιά του προκαλεί λιγούρα (στους νηστεύοντες γειτόνους).

[επεξεργασία] Απορία

Ο κόκορας τι σχέση έχει με όλα αυτά;;;;;;;;;