Κοινωνικός αθλητισμός

[επεξεργασία] Καταλήψεις

Εθνικό άθλημα την Ελληνικής νεολάιας, διοργανώνεται ως ανταγωνιστικό άθλημα προς τον πολιτικό αυνανισμό, το εθνικό άθλημα των Ελλήνων ενηλίκων, αν και πολλοί απέχοντες των αθλημάτων υποστηρίζουν πως και τα δύο είναι εξ' ίσου χρήσιμα. Ο καθένας Έλληνας φοιτητής μπορεί να λάβει μέρος στο άθλημα σε επαγγελματικό επίπεδο αν και εφόσον δεν διοργανωθεί μεγάλη ομάδα που να λάβει μέρος σε επίσημο διαγωνισμό, τότε πρόκειται για την μικρή αδελφή της κατάληψης, την κοπάνα. Κάθε εκλογική περίοδο όπως και κάθε φορά που η κυβέρνηση προσπαθεί να εφαρμόσει έναν - εξ' ορισμού αξιοθρήνητο - νόμο περί της Παιδείας διοργανώνονται οι Ολυμπιακές καταλήψεις, το μεγαλύτερο γεγονός που αφορά το άθλημα. Παρατηρήστε ότι οι Ολυμπιακές καταλήψεις διοργανώνονται πάντα παράλληλα - ή σχεδόν - με τους Ολυμπιακούς πολιτικού αυνανισμού. Οι πρωταθλητές των Ολυμπιακών καταλήψεων είναι οι γνωστοί φοιτητοπατέρες - ή αλλιώς Φαρισαίοι των ακαδημιών - οι οποίοι και διοργανώνουν το αθλητικό γεγονός κάθε φορά που λάβουν εντολή από το κόμμα.

[επεξεργασία] Πολιτικός αυνανισμός και σχέση με τις καταλήψεις

Εθνικό άθλημα των Ελλήνων ενηλίκων. Ο κάθε Έλληνας υποχρεούται να λάβει μέρος μέσω των εθνικών εκλογών αλλά μόνο οι εκλεγμένοι αντιπρόσωποι του λαού, οι οποίοι λαμβάνουν μέρος στην κατηγορία υποψηφίων-βαρών του αθλήματος έχουν δικαίωμα σε μετάλλιο - σε αντιδιαστολή με τους υπόλοιπους οι οποίοι λαμβάνουν μέρος στην μικρότερη κατηγορία ψηφοφόρων βαρών. Οι αθλητές της κατηγορίας υποψηφίων βαρών πρέπει να δημιουργήσουν νομοσχέδια και με τη στήριξη της ομάδας τους - το κόμμα - να τα εφαρμόσουν ως νόμους. Η ομάδα με την πλειοψηφία στο μεγαλύτερο στάδιο της χώρας, το κοινοβούλιο, συνήθως δημιουργεί τα πιό ηλίθια κείμενα και κερδίζει το έπαθλο μιας καινούριας τετραετίας. Εάν μία κυβέρνηση (το κοινό όνομα της εκάστοτε πλειοψηφούσας ομάδας) δεν δημιουργήσει αρκετά ηλίθια νομοσχέδια και δεν τα εφαρμόσει σε εξίσου ηλίθιους νόμους, χάνει το έπαθλο πρός όφελος της άλλης μεγάλης ομάδας - σωστά υπάρχουν μόνο ΔΥΟ μεγάλες ομάδες - γνωστής ως αντιπολίτευση. Οι μικρές ομάδες προσπαθούν να φτάσουν στο επίπεδο των μεγάλων, αλλά συνήθως δεν έχουν αρκετούς πόρους για να τα καταφέρουν. Παρά τις δυσκολίες όμως, εξακολουθούν να είναι ικανές να δημιουργήσουν κάθε τόσο μερικά από τα πιό ηλίθια νομοσχέδια όλων των εποχών.

