Κοκκινοσκουφίτσα

Προσοχή - προσοχή!

Η προαναφερθείσα σε λίγο θα αποτελεί "ιδιώνυμον" και θα διώκεται ποινικά!

Η απαγόρευση αναφοράς της σε παραμύθια και παιδικές ιστορίες θα είναι πλέον γεγονός!

Συνεχίζετε την ανάγνωση με δική σας ευθύνη!

[επεξεργασία] Το Χοντρό Ψέμα

Η Κοκκινοσκουφίτσα είναι μια αθώα, μικρή, αγνή, ταπεινή, ανέγγιχτη κοπέλα που ζει σε ένα δάσος αριστερά από ένα λόφο και δίπλα σε μία λίμνη, απέναντι από τη φωλιά των Κουρούνων. Ζει με τη καλόκαρδη γιαγιά της, της οποίας η καρδιά ξεχειλίζει από καλοκαρδοσύνη και σκοπός της ζωής τους είναι να ξεφύγουν από τον μεγάλο κακό λύκο...Στο τέλος της ιστορίας η γιαγιά και η Κοκκινοσκουφίτσα σώζονται από τον κυνηγό! Όλα αυτά είναι φυσικά δουλειά των Δήθεν ειδημόνων.

[επεξεργασία] Η πιο Χοντρή Αλήθεια

Sexy-Red-Riding-Hood.png

Η Κοκκινοσκουφίτσα όπως είναι σήμερα.

Έτσι ξέραμε μέχρι σήμερα..

Γιατί η ΜΕΓΑΛΗ αλήθεια είναι ότι η ΚοκκινοΣΚΟΥΦΙτσα είναι ένα ξεκολάκι που εκδίδεται σε άντρες, κυνηγούς κυρίως της γειτονιάς. Το όνομα της είναι παρατσούκλι που το έχουν βγάλει οι πελάτες της γιατί μέσα στο καλαθάκι και κάτω από τα λουλούδια φυλάει προφυλακτικά σε κόκκινη απόχρωση και γεύση φράουλα..

Η γιαγιά (GrandMa) είναι η εκδότρια της ή αλλιώς ΤΣΑΤΣΑ και το μόνο που κάνει όλη μέρα είναι να τρίβει τα χέρια της από τις εισπράξεις που κάνει κάθε φορά που στέλνει την εγγονή της να "χοροπηδήξει" στο δάσος. Έχει συνεπώς αναλάβει το εισπρακτικό / λογιστικό κομμάτι της επιχείρησης "RedHooditsa" και σκέφτεται να δημιουργήσει υποκαταστήματα στα άλλα δάση για να αποκαταστήσει και τις υπόλοιπες εγγονές της.

Ποιός είναι τώρα ο μεγάλος κακός λύκος? Ο BBW (Big Bad Wolf) είναι ο μεγάλος ανταγωνιστής της GMa ο οποίος έχει κλέψει την ιδέα της και εκδίδει Κοκκινοσκουφίτσες Μούφα. Η GMa
Grandma.jpg

H GrandMa.

δυστυχώς δεν είχε προλάβει να δηλώσει το Copyright με αποτέλεσμα να αποφανθεί στο δικαστήριο του δάσους και να χάσει πολλά χρυσά νομίσματα. Ο δικαστής (δηλαδή ο αρχηγός του δάσους) το λιοντάρι είχε λαδωθεί από τον BBW. (Προφανώς η ιστορία διεξάγεται σε δάσος στην Ελλάδα).

Τέλος ο περιβόητος ήρωας/κυνηγός δεν είναι άλλος από τον Ευαγγελάτο, ο οποίος με κίνδυνο της ζωής του αποκάλυψε τις άθλιες συνθήκες υγιεινής κάτω από τις οποίες δούλευαν τα κορίτσια του BBW. Έτσι έκλεισε η επιχείρηση του και η GMa μπορούσε να είναι και πάλι μονοπώλιο στο δάσος. Και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα...

[επεξεργασία] Εικασίες

Ας υποθέσουμε ότι τα αληθινά γεγονότα είναι αυτά που μας έμαθαν όταν ήμασταν μικροί. Σύμφωνα λοιπόν με το παραμύθι, η γιαγιά της Κοκκινοσκουφίτσας αρρώστησε και η μάνα της την έστειλε να της πάει ένα καλάθι. Στο δρόμο, πέτυχε το Λύκο που τη ψάρεψε κλπ κλπ. (Βαριέμαι να γράψω το υπόλοιπο...άλλωστε το ξέρετε το παραμύθι). Και γεννώνται οι εξής απορίες:

  • Πόσο μεγάλο ήταν το στόμα του λύκου και χώρεσε ολόκληρη η γιαγιά;
  • Αμάσητη την κατάπιε ο Λύκος τη γιαγιά;
  • Όταν ο Λύκος φόρεσε τα ρούχα της γιαγιάς, του χωρούσαν;
  • Δεν είχε χορτάσει με τη γιαγιά ο λύκος, ήθελε και την Κοκκινοσκουφίτσα;
  • Ο κυνηγός, πώς ήξερε ότι ο Λύκος τις έφαγε;
  • Ο κυνηγός άνοιξε όντως με το μαχαίρι την κοιλιά του λύκου; Αν ναι, η γριά και η μικρή δεν έπαθαν τίποτα;
  • Πώς ευχαρίστησαν η γριά και η Κοκκινοσκουφίτσα τον κυνηγό;

[επεξεργασία] Δείτε επίσης