Κλάσιμο

Το συγκεκριμένο άρθρο δεν εμπεριέχει ικανοποιητικό αριθμό αναφορών στα Βριλ.
Όπως γνωρίζετε, οι Βριλ είναι παντού. Τροποποιήστε αυτό το άρθρο ώστε να αντανακλά την αλήθεια της πανταχού παρούσας παρουσίας των Βριλ.

Firefart

Αρχαίο φλογοκώλο όπλο των Ελ γνωστό και ως βόμβα Κωλότοφ

“Αυτό το κλάσιμο με πήγε σμπρώχνοντας ολοβραδύς!”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τις στομαχικές διαταραχές του

“Αέρια”

- Ο μεγάλος αγωνιστής - απελευθερωτής Κώστας Πρέκας για την επιχειρισιακή αξία στο πεδίο μάχης του κινηματογράφου μιας απλής και ταπεινης κλανιάς

“Και έκλασεν ο Καθήξ πυρ, και εκ της ανάφλεξης δημιουργήθηκεν όλη η γης. Και μετέπειτα είπε: ας γίνουν εκ των περιττωμάτων μου οι Άνθρωποι...”

- Εκ του Ιερού Καθηκίου 9:11

“Κλάνω φωτιάαααααα, Κλάνω φωτιάαααααα...”

- Συγκρότημα Μπλε

“Πόδια ψηλά, κι όλα τα κλάνω...”

- Μιχάλης Χατζηγιάννης

Όπως όλοι ήδη ξέρουμε, το ρέψιμο είναι μια κλανιά που έχασε τον δρόμο της. Άραγε είναι τόσο σημαντική και δεν λέμε ότι η κλανιά δεν είναι ρέψιμο που έχασε τον δρόμο του; Σαφέστατα, αν αναλογιστούμε τα προτερήματα της κλανιάς.

Sheep3 14

Σχηματική αναπαράσταση κλανιάς από τη Βίβλο των Ελ

Σύμφωνα με τη βίβλο των Ελ, η κλανιά είναι η απελπισμένη προσπάθεια του κώλου να πει τη λέξη «πρόβατο».

[επεξεργασία] Σημασία

Κλανιά = Hχηρό ξεφύσημα απο τον πισινό. Πρώτα απ' όλα άν δεν κλάναμε θα γινόμασταν μπαλόνια. Αυτό από μια μεριά θα ήταν καλό, γιατί η μεταφορά μας θα ήταν εύκολη και δεν θα υπήρχε ρύπανση, από καυσαέρια και από κλανιές. Δεν μπορεί όμως αυτό να συγκριθεί με την απόλαυση μιας δυνατής κλανιάς που κάνει τους πάντες να τρομάξουν, η του stealth τρόπου, που κάνει τους πάντες να νομίζουν ότι κάνουν επίθεση οι εξωγήινοι με τοξικά αέρια. Επίσης λέγεται ότι στην αρχαιότητα χρησιμοποιούσαν 300κιλους χλέμπουρες για φλογοβόλα, αφού τους είχαν δώσει να φάνε 5 κιλά φασολάδα. Αυτό είναι το περίφημο "αέριο πυρ", πιο γνωστό στις μέρες μας και ως φυσικό αέριο.

Οπότε μην παρεξηγείτε την κλανιά, γιατί το να κλάνεις είναι ευλογία Θεού. Είναι γνωστό ότι για το οτιδήποτε δεν ευθύνεται ο κλάνων , αν και ίσως οι κάτοικοι του Τσέρνομπιλ , της Χιροσίμα και του Ναγκασάκι να έχουν διαφορετική γνώμη.Ναι. Είναι αλήθεια. Κατά καιρούς ένας από τους πιο σημαντικούς προβληματισμούς μου ήταν το κλάσιμο (ή αλλιώς η πορδή). Η κλανιά είναι όντως μια παρεξηγημένη πράξη. Όπως ο βήχας, το φτέρνισμα, το χασμουρητό, το ρέψιμο, έτσι και η κλανιά είναι μια από τις ανάγκες του ανθρώπου.

