Κινέζοντες

Samurai with weapons

Τυπικά δέιγματα κινεζόντων, όπου διακρίνονται εύκολα οι διαφορές που έχουν με τους ανθρώπους

Οι Κινέζοντες είναι ανθρωπόμορφα όντα, που κατοικούν μεγάλο μέρος του ανατολικού ημισφαιρίου της γης.

[επεξεργασία] Εξωτερικά Χαρακτηριστικά

ASZS

Δεν θυμάστε ονόματα; Φανταστείτε να βρισκόσασταν σε αυτήν την παρέα!

Οι κινέζοντες, αν και δεν έχουν καμία βιολογική συγγένεια με τους ανθρώπους, έχουν πολλά κοινά χαρακτηριστικά με αυτούς, όπως τα δύο πόδια και δύο χέρια. Μπορείτε όμως εύκολα να ξεχωρίσετε έναν κινέζοντα από

  1. το χρώμα του δέρματός του,
  2. τα μάτια του ή
  3. την ομιλία του.

[επεξεργασία] Χρώμα Δέρματος

Chinois

Τυπικός κινέζοντας ανοιχτού κινεζοντικού κίτρινου χρώματος τριγυρνάει ξυπόλητος στους δρόμους του Ναυπλίου.

Το χρώμα του δέρματος των κινεζόντων κυμαίνεται από ανοιχτό κινεζοντικό κίτρινο μέχρι σκούρο κινεζοντικό κίτρινο. Οι κινέζοντες βγαίνουν μόνο σε αποχρώσεις του κινεζοντικού κίτρινου, γιατί όταν κάηκαν από τον λαμπερό ελληνικό ήλιο ένα ηλιόλουστο πρωϊνό του Δεκέμβρη, το δέρμα τους έγινε αρχικά κόκκινο και αργότερα κινεζοντικό κίτρινο.

Το κινεζοντικό κίτρινο διακρίνουν με επιτυχία τόσο οι άντρες, όσο και οι γυναίκες. Το κινεζοντικό κίτρινο αποκαλείται συχνά και Κίτρινο των Κινεζόντων ή εν συντομία κίντρινο.

[επεξεργασία] Μάτια

Asian white eyes

Στα αριστερά ανθρώπινο μάτι και στα δεξιά κινεζοντικό μάτι σε θέση ανάπαυσης

Τα μάτια των κινεζόντων είναι μικρότερα από ανθρώπου όταν το ον βρίσκεται σε θέση ανάπαυσης, αλλά μπορεί να μεγαλώσουν αισθητά όταν ο κινέζοντας αντιληφθεί κάποιο κίνδυνο.

[επεξεργασία] Ομιλία

Οι κινέζοντες ξεχωρίζουν ακόμα για την ομιλία τους, η οποία δεν είναι τίποτα άλλο από άναρθρες κραυγές. Παρ' όλα αυτά μιλούν για να μην τους ξεχωρίζουμε εμείς οι υπόλοιποι. Στην πραγματικότητα οι κινέζοντες επικοινωνούν μεταξύ τους με κουνήματα της μύτης και των αυτιών.

AmbassadorMagma1

Διάφορες ανθρώπινες μεταμφιέσεις που δοκίμασαν οι πρώτοι κινέζοντες στη γη πριν καταλήξουν στο γνωστό κλασσικό μοντέλο.

Αξιοσημείωτες εξαιρέσεις αποτελούν κάποιοι εκπαιδευμένοι ή ημίαιμοι κινέζοντες, οι οποίοι σχεδόν μιλάνε και ίσως κάποιος αφελής νομίσει ότι πρόκειται απλά για κάποιον τρέντυ.

[επεξεργασία] Ιστορία

[επεξεργασία] Η αρχή του κακού

Japan flag real

Η σημαία της Γιαπωνίας, που απεικονίζει με αποτυχία τον πλανήτη Κιν

Οι κινέζοντες προέρχονται από τον κόκκινο πλανήτη Κιν, στον οποίο οφείλουν την ονομασία τους, έναν όμορφο πλανήτη δύο μόλις βήματα από τον Σείριο. Ο πλανήτης Κιν αναπαριστάται με αποτυχία στην σημαία της Γιαπωνίας, μιας σύγχρονης κινεζοντικής αποικίας.