Οι πρωταθλητές του πολιτικού αυνανισμού είναι όλοι οι εκλεγμένοι αντιπρόσωποι του λαού, καθώς οι μη-εκλεγμένοι είναι πολύ απασχοημένοι με το εξ' ίσου δημοφιλές άθλημα του απλού αυνανισμού. Κάθε φορά που σπάει ένα ρεκόρ είτε στο ένα άθλημα είτε στο άλλο - τις καταλήψεις - συναντιούνται οι πρωταθλητές των δύο αθλημάτων για έναν γύρο εκπαιδευτικού αυνανισμού, ένα άθλημα το οποίο συνδυάζει στοιχεία και των καταλήψεων, και του πολιτικού αυνανισμού. Μετά από τον μεγάλο τελικό - ο οποίος, φυσικά και διοργανώνεται σε τυχαία χρονικά διαστήματα - και οι δύο μεριές δηλώνουν νίκη, και μετά όλοι ξεχνάνε το γεγονός και γυρνάνε σπίτια τους χωρίς να έχει γίνει τίποτα, αλλά μετά από ένα ξεκαρδιστικό θέαμα.

[επεξεργασία] Τα απέργεια και σχέση με τα άλλα αθλήματα

Οι φοιτητές και οι πολιτικοί είναι μέν σημαντικό κομμάτι του Ελληνικού αθλήματος, αλλά όχι το μόνο. Άλλοι παράγοντες συμπεριλαμβάνουν τους καθηγητές: Οι καθηγητές είναι ως γνωστόν μεγάλες, απαθείς παχουλές γάτες, οι οποίες στηρίζουν ηθικά το άθλημα και με κάθε διοργάνωση απαιτούν αυξήσεις μισθών, μαλακότερες καρέκλες για τα γραφεία τους και χαμήλωμα του ορίου ταχύτητας για ποντίκια. Εφόσον οι καταλήψεις δεν διοργανωθούν για κάποιο λόγο π.χ. πόλεμος, τότε διοργανώνουν τους δικούς τους αγώνες, τα απέργεια, ή εάν δεν διοργανωθούν οι Ολυμπιακές καταλήψεις κατά την διάρκεια των Ολυμπιακών πολιτικού αυνανισμού, τότε διοργανώνουν τα Ολυμπιακά απέργεια. Κατά την διοργάνωση των αγώνων αυτών, οι καταλήψεις σταματάνε προκειμένου οι φοιτητές να έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν το θέαμα, αλλά οι αγώνες Πολιτικού αυνανισμού συνεχίζουν κανονικά. Όταν κάποιος αθλητής των απέργειεων σπάσει ρεκόρ, τότε διοργανώνονται και άλλοι αγώνες Εκπαιδευτικού αυνανισμού. Σε αυτούς, οι καθηγητές υποστηρίζουν ότι το σύστημα δεν λειτουργεί, η κυβέρνηση συμφωνεί, και μετά οι καθηγητές ζητάνε αυξήσεις ενώ τίποτα άλλο δεν γίνεται. Και οι δύο πλευρές υποστηρίζουν ότι νίκησαν.

[επεξεργασία] Ο Τηλεοπτικός αυνανισμός

Το πιό σημαντικό άθλημα της κατηγορίας των κοινωνικών αθλημάτων, ίσως, καθώς κάθε αθλητής που ήδη συμμετέχει σε ένα από τα παραπάνω αθλήματα έχει δικαίωμα να συμμετάσχει σε αυτό το άθλημα. Οι πρωταθλητές, όμως, του αθλήματος είναι οι δημοσιογράφοι, οι οποίοι αραδιάζουν ανούσια σχόλια και γεγονότα - κοινώς γνωστά ως μαλακίες - καλύπτουν αθλητές των υπολοίπων αθλημάτων οι οποίοι συμμετέχουν ντοπαρισμένοι, και γενικώς σπαταλούν χρόνο με την απόδοση που μία αντίσταση μετατρέπει ηλεκτρική ενέργεια σε θερμότητα.

Δεν υπάχουν Ολυμπιακοί αγώνες σε αυτό το άθλημα κυρίως λόγω της ερασιτεχνικής του φύσης, ιδίως όσον αφορά τη χρήση της γλώσσας, όπως επίσης και επειδή εξασκείται καθημερινά, 24/24ωρο.

[επεξεργασία] Τα Αγροτο-εργατικά απέργεια

Τα Αγροτο-εργατικά απέργεια (ΑΕΑ), διοργανώνονται παράλληλα με τους Ολυμπιακούς Πολιτικού Αυνανισμού, τοπικούς και εθνικούς. Συμπεριλαμβάνουν ευρεία γκάμα υπό-αθλημάτων από την οποία τα πό σημαντικά είναι:

