Κλίμακα Μανταρινάκη

Η κλίμακα Μανταρινάκη ή αλλιώς σύνδρομο ασχήμιας κλάψας και νυμφομανίας (σύνδρομο ΑΚΝ), είναι η κλίμακα η οποία δημιουργήθηκε από τη γνωστή ηθοποιό Ματίνα Μανταρινάκη που έπαιζε στη σειρά του Κωνσταντίνιου Κατακουζηνού διάσημου Βυζαντινολόγου (που ουδεμία σχέση είχε με το Βυζάν(τιο) αν με εννοειτε...) που γνώρισε μεγάλο γιουχάρισμα και βροχη στραπατσάδας από τους κακόμοιρους τηλεθεατές που οι πιο πολλοί φτάσανε στα όρια της αυτοκτονίας ή της παράνοιας αυξάνοντας τον ετησιο τζιρο της phizer σε zanax και lexotanil.

Φταίχτης αυτουνού του εγκλήματος ήταν η Ματίνα Μανταρινάκη, γεροντοκόρη εις τους αιώνας των αιώνων αμην , που με την γελοία εμφάνιση της και την φωνή μιας σειρήνας με φάτσα καλικάντζαρου σε συνδυασμό με γκρέμλιν έφτανε στα άκρα τους τηλεθεατές.

[επεξεργασία] Όρος Κλίμακας Μανταρινάκης

Η κλίμακα αυτή ουσιαστικά εξομοιώνει την μπαζίλα - σαβρίλα του αντικείμενου με αυτή της Mατίνας Mανταρινάκη. Η κλίμακα αυτή μετριέται σε a/cm (ασχήμια ανά εκατοστό) και προκύπτει από τον τύπο:
20 log (ασχήμια Χ / ασχήμια μανταρινάκης)* ln (κλ*κλ+νυμφ*νυμφ) α/cm

όπου Χ θέτουμε την ασχήμια του θηλυκού δείγματος προς μελέτη
κλ τη κλάψα του θηλυκού δείγματος από το 1-10 (ακέραιος αριθμός) και νυμφ το βαθμό νυμφομανίας του δείγματος που μετριέται σε πιθανούς γαμπρούς (pg)/sec

[επεξεργασία] Επιπλέον μελέτη

Medical.jpg Το άρθρο αυτό αφορά ένα ιατρικό θέμα. Αν είστε τόσο ηλίθιοι ώστε να εμπιστευτείτε την Φρικηπαίδεια για να σας δώσει πληροφορίες για μια ασθένεια ή οποιοδήποτε άλλο σχετικό με την Ιατρική Επιστήμη θέμα, τότε εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Αιωνία η μνήμη σας.