Η πρώτη επίσκεψη κινέζοντα στη γη υπολογίζεται ότι έγινε κατά λάθος περίπου στις 23 Νοεμβρίου 3012 π.Χ., περιστατικό που κατέγραψε κρυφή κάμερα του Μάκη.

Περίπου στις 45 Δεκεμβρίου 3000 π.Χ. ήρθαν στη γη μαζικά με αποκλειστικό στόχο την υποδούλωση των Ελ, όμως στη μεγάλη μάχη που ακολούθησε έχασαν, γιατί κάηκαν από τον λαμπερό ελληνικό ήλιο, και είδαν το θηρίο.

[επεξεργασία] Η Εγκατάσταση στη Γη

Greatwall old

Οι κινέζοντες τα πρώτα χρόνια δεν ήξεραν να φτιάχνουν ταβάνια, έτσι έφτιαξαν τεράστια τείχη

Παρ' όλα αυτά οι κινέζοντες ένιωθαν στην γη όμορφα και αποφάσισαν να εγκατασταθούν μόνιμα. Υποψήφιες περιοχές ήταν η σημερινή Άπω Ανατολή και η Καισαρεία, όμως ο Άγιος Βασίλης τους έδιωξε από την Καισαρεία και έτσι πήγαν στην Άπω Ανατολή, όπου ζουν οι περισσότεροι μέχρι και σήμερα.

[επεξεργασία] Αρχαιότητα - Αναγέννηση

Μετά την ήττα τους από τους Ελ και την εγκατάσταση στην νέα περιοχή οι κινέζοντες άρχισαν να αναζητούν την ευτυχία. Έτσι πήγαν στις σπηλιές της νέας τους πατρίδας και, μιμούμενοι τους ανθρώπους, άρχιζαν να χτίζουν τείχη, αλλά όχι ταβάνια, γιατί δεν ήξεραν.

Τα πρώτα χρόνια των κινεζόντων στη γη ήταν σχεδόν ειρηνικά και γαλήνια. Έμαθαν να κάνουν καράτε, να φτιάχνουν μηχανές εντούρο, αυτοκίνητα για κάγκουρες, μαϊμούδες νάικ και λιβάις και χωρίστηκαν σε αποικίες (Κίνα, Γιαπωνία, Μογγολία κτλ.). Ακόμα κατασκεύασαν τον Τσακ Νόρις.

Στα χρόνια της αναγέννησης οι κινέζοντες εξαφανίστηκαν ξαφνικά και επανήλθαν απότομα λίγο πριν το Β' παγκόσμιο πόλεμο.

[επεξεργασία] Β' Παγκόσμιος πόλεμος

Το 1939 κάποιοι δαιμόνιοι κινέζοντες της αποικίας της Γιαπωνίας ξεγέλασαν κάποιους Γερμανούς emo με αρχηγό τους τον Αδόλφο Χίτλερ, και ξεκίνησαν έναν πόλεμο που είχε ως αποκλειστικό στόχο την υποδούλωση των Ελ.

Simitis ue

Υβρίδιο κινέζοντα-ελιάς

Ξεκίνησαν λοιπόν για την Ελλάδα, αλλά μπερδεύτηκαν όλοι και πήγαν στην Αμερική και όταν κατάλαβαν την βλακεία τους αυτοκτόνησαν. Ένας όμως ειδικά εκπαιδευμένος κινέζοντας κομάντο έφτασε στον Πύργο.

[επεξεργασία] Η μυστική αποστολή

Ο κινέζοντας αυτός ονομαζόταν 指羅政官 Σημίτης και ήταν ειδικά εκπαιδευμένος ώστε να αναπαράγεται με φυτά. Βρήκε λοιπόν μια νεαρή ελιά και μαγεμένος από τα λαμπερά φύλλα της νεαρής ελληνίδας ελιάς έκανε παθιασμένο σεξ μαζί της. Ο καρπός αυτού του έρωτα ονομάστηκε Κώστας Σημίτης και έγινε ακόμα και πρωθυπουργός της Ελλάδας με το ΠΑΣΟΚ.

Ο Κώστας Σημίτης πήρε τόσο από τον μπαμπά του, όσο και από την μαμά του. