Κοκκινοτρίχης

Ο Κοκκινοτρίχης (ή Σανκς) είναι μία από τις μεγαλύτερες πειρατικές μορφές όλων των αιώνων. Μαζί με τον Κάπταιν Χουκ και τον Τζακ Σπάροου, αποτελούν τους Big Three της πειρατείας.
Shanks1

Ο Σανκς.

[επεξεργασία] Καριέρα

[επεξεργασία] Η Αρχή

Ο Κοκκινοτρίχηςξεκίνησε την παράνομη του καριέρα, ως ο καθαριστής τουαλέτας στο πειρατικό πλοίο ενός άσημου αρχαιο-Έλληνα πειρατή της Μεσογείου, κάποιου Ντίνου Σκληρού. Βλέποντας πως ο αρχηγός του δεν είχε ό,τι χρειαζόταν για να γίνει σπουδαίος πειρατής, υποκίνησε ανταρσία και έγινε, σε ηλικία 19 χρονών, ο καπετάνιος του πλοίου.

[επεξεργασία] Η Συνέχεια

[επεξεργασία] Οι δουλειές στην Ελλάδα

Μέσα σε λίγα χρόνια ο Κοκκινοτρίχης κατάφερε, μέσα από xXx, steel και blood, να επεκτείνει το στόλο του και να γίνει ένας τρομερός ληστής, με αξιοπρόσεχτα έσοδα. Η περίοδος αυτή γνωστή ως "Shanks' Era" συμπίπτει με την αρχή του Πελοποννησιακού Πολέμου. Μάλιστα, στη φάση του Αρχιδάμειου Πολέμου, ο Κοκκινοτρίχης βοήθησε για λίγο τους Αθηναίους προσφέροντας τους τον ισχυρό του στόλο. Η δουλειά πήγαινε καλά, μέχρι που ο Αριθμακίδης, ένας ορκωτός λογιστής ξεσκέπασε τις απάτες του, στα ποσοστά από το πλιάτσικο. Ο Κοκκινοτρίχης έφυγε κακήν κακώς από την Ελλάδα.

[επεξεργασία] Η Συνεργασία με τη Μαφία

Στη συνέχεια, ο Κοκκινοτρίχης μετακίνησε τις δουλειές του στην Ιταλία. Εκεί συνεργαζόμενος με τη Μαφία, μετέφερε σάπιο κρέας, πουτάνες και κλεψιμέικα από την Μπυραμίδα του Χέοπα, στη Νάπολη και τη Σικελία. Κάποια στιγμή, όμως, ο Αστυνόμος Μπέκας υποπτεύθηκε κάτι και ο Κοκκινοτρίχης, αφού έκανε δυο μήνες φυλακή, το έσκασε και έφυγε λαθραία στην Αμερική, μέσα σε ένα βαρέλι κουτσομούρες.

[επεξεργασία] Το Αμερικάνικο όνειρο

0708sam

Ο Κοκκινοτρίχης βγαίνει από το βαρέλι με τις κουτσομούρες.

Ο Κοκκινοτρίχης δε δυσκολεύτηκε ιδιαιτέρως να προσαρμοστεί στο νέο του περιβάλλον. Με τα χρήματα από τις ληστείες πέντε καταστημάτων McDonald's δημιούργησε ένα νέο στόλο και με παλικαράδες από όλη τη χώρα ξεκίνησε τη δουλειά του στην Καραϊβική. Πλιατσικολογώντας όλη την ανατολική ακτή και τα νησιά γινόταν πλουσιότερος μέρα με τη μέρα. Όλες οι προσπάθειες του FBI και της CIA να τον πιάσουν έπεφταν στο κενό. Ο Κοκκινοτρίχης ήταν πλέον ο κυρίαρχος των θαλασσών και από τον ίδιο περνούσαν όλα τα πλοία προς και από τις ΗΠΑ, κρατώντας βέβαια ποσοστό. Όταν στην κυβέρνηση ανέβηκε ο Ομπάμα και με τη βοήθεια του Κούγια, ο Κοκκινοτρίχης νομιμοποίησε τις επιχειρήσεις του, με το όνομα Red-Haired Cargo Co. Ασχολούνταν πια με εισαγωγή βότκας από τη Ρωσία και εξαγωγή αυτοκινήτων General Motors στη Μεγάλη Βρετανία και τη Γαλλία.

[επεξεργασία] Το Τέλος

Στην ουσία η πειρατική καριέρα του Κοκκινοτρίχη έχει τελειώσει προ πολλού. Ωστόσο ως ένας έντιμος και νομοταγής πολίτης συνεχίζει να πλουτίζει και να κινεί τα νήματα στην πολιτική και όχι μόνο ζωή των ΗΠΑ.

Άλλες γλώσσες