Κλεοπάτρα

Cleo

Η Κλεοπάτρα είχε παράξενη σχέση με τα πουλιά και τα κοκτέιλ με γεύση ροδάκινο

Κόρη της Καλλιπάτειρας, δεν καθόταν στον Καίσαρα ο οποίος έχυσε για αυτήν τόνους δάκρυα. Εξ'ου και τ' όνομα Κλαιοπάτρα. Κατά τη διάρκεια όμως της συγγραφής της ιστορίας, μεσολάβησε ένας χωριάτης του Νείλου γράφοντας το όνομα Κλεοπάτρα.

Μετά την περιπετειούλα της με τον Καίσαρα η οποία κόστισε μόνο στον τελευταίο (μισό Βασίλειο) αποφάσισε να σχετιστεί με τον Μάρκο Αντώνιο, ανερχόμενο σκηνοθέτη και παραγωγό πορφυρών ταινιών, επιδιώκοντας να γίνει το πιο λαμπρό αστέρι. Γόνος επιφανούς οικογενείας σαπουνοπαραγωγών ο Μάρκος Αντώνιος μετά από μια σειρά αποτυχιών με πρωταγωνίστρια την Κλεοπάτρα με φίδια, καθότι πολύ μπροστά απο την εποχή του, απογοητευμένος αποφάσισε να αναλάβει την οικογενειακή επιχείρηση λανσάροντας σαπούνι με την ονομασία "Κλεοπάτρα" παρασκευασμένο από σπέρμα γαϊδάρου. Φυσικά ιδέα της Αιγυπτίας!
Παράπονα καταναλωτών για ψευδή συστατικά στην συσκευασία με γάλα γαϊδάρου αντί για σπέρμα γαϊδάρου οδήγησαν στον ξεκληρισμό άλλης μίας επιφανούς οικογένειας..

[επεξεργασία] Οι μεγάλες (Σ)χέσεις της Κλεοπάρτας

Πέρα απο τον αγαπημένο σε όλο τον ντουνιά Καίσαρα, Σίζαρ κ.ο.κ. η Αιγύπτια βασίλισσα κατάφερε να κανονίσει πολλούς με σκοπό να τους φάει τα λεφτά -δεν ήταν μόνο έκφυλη λοιπόν- Να μερικές απο τις μακροχρόνιες (σ)χέσεις της:

  • Καίσαρ
  • Βρούτος
  • Κάσσιο(υ)ς
  • Η υπόλοιπη παρέα που έφαγε τον Καίσαρα λάχανο (εξ' ου και η ονομασία της σαλάτας Σίζαρ'ς)
  • Ντόλφι (απο Αδόλφος)
  • Ρούλα Βροχοπούλου
  • Τζούλια
  • Ντούβλη
  • Πετρούλα
  • Τσακ Νόρις

Μετά τον χωρισμό της με τον Τσακ Νόρις δεν άντεξε και πρόσταξε τους κροκοδείλους της στο Νείλο να τη φάνε. Κηδεία δεν έγινε. Κανείς δεν πήρε πρέφα τι έγινε.