Πάρτε το χαμπάρι. ΟΛΟΙ κλάνουν. ΟΛΟΙ. Βασικά δεν γνωρίζουμε ακόμα από που κλάνουν οι γοργόνες, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Το κλάσιμο δεν είναι ντροπή. Είναι κάτι το φυσιολογικό.

Κλάσιμο: Συμφιλιωθείτε με την φύση.

Αλήθεια , τι είναι η κλανιά; Μετά από έρευνα (γιατί δεν σας πουλάμε φύκια για μεταξωτές κορδέλες), βρήκαμε τον χημικό τύπο της πορδής. Ο τύπος είναι:

S204H2 + CH4 + Ca3RA

Δηλαδή από υδρόθειο (S204H2 ) και μεθάνιο (CH4). Για τους χημικά αγράμματους, αυτό που βρομάει είναι το μεθάνιο. Όποιος έχει βρεθεί στον ίδιο χώρο με "τούρτες" αγελάδας ξέρει. Ξέρουν και τα Βριλ που ταξιδεύουν στους αεριώδεις πλανήτες (Δία, Κρόνο, κλπ), τών οποίων η ατμόσφαιρα αποτελείται κατά μεγάλο μέρος από μεθάνιο. Επιστημονικές θεωρίες υποστηρίζουν ότι η ατμόσφαιρα τών πλανητών αυτών έχει δημιουργηθεί από κλανιές τών Βριλ, αλλά αυτοί που τα λένε αυτά θέλουν ξύλο. Στην πραγματικότητα οι ατμόσφαιρες αυτές έχουν δημιουργηθεί από κλανιές Τρελών Αγελάδων που νομίζουν ότι είναι Βριλ.

Το δέρμα μας είναι αεροστεγές (σαν τις σακούλες). Κάτι όμως έπρεπε να γίνει ώστε να βγαίνουν τα αέρια μέσα από το σώμα μας, γιατί αλλιώς θα γινόμασταν μπαλόνια... Έτσι βγαίνουν δια της κάτω οδού. Κάποια άλλα βγαίνουν δια της άνω οδού (κοινώς ρέψιμο). Πολλοί λένε πως το ρέψιμο είναι μια κλανιά που έχασε τον δρόμο της. Δεν θα διαφωνήσω. Ψηφίζω υπέρ.

Προσοχή! θάλαμος αερίων

Διεθνές σύμβολο τοξικών οργανικών αποβλήτων.

Υπάρχουν πολλών ειδών κλανιές. Η κοινή πορδή, η υγρή πορδή, η σφιχτή πορδή, η σκιστή πορδή και άλλες κατηγορίες για τις οποίες δεν είμαι σε θέση να κάνω λόγο διότι εκείνα είναι των μεγάλων κατορθώματα.

Είμαι της απόψεως πως δεν κάνει να κρατάμε πράγματα μέσα μας. Έτσι λοιπόν, πράγματα όπως η πορδή πρέπει να βρίσκουν το δρόμο για την ελευθερία. Πάρτε το κλάσιμο σαν έκρηξη χαράς του οργανισμού σας! Με την ηχητική υπόκρουση που έχει στον χώρο, είναι σαν να σας λέει ο οργανισμός σας: "Μάγκα μου, τα καταφέραμε!". Είναι επίσης και ένδειξη ανωτερότητας. Δεν λέμε: Τους έκλασε και έφυγε! Γιατί λοιπόν να μην τους κλάσει κυριολεκτικά και όχι απλά μεταφορικά ? Δεν ξέρω. Εσείς να μου πείτε.

