Κλιντ Ίστγουντ

Κλιντ Ίστγουντ, γνωστός και ως "Ο Άνθρωπος χωρίς Όνομα", ή "Βρωμοπόδαρος Χάρι", ή Κάλαχαν.

“O Dirty Harry είναι ακριβώς το αντίθετο από μένα;”

- Χάρυ Κλυν (Harry Clean) και όποιος κατάλαβε κατάλαβε!

[επεξεργασία] Βιογραφικό

Κατ' αρχάς πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι ο Κλιντ Ίστγουντ δεν είναι ένα μόνο άτομο αλλά δύο, οι οποίοι όμως αν και έζησαν σε διαφορετικές εποχές εμφανίζουν τρομακτικές ομοιότητες, όχι μόνο στα εξωτερικά χαρακτηριστικά (που μοιάζουν σαν δύο σταγόνες νερό) αλλά και στον χαρακτήρα. Γι αυτόν ακριβώς τον λόγο πολλοί αγνοούν την διττή του φύση και τον μπερδεύουν με τον εαυτό του. Ο μύθος αυτός όμως δεν έχει λογική βάση όπως θα φανεί και από το βιογραφικό του(ς).

[επεξεργασία] Clint Eastwood 1

Ο Clint Eastwood 1 δεν έχει όνομα (εκτός από το Clint Eastwood 1) και ευθύνεται για τη δημιουργία των ανώνυμων IP, καθώς είναι ο πρώτος ανώνυμος της ιστορίας.

Ο Clint Eastwood 1 στον οποίο από εδώ και μπρος χάριν συντομίας θα αναφερόμαστε ως Ε1, γεννήθηκε σε μία πόλη της άγριας Δύσης.
Ατελείωτες διαφωνίες για τον τόπο γέννησής του δεν μας αφήνουν να καταλήξουμε, ωστόσο τα περισσότερα στοιχεία που έχουμε καθώς και η μαρτυρία του Λη Βαν Κλιφ, γνωστού επίσης με το παρατσούκλι "Ο κακός", θέλουν τον Ε1 να έχει γεννηθεί στην Nebraska, σε ένα ράντσο, από σιχαμερούς Redneck γονείς. Από πολύ μικρή ηλικία άρχισε να τριγυρνάει στην άγρια τότε Αμερική, όπου όμως περνούσε πολλές δυσκολίες εξ' αιτίας του πραγματικού ονόματός του: Marion Morrison, όνομα καθόλου ταιριαστό για cow-boy το οποίο έκανε τον κόσμο να τον αντιμετωπίζει εχθρικά και προκαλούσε αποστροφή σε όλα τα κορίτσια της ηλικίας του, γεγονός που του προκάλεσε βαθύτατα ψυχολογικά τραύματα, όπως θα δούμε αργότερα.
Όμως ουδέν κακό αμιγές καλού, έτσι και με τον Ε1, ο οποίος με τόσες κακουχίες έγινε σκληροτράχηλος και σε ηλικία 12 ετών αποφάσισε να πάρει την ζωή του στα χέρια του. Ξεκίνησε λοιπόν μαθητεύοντας δίπλα στον μεγάλο δάσκαλό του Λούκυ Λουκ, από τον οποίο έμαθε την τέχνη του πιστολιού, σε τέτοιο βαθμό ώστε μετά από τον θάνατό του δασκάλου του έγινε ο καλύτερος πιστολάς στο τότε Γουέστ, την εποχή που όλη η Αμερική έτρωγε σπαγγέτι (εξ'ου και οι ταινίες σπαγγέτι που γυρίστηκαν για την ζωή του).
Όταν λοιπόν ολοκλήρωσε τις σπουδές του άλλαξε το όνομα του σε Clint Εastwood, και αποφάσισε να πάρει εκδίκηση από την κοινωνία που του είχε φερθεί τόσο άδικα. Ξεκίνησε λοιπόν το φρικτό του σχέδιο παίζοντας εναλλάξ τον ρόλο του υπερασπιστή του νόμου και του παρανόμου, με απώτερο στόχο πάντα να καταστρέψει τους χαζούς πιονέρους. Παράλληλα έβγαζε τα απωθημένα που είχε με το γυναικείο φύλο, καθώς ήταν πολύ όμορφος και γοητευτικός, με το να εκμεταλλεύεται όμορφες και ανυπεράσπιστες δεσποινίδες και να τις χρησιμοποιεί σαν μίας χρήσεως σκεύη ηδονής.
Δυστυχώς μία τέτοια περιπετειώδης ζωή θα λύγιζε τον οποιονδήποτε (εκτός ίσως από τον Chuck Norris), όσο σκληρός κι αν ήταν λοιπόν μια μέρα έπεσε σε μία ενέδρα ινδιάνων, όπου θέρισε μία ολόκληρη φυλή (την φυλή των Μοϊκανών, διάσημη για τα punk λοφία των μελών της) εκτός από ένα άτομο. Και ήταν το άτομο αυτό, ο τελευταίος μιας φυλής, ο οποίος στέρησε από τον Ε1 την χαρά της εκπλήρωσης του φρικτού του σχεδίου. Για την σωτηρία της Αμερικής αιτήθηκε η θεοποίηση του Μοϊκανού αυτού, αλλά απορρίφτηκε. Έτσι γράφτηκε ένα βιβλίο γι' αυτόν από τον J.F. Cooper, ως φόρος τιμής στον σωτήρα της ηπείρου. Έτσι ο μεγάλος Ε1 πέθανε, αφήνοντας τον θρύλο του ζωντανό και το σχέδιο του ανεκπλήρωτο. Δεν είχαν τελειώσει όλα όμως....