  • Τα Τρακτέρεια: Οι αγρότες ξεσηκώνονται εναντίον της κυβέρνησης και την κατηγορούν για γεγονότα που η ίδια μάλλον αδυνατεί να ελέγξει - βλέπε εισαγωγές Κινέζικων προϊόντων - υπό την ηγεσία των πρωταθλητών του αθλήματος, των συνδικαλιστών. Πάντα τα Αγρότεια - όπως και όλα τα Αγροτο-εργατικά απέργεια - διοργανώνονται από την αντιπολίτευση και τις μικρές ομάδες που επίσης συμμετέχουν στους Ολυμπιακούς πολιτικού αυνανισμού.
  • Τα Σκουπίδεια: Διοργανώνονται εκτός από τις κανονικές ημερομηνίες και κάθε Χριστούγεννα και Πάσχα. Ο τρόπος διοργάνωσης είναι παρόμοιος με αυτόν των Τρακτερείων.
  • Τα Λιμάνεια: Διοργανώνονται εκτός των κανονικών ημερομηνιών, παράλληλα με κάθε περίοδο μαζικών καλοκαιρινών διακοπών. Για τρόπο διοργάνωσης, βλέπε παραπάνω.

Άλλοι παράλληλοι αγώνες αφορούν εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα και εκτός από τον συνηθισμένο τρόπο διοργάνωσης, ως κύριο χαρακτηριστικό τους έχουν τις απαιτήσεις για μικρές αυξήσεις μισθών (20% ετησίως και βάλε), ή άλλα αιτήματα τα οποία κανείς δεν μπορεί ή - αν μπορεί - ενδιαφέρεται να ικανοποιήσει. Οι πιο σμαντικοί είναι:

  • Τα Τραπέζεια: Οι χαμηλόμισθοι και ηλιοκαμμένοι τραπεζοϋπάλληλοι ζητούν αυξήσεις.

και

  • Τα Βουλγάρια-Κινέζεια: όπου εργαζόμενοι επιχειρήσεων που μετακομίζουν στη Βουλγαρία ή την Κίνα ζητούν από την κυβέρνηση να κάνει κάτι που δεν μπορεί και από τους εφοπλιστές, να κάνουν κάτι που ούτε τους ενδιαφέρει, ούτε το θέλουν.

[επεξεργασία] Τα Διαδηλωσοδρόμια

Μεγάλο κοινωνικό αθλητικό γεγονός που τελείται προς τιμήν των μεγάλων ηρώων αυτού του έθνους, όπως ο Άγνωστος εφευρέτης του Φραπέ, ο Σάκης ο υδραυλικός, ο Αιώνιος Φοιτητής, ο Αιώνιος Δημόσιος Υπάλληλος, ο μαρτυρικός λαός του Τατσιμικιστάν, ο Μπομπ ο Μεροδούλι-Μεροφάι-Μάστορας, ο Μπάμπης ο Σουγιάς, ο Τάκης ο Γκοτζίλας, κλπ. κλπ. και συνήθως διοργανώνονται ως παράλληλο γεγονός των Ολυμπιακών Καταλήψεων. Μεγάλη σημασία στο θεσμό παίζει η κριτική επιτροπή, ονόματι ΜΑΤ, η οποία εκλέγεται από το ευαγές ίδρυμα της Ελληνικής Αστυνομίας. Σε αντίθεση με την κοινή αντίληψη, πρόκειται για γεγονός πολλαπλών αθλημάτων που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: Μολοτωβολία, Πετροπόλεμο, Άλμα επί Αμάξι μεροκαματιάρη, ενώ περιλαμβάνει και άλλου είδους δραστηριότητες όπως καλλιστεία κουκούλας και κράνους. Οι πρώτοι των αγωνισμάτων κερδίζουν ένα ραντεβού με τα γκλομπ της κριτικής επιτροπής, ενώ οι καταρρίπτοντες ρεκόρ έχουν τη δυνατότητα να περιηγηθούν στις εγκαταστάσεις του ευαγούς ιδρύματος της διοργανώτριας εταιρείας και να τους κεράσουν γλυκό του κουταλιού. Τα τελευταία χρόνια δυστυχώς έχουν εισχωρήσει στο θεσμό εξωγενή μιάσματα που θέλουν να αμαυρώσουν τον χαρακτήρα των εν λόγω εκδηλώσεων, κουβαλώντας πανό και φωνάζοντας συνθήματα για δικαιοσύνη, παιδεία, κλπ. κλπ.

[επεξεργασία] Άλλοι αγώνες

  • Τα Νοσοκόμεια διοργανώνονται ατάκτως αλλά με τα κίνητρα των Τραπεζείων.