Όταν με το καλό σας έρθει μια κλανιά, ΜΗΝ την κρατήσετε. Έχετε 2 επιλογές. Η μια είναι να την ρίξετε στα κρυφά και όταν το πάρουν πρέφα, είτε να αναλάβετε τις ευθύνες σας (κάτι που δεν πιστεύω ότι θα κάνετε, από την στιγμή που την ρίξατε στα κρυφά), είτε θα τα ρίξετε στον σπασίκλα της παρέας κάτι που προτείνεται ή σε κάποιον που θα το αντιμετωπίσει με χιούμορ (μην σας σπάσει και στο ξύλο). 'Οποιον επιλέξετε γυρίστε προς το μέρος του και με ύφος του τύπου "δεν τρέχει τίποτα" ρωτήστε τον: "Μυρίζει κάτι άσχημα ή μου φαίνεται;" Η δεύτερη επιλογή και η καλύτερη είναι να σηκωθείτε και να ζητήσετε από την παρέα σας να κάνει ησυχία. Μόλις δείτε ότι τα πράγματα ησύχασαν, τρομάξτε τους με την οργή και την δύναμη της κλανιάς σας! Προσοχή: μην ζοριστείτε πολύ γιατί μπορεί να σας κοπεί καμία εγκεφαλική αρτηρία και να τα φτύσετε ή ακόμα χειρότερα η κλανιά να τελειώσει με ένα στερεό απόβλητο - οι περισσότεροι το γνωρίζουν ως "σκατό". Συμβουλή: Αν μέσα στην παρέα σας υπάρχει κάποια κοπέλα που να την γουστάρετε, δεν προτείνω να κάνετε τα παραπάνω. Αν είστε όντως κάφρος (που είστε γιατί αλλιώς δεν θα διαβάζατε αυτό το άρθρο), αφού κλάσετε, κοιτάξτε την στα μάτια και αποστομώστε την: Εσύ δηλαδή δεν... κλάνεις;

Άλλωστε γιατί να μην κλάνουμε; Γιατί να καταπιέζουμε τον εαυτό μας; Γιατί να πονάμε όταν κρατάμε μια κλανιά; Καλύτερα να γελάσουμε μετά από μια κλανιά, παρά να τρέξουμε στην τουαλέτα σαν τα χαζά και όταν βγούμε να πούμε: "Πήγα για... κατούρημα". Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας ...

Γιατί λοιπόν να κρύβεστε; Γιατί να ντρέπεστε; Αν ήταν κακό να κλάνουμε, ο Θεός θα μας έφτιαχνε διαφορετικά. Ας μην πηγαίνουμε κόντρα στην φύση.

Και τώρα, κλείνοντας, θα ήθελα να δανειστώ μια ΚΟΡΥΦΑΙΑ ατάκα την οποία θα συμπληρώσω κατάλληλα...

Η γνώση είναι δύναμη

το χέσιμο ανάγκη

και το κλάσιμο ... ΑΠΟΛΑΥΣΗ

[επεξεργασία] Κατηγορίες

Οι κλανιές δεν είναι μία και δύο!! Χωρίζονται σε πολλές κατηγορίες, πάρα πολλές για κάποιους, και όπως το μέταλ, χρειάζεται ένας γνώστης (κλάστης) για να τις ξεχωρίσει.

Γενικά όμως μπορούμε να τις χωρίσουμε σε δύο μεγάλες κατηγορίες: Τα ευγενή αέρια και τα (καυτά) ραδιενεργά υλικά.

Τα ευγενή αέρια είναι η μικρότερη κατηγορία, καθώς μόνο μια στις εκατό κλανιές εντάσσεται εδώ. Πρόκειται για αόσμες, άχρωμες και άηχες κλανιές. Θεωρητικά είναι σαν να μην υπάρχουν. Δεν έχουν πραγματικά κανένα απολύτως επιστημονικό ενδιαφέρον.

Τα (καυτά) ραδιενεργά υλικά είναι οι κλανιές που έχουν όλα εκείνα τα κριτήρια για να προκαλέσουν επιπτώσεις - πολλές φορές μη αναστρέψιμες- στον ανθρώπινο οργανισμό. Από απλές λιποθυμίες, μέχρι και εκκενώσεις ολόκληρων πόλεων. Πολλές υποκατηγορίες διακρίνουμε εδώ και είναι οι εξής