[επεξεργασία] Clint Eastwood 2

Dirty Harry

Dirty Harry

Γιατί στην ίδια ήπειρο μερικά χρόνια μετά εμφανίστηκε ο εγγονός του, Harry Kalahan, ο οποίος έιχε γαλουχηθεί μέσα στο μίσος και φιλοδοξούσε να ολοκληρώσει το σχέδιο του παππού του, ο διάδοχος, Clint Eastwood 2(E2).
Ο Ε2 ξεκίνησε την καρριέρα του ως αστυνομικός επιθεωρητής, αλλά επειδή ζούσε σε συνθήκες υγιεινής παρόμοιες με αυτές της άγριας Δύσης του κόλλησαν το παρατσούκλι "Dirty Harry", δηλαδή βρωμιάρικος Χάρυ. Το πρόβλημα το οποίο ανέκυψε αμέσως μετά την πρόσληψή του ήταν η επιλογή του υπηρεσιακού όπλου, καθώς αυτός ήξερε να χρησιμοποιεί μόνο το παραδοσιακό 45αρι των cow-boys. Αν και η αστυνομία υπήρξε αρνητική ως προς την αίτησή του να του χορηγηθεί τέτοιο όπλο, μετά από έντονους καβγάδες βρέθηκε η συμβιβαστική λύση και του δώσανε ένα Colt Anaconda Magnum .cal44, το οποίο τον βόλεψε αρκετά. Το όπλο αυτό χρησιμοποίησε με μίσος έναντι τον παρανόμων καθώς ήθελε να είναι ο πιο κακός και ο πιο βρώμικος Αμερικάνος και σιχαινόταν τον ανταγωνισμό, τον οποίο αντιμετώπιζε δολοφονώντας τους ανταγωνιστές.
Εξ' ίσου ικανός με τον παππού του θα κατάφερνε σίγουρα να πραγματοποιήσει το μεγαλεπίβολο οικογενειακό σχέδιο αν δεν τον έλιωνε η σιδερένια φτέρνα του καπιταλισμού. Οι αγχωτικοί ρυθμοί ζωής στις σύγχρονες πόλλεις του στέρησαν την υγεία του και τελικά πέθανε από καρδιά σε ηλικία 55 ετών, έχοντας κάνει μόνο καλό στην Αμερική αφού ξεκλήρισε την μαφία...

[επεξεργασία] Έχουνε πει για τους Clint Eastwood

“Αν όχι στην γκαντεμιά, με έφτασε στην κακία.”

- Το Πλάσμα Μ. για τον Κλιντ Ίστγουντ.

“Είναι καλός....”

- Θεατής της βιογραφικής ταινίας "Ο καλός ο κακός και ο άσχημος".

“He's tall, blonde, he smokes a cigar and he's a pig.”

- Ο άσχημος, για τον κακό.