Κοκκινίαση

Μια ευγενική χορηγία του ΙΚΑ: Πρόβλημά σας η δουλειά μας.

Chrios

μεταλλαγμένα Cheerios που προκαλούν κοκκινίαση

Η πιο γνωστή αρρώστια που πολύ άνθρωποι έχουν αρρωστήσει από αυτή είναι η Κοκκινίαση γνωστή και ως Ερυθρά. Αυτή η γνωστή αρρώστια μπορεί να προκαλέσει κάποιες δυσκολίες στην αποβολή των ούρων, εξανθήματα στα αυτιά, διόγκωση των οπίσθιων και επίσης προκαλεί σοβαρά εγκαύματα στους όρχεις και αυτό είναι κάτι απαράδεχτο. Συνήθως την παθαίνεις μετά από παρατεταμένη επαφή με το χιόνι, τους κρυόκωλους και τις κρυόκωλες.

[επεξεργασία] Τα συμπτώματα

Τα συμπτώματα της αρρώστιας Κοκκινίαση είναι κοκκίνισμα γενικώς, πρήξιμο που ξεκινά από τ' αυτιά και κατηφορίζει προς τα πόδια, συσσώρευση και εξάπλωση σπυριών καθώς και φαγούρα όρχεων, την ξαφνική αλλαγή χρώματος διαφόρων οργάνων και την αλλοίωση των τριχών της κεφαλής και όχι μόνο.

Διαρκεί από δύο έως τρεις εβδομάδες και μεταδίδεται με την μουρμούρα, όχι την θαλασσινή, την άλλη.

[επεξεργασία] Βλάβες και δυσλειτουργίες

Αυτή η αρρώστια προκαλεί εκτός από αυτά που αναφέρθηκαν πιο πάνω και άλλα σοβαρά προβλήματα όπως την δυσλειτουργία στις αρτηρίες, καταρράχτη στα μάτια, καταρροή στη μύτη, αϋπνίες, ανωμαλίες σε εγκύους και σκατά σε σχήμα μαϊμούς.

[επεξεργασία] Θεραπεία

Ένα δισκίο σπυρουλίνια κάθε πρωί, μεσημέρι και βράδυ για 20 μέρες, ένα Red Bull κάθε μέρα μετά από το μεσημεριανό και δυο ποτήρια γάλα. Επίσης από φαγητά επιτρέπονται μόνο φιδές, μπάμιες και φασόλια και από ροφήματα μόνο τσάι, ζεστό γάλα και ζεστή σοκολάτα.

Ακολουθήστε αυτή τη θεραπεία για να καταπολεμήσετε την Κοκκινίαση ή όπως αλλιώς λέγεται.

Medical Το άρθρο αυτό αφορά ένα ιατρικό θέμα. Αν είστε τόσο ηλίθιοι ώστε να εμπιστευτείτε την Φρικηπαίδεια για να σας δώσει πληροφορίες για μια ασθένεια ή οποιοδήποτε άλλο σχετικό με την Ιατρική Επιστήμη θέμα, τότε εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Αιωνία η μνήμη σας.