  • Η απλή, καθημερινή: Διαρκεί περίπου ένα δευτερόλεπτο, έχει μια βαθιά και υποβλητική χροιά στον ήχο της και εκλύει ένα βρωμερό σύννεφο αερίων ΡΒΧΠ (Ράδιο Βιολογικός Χημικός Πόλεμος) περίπου 2 μέτρων. Απλή, καθημερινή και πάνω απ' όλα φιλική!
  • Η νταβραντισμένη: Δυνατή και πομπώδης, περίπου σαν ΜΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΠ έχει τη χαρακτηστική μυρωδιά του σάπιου μήλου (έχει γίνει και κολώνια από τη DKNY).
  • Η σκατένια: εκεί που νομίζεις ότι θα βγει μια χαλαρωτικη πορδή, βγαίνει ένα ΠΛΟΥΡΠ και γεμίζεις σκατά όλο το πάτωμα. Αυτό γίνεται συνήθως όταν έχεις ευκοίλια.
  • Η κλούβια: Όχι κλούβα, κλούβια. Το όνομά της το χρωστάει στο γεγονός πως η οσμή της μοιάζει με αυτήν του κλούβιου αυγού (Υδρόθειο για τους γνώστες). Συχνά κόβει την όρεξη στους γύρω και μπορεί να εξελιχθεί σε όπλο μαζικής καταστροφής συνδυαζόμενη με την παραπάνω.
  • Η κωλοχωρίστρα: Χαρακτηριστικός ήχος ΜΠΡΡΡΡΠ. Δεν είναι τόσο μακρόσυρτη όσο η νταβραντισμένη αλλά είναι πολύ περισσότερο βίαιη και ξαφνική. Την νιώθετε που λέμε. Μπορεί να είναι κλούβια ή σάπια, ανάλογα.
  • The ripper ή αλλιώς Μητέρα Όλων Των Κλανιών (ΜΟΤΚ): Η βασίλισσα των κλανιών. Βουνά (μαζί με φούρνους) γκρεμίζονται στο ξύπνημά της, είναι ξαδέρφη του εγγΈλλαδου.
  • Η έκπληξη!!! Δεν την είχατε πάρει πρέφα αλλά εκεί στα ξαφνικά, ΜΠΡΡΟΥΠ!!!!
  • Ο πυροβολισμός: Ο ήχος της μοιάζει με αυτόν μιας πιστολιάς βολής πυροβόλου. Ξερός, απότομος βίαιος και πολύ δυνατός!!! Σπάνιες αλλά όπως προδίδει το όνομά τους, πολύ επικίνδυνες.
  • Η μπουρμπουλήθρα: Με ήχο που φέρνει σε αυτόν του φραπέ όταν του φυσάμε από το καλαμάκι αέρα, προδίδει άσχημη συνέχεια. Συνήθως η μπουρμπουλήθρα προκαλεί την αποβολή διαφόρων ειδών αδρανών υλικών μαζί με τις μπουρμπουλήθρες καθώς και την ντροπή του κλάστη...
  • Η σιωπηλή: Αθόρυβη άλλα θανατηφόρα (silent but violent). Ότι της υπολείπεται σε ακουστικότητα το έχει σε γόμωση. Συχνές παρενέργειες περιλαμβάνουν ξαφνικές λιποθυμίες των παρευρισκομένων και βίαιες εξόδους από το δωμάτιο συχνά με κραυγές όπως "Πωωωω!!!","Άντε γ@μήσου!!!"," Πάλι ρε μ@λ@κ@;"
  • 50-50: Σκέτος τζόγος. Συχνά με τα ανεπιθύμητα αποτελέσματα. Εναλλακτικοί τίτλοι "Πήγε να κλάσει και χέστηκε", "Πήγα για μαλλί και βγήκα σκατά"...
  • Μη μου μιλάτε!!!: Αυτή δεν είναι κλανία, είναι state of mind. Η πιο zen κλανιά μακράν. Χρειάζεται κάθε μόριο του εγώ για να την κοντρολάρουμε και συχνά, αν μας αποσπάσουν τη προσοχή, αυτοί το πληρώνουν.
  • Πρωτοκλασάτη: Το σοφό ρητό των Ελ, "πρωτοκλάστης, πρωτομυριστής" εφαρμόζεται εδώ πλήρως. Κλάσε, παίξτο αδιάφορος και κοίτα ή μάλλον κάρφωσε το διπλανό σου με το βλέμμα σου...
  • Κομπολογάτη: Κλανιά που απαντάται συνήθως σε οίκους ευγηρίας, ΚΑΠΗ της γειτονιάς, καφενεία και τσιπουράδικα. Την παράγουν κυρίως ηλικιωμένοι άνθρωποι με μειωμένα αντανακλαστικά και μη ικανοποιητική σφιγκτηριακή λειτουργία. Δεν μυρίζει πολύ, αλλά έχει τον χαρακτηριστικό ήχο του ατμόπολοιου (Ποτ ποτ ποτ ποτ).
  • Γιουσούφης: Κλανιά ύπουλη και φαρμακερή, δεν ακούγεται, αλλά προκαλεί άμεσως κρανιοεγκεφαλικές βλάβες και πιθανή αποκόλληση των ρουθουνίων οδών. Είναι αποτέλεσμα φασουλάδας της ελληνικής, στιφάδου με κρόμμυα και ανεξέλεγκτης κατανάλωσης κερασιών.
  • Σαλτσάτος: Κλανιά με δωράκι-έκπληξη. Η διαφορά του με την κλανιά 50-50 είναι ότι η πρώτη είναι απρόσμενη και δημιουργεί λάθος εντυπώσεις, ενώ η δεύτερη σε προειδοποιεί για τι πρόκειται να συμβεί. Αν είσαι έξυπνος, πας στην τουαλέτα και γλιτώνεις το οποιοδήποτε ρεζιλίκι.
  • Πόρωσης: Κλάνια έντονα αντιληπτή από τους γύρω, αφού ο κλάνων φωνάζει τη λέξη 'πόρωσις' κατά τη διάρκεια της σύντομης διάρκειας της. Εκτελείται κυρίως πάνω σε καναπέδες, κρεβάτια, καρέκλες, δονητές κλπ. Ακόμη, αξίζει να σημειωθεί πως πρόκειται για το αγαπημένο είδος κλασίματος των Τάκεων.
  • Βάσκικη: Συντελείται κυρίως από τον Βάσκο. Είναι υγρή και πολλές φορές μπιχλιάρικη και βρομερή. Α ρε Ανδρέα...
  • Της Γλυκερίας: Μιλάμε για μπόχα...Αυτή η κλανιά συντελείται σπάνια και σε έκρηξη θυμού της εν λόγω κλανιάρας μπορεί να προκαλέσει πυρηνική καταστροφή. Αποτελείται από τοξικά αέρια και ευθύνεται για πολλά αναπνευστικά προβλήματα...Αυτή που τις δημιουργεί λέγεται Γλυκερία ή αλλιώς τοξική!!!
  • Η τζούφια: ...από το χαρακτηριστικό ήχο «τσουφφφφφφφφφφφ»
  • Η Αλεξανδρινή: Αρχικά ακούγεται σαν χαλασμένη τρομπέτα και μόλις την μυρίσεις γίνεσαι σαν μούμια στην εποχή του Μεγάλου Αλεξάνδρου
  • Η παραπονιάρικια:... ξεκινάει με τόνο χαμηλό, τον οποίο στη συνέχεια, ανεβάζει· σαν να ρωτάει το αιώνιο «γιααατίίίίίίίί;;;;;;»
  • Η λασπερή: Σπάνιο είδος κλανιάς, επακόλουθο μεσημεριανής φασολάδας. Βαθιά χαρακτηριστική χροιά, έχει παρομοιαστεί από ειδικούς στο F.0.B.I (Farting and Other Bullshit Institute) με τον ήχο που κάνει η γαλότσα, καθώς την τραβάς από την λάσπη.
  • Η κλανιά "Ανεβαίνοντας-τα-σκαλιά": Η κλανιά αυτή επιτυγχάνεται έπειτα από πολύχρονη εξάσκηση. Αποτελεί το έσχατο σημείο τέχνης του κλάνοντος. Σε κάθε σκαλί, πρέπει να αμολυθεί ακριβώς η ίδια ποσότητα αερίου χωρίς αλλαγές στη χροιά μεταξύ των σκαλιών. Επίσης, να σημειωθεί ότι πρέπει οι κλανιές να είναι όσες και τα σκαλιά. Θεωρείται, αυτή τη στιγμή, η πιο σπάνια και η πιο τεχνική από όλες τις κλανιές.:
  • Η κλανιά "smokescreen" : Από την Αρχαία Ελλάδα γνωστοί Αλχημιστές προσπαθούσαν να συνθέσουν το "καπνογόνο" και ανακάλυψαν ότι αν ταΐσουν έναν Έλληνα μπόλικες ελιές (και σήμερα αναψυκτικό) θα έχει περίεργα χημικά αποτελέσματα. Από την στιγμή που η χημική της ουσία απελευθερωθεί στην ατμόσφαιρα θα διασπαστεί μέχρι να έχει καταβάλει όλον τον χώρο, σε χρονικό διάστημα 1,5 δευτερολέπτων, αδρανοποιώντας τους ατυχείς συμμαθητές/συνεργάτες κλπ.
  • Η δαχτυλοκλανιά: Η κλανιά αυτή επιτυγχάνεται με τράβηγμα των δαχτύλων από το έταιρο ήμιση, μέγιστος αριθμός εκδόσεων 10 ή 12 (αν έχετε κάποιο γεννετικό πρόβλημα...εξαδάχτυλος), συνοδεύεται δε με το χαρακτηριστικό κρακ που κάνουν οι σύνδεσμοι των οστών.
  • Η «δεν θέλω να βγώ»,: Μικρή, ξέρεις ότι δεν θα ακουστεί τίποτα. Και εκεί που εισαι χαλαρός και άνετος, περιμένωντας την κλανιά να βγεί ξαφνικά κολάει ανάμεσα στα δυο κωλομέρια (το γνωστό ημιπρίτσιο). Είναι πολύ ενοχλητική γιατί αισθάνεσαι σαν μια φούσκα από σκατόνερο να είναι έτοιμη να σκάσει. Συχνά χρειάζεται να βάλεις το ένα χέρι σου στον κωλο για να προχωρήσει και να βγει στην επιφάνεια.
  • Η "ξενέρωτη" : Μια συχνή κλανιά που σφίγγεσαι τόσο πολύ που νομίζεις ότι θα βγεί μια ΜΟΤΚ (Βλέπε "Κλανιά ripper") και τελίκα βγένει μια τζούφια.

[επεξεργασία] Ιατρική και αερισμός

Στην ιατρική χρησιμοποείται ο όρος αερισμός για να περιγράψει μια κλανιά. Ο Dr Φικιώρης του Fartington University of Boston, είναι υπέρ του ελεύθερου αερισμού των ανθρώπων. Μάλιστα προσδίδει και ψυχολογικό χαρακτήρα στον αερισμό: Κοινώς όχι μόνο να κλάνετε όποτε και όπου σας έρθει, αλλά να είστε και περήφανοι για αυτό. Ο ίδιος υποστηρίζει η κατηγορία των βιαγκροειδών φαρμάκων είναι μια σειρά άχρηστων σκευασμάτων για τον άνθρωπο. Με την κατάλληλη προπόνηση - μην ξεχνάμε πως το θέμα είναι καθαρά ψυχολογικό - ότι όταν αερίζεται, αυτομάτως του σηκώνεται το αριστερό μανίκι από το πουκάμισο (μα καλά τι νομίσατε;).

Το μυστικό της επιτυχίας κατά τον ίδιο είναι το εξής:

"Θα σηκωθώ το πρωί, θα φάω τα δημητριακά μου και τα μέλια μου, το μεσημέρι θα χτυπήσω μια φασολάδα που μαγειρεύτηκε με νερό με όζον και το απόγευμα κυριολεκτικά δεν θα προλαβαίνω το εντεράκι μου. Σκόρδα να έχει το άτιμο, όταν κλάνω το ευχαριστιέμαι και με το παραπάνω."

[επεξεργασία] Πρρρροφητείες

Σύμφωνα με τα χάλκινα βιβλία,τον Ενώχ,και το Νοστράδαμο και του ΕΟΚ η κλανιά,σε ποικίλες εκδοχές της,θα αποτελέσει το κύριο όπλο των Έλ στην τελική μάχη που θα κρίνει το μέλλον του κόσμου μας.Οι προφητείες θέλουν τα ενεργειακά τους σώματα να αποκτούν μια τετραδιάστατη μορφή κατά τη διάρκεια της αποδέσμευσης ετούτης της ενέργειας η οποία θα ισοδυναμήσει με 1,4276 ΣΚτΤΝ,κατι που θα σημάνει και το τέλος της γήινης ατμόσφαιρας όπως μας είναι γνωστή. (βλ.Nostradamus-Les Prophecies IV,23-27D) δεν υπάρχουν αυτές οι κλανιές!!!!!!!!!!!!!!!!

[επεξεργασία] Πρρρρρακτικές συμβουλές

Sheep water

Υγρές κλανιές

Οι υγρές κλανιές είναι δέον να αποφεύγονται, ειδικά κατά τη διάρκεια ομαδικών αθλημάτων (αν και η Αέρινη κιθάρα δεν είναι ομαδικό άθλημα).

[επεξεργασία] Κλανιές και Βροχή

  • Έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο όταν κάποιοι είναι σε κλειστό χώρο και κλάνουν να δημιουργούνται καφετί σύννεφα τα οποία στη συνέχεια υγροποιούνται και τότε έχουμε την βροχή σκατών.
  • Όταν κάποιος δεν φάει υγιεινά τότε φυσικό και επόμενο ειναι, οι κλανιες του να ειναι μολυσμένες. Επομένως δημιουργείται ένα καφέ σύννεφο και έχουμε το φαινόμενο της όξινης βροχής των σκατών.

[επεξεργασία] Το πορδοηλεκτρικό φαινόμενο

Έχει παρατηρηθεί ότι οι πιο ηχηρές κλανιές συνήθως δεν βρωμάνε ενώ οι ύπουλες έχουν θανατηφόρα αποτελέσματα. Αυτό οδήγησε τους επιστήμονες του ΕΜΠ να αναζητίσουν στοιχειώδη σωματίδια. Βρέθηκαν λοιπόν τα Πορδίνα (εκ του Νετρίνα) τα οποία σχηματίζουν την Κλανίνη. Όταν η ροή της πορδής είναι τυρβώδης τότε τα πορδίνα δεν σχηματίζουν κλανίνη γιατί η ενέργεια σπαταλιέται κατά την έξοδο. Όταν η πορδή είναι άηχη τότε έχουμε στρωτή ροή οπότε η ενέργεια των πορδίνα χρησιμοποιείται για την δημιουργία κλανίνης. Η κλανίνη είναι ισοκυκλική ένωση υδρογονανθράκων. Τα νέφη κλανίνης όταν συγκεντρωθούν στην οροφή του σπιτιού δημιουργούν ηλεκτρικές εκκενώσεις. Ο τύπος υπολογισμού είναι ο εξής: Kl=[(Vs*Re)/(Or)] Όπου Kl η ποσότητα κλανίνης σε ppm (Πάρτσ περ μίλιον) και Vs η είδική αντίσταση πρωκτικού σωλήνα. Για gay η τιμή είναι Vs=1, για Bisexual Vs=0.5 και για straight Vs=0.01 Re ο αριθμός Reynolds που ορίζει αν η ροή είναι στρωτή ή τυρβώδης. Or είναι σταθερά που εξαρτάται από τον τύπο του φαγητού

[επεξεργασία] Laptop και Κλανιές

Καλό είναι όσοι παίρνουν στο χέσιμο μαζί τους το laptop να προσέχουν, γιατί μπορεί κάποια κλανιά να αναφλεγεί λόγω της μπαταρίας του υπολογιστή.

Επίσης μπορείτε αντί για CHATING να κάνετε FARTING!

[επεξεργασία] Φόβος και κλανιές

KlanoPomola

έκλασε πόμολα

Έχει αποδειχτεί η άμεση σχέση ανάμεσα στον φόβο που αισθάνεται κάποιος και στις κλανιές. Αν ο φόβος αυτός είναι υπερβολικού επιπέδου, το αποτέλεσμα ειναι η κλανιά. Συγκεκριμένα έχουμε κλανιές πόμολων και χρησιμοποιούμε τη φράση "έκλασε πόμολα" ή τη φράση "του πήγε σερπατίνα" για τον φοβιτσιάρη. Εδώ η συγκεκριμένη φράση δείχνει τον υπερβολικό όγκο της κλανιάς, ως αποτέλεσμα του φόβου. Είναι ένα γεγονός πολύ ντροπιαστικό για τον παθόντα, καθώς γίνεται έυκολα αντιληπτό από τους παρευρισκόμενους στο σημείο. Δείτε τη διπλανή φωτογραφία και θα το διαπιστώσετε και εσείς.

[επεξεργασία] Προσωπικό μήνυμα

Όσο διάβαζες αυτό το άρθρο, πόσες φορές έκλασες; 10;

  • Όχι... 15!!!... Δεν το περίμενες ε;

Κοινωνικό μήνυμα

Πάρτε το χαμπάρι: Είστε και εσείς ΚΛΑΝΙΑΡΗΔΕΣ!

[επεξεργασία] Η κλανιά στην Ελληνική Λογοτεχνία και Ποίηση

Η κλανιά αποτελεί ιστορικά πηγή έμπνευσης στην Ελληνική -και όχι μόνο- Λογοτεχνία. Σπουδαιότερα έργα από τα σύγχρονα του τελευταίου αιώνα είναι η παρακάτω δεκάδα:

  • 1. "Οι μέρες και οι νύχτες ενός καταραμένου Πορδαλά.", Διήγημα, " Νικ. Βρωμόκωλος, 1920
  • 2. "Αχός βαρύς ακούγεται, πολλά τουφέκια πέφτουν.", Συλλογή Πεζών και Ποιημάτων, Αγνώστου συγγραφέως, 1922,Εκδόσεις Φαρτμαγιερ
  • 3. "Από το στομάχι στο έντερο: η Οδύσσεια μιας κλανιάς." Συμεών Κλανίων, 1962
  • 4. "Κλάνω, άρα ΥΠΑΡΧΩΩΩΩ.",Φιλοσοφία, 1988, Κωνσταντίνος Μπρούφφος
  • 5. "Κλάνω, άρα είμαι Λεύτεροοοοοος, ΩΠ!! σκατάάά!!!", Θεατρικό, 1989, Κωνσταντίνος Μπρούφφος
  • 6. "Μόνο οι πεθαμένοι δεν κλάνουν, όταν ζούσαν όμως?", Φιλοσοφία, 1995, Ελένη-Φοιβη Μυρωδωπουλου
  • 7. "Αμμοβολή και πορδοβολη στην οικιακή διακόσμηση." Καλλιτεχνικό-Εικαστικό, 2003, Νατάσα Κλανίεβα
  • 8. "Ο λυσσασμένος Κλανιάρης", εικονογραφημένο παιδικό μυθιστόρημα, (και σε dvd),2009,Άκης Μικροπορδόπουλος
  • 9. Ο Υπερπληθυσμός της Γης, οι Ανθρώπινες Κλανιές και το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου: σενάριο συνωμοσίας ή φρίκης?",Διδακτορική Διατριβή,2010, PhD Ιωάννης Τζούφιος, Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης
  • 10. "Πλουτίστε κλάνοντας, οι δέκα χρυσές συμβουλές", 2010, Επαγγελματικός οδηγός, Στάθης Κλάστης (εξαντλημένο, αναμένεται επανέκδοση)
  • 11. "Κλάσε να προσανατολιστώ: Οδηγός για Πολύ Χονδρές Γυναίκες". Ποπώφ Βρωμοκολάρωφ, σε συνεργασία με τον Μήτσο Νταβά. Εκδόσεις Πορδοκλανίων, Οσμηρόν, 1999.

Αναμένεται εξάλλου εντός του 2010 να κυκλοφορήσουν στην Ελληνική αγορά σε μετάφραση, τα παρακάτω:

  • "Εμ Κλανιάρης, Εμ Κλαψιάρης", (πρωτότυπος τίτλος :"Crying While Farting") του Derek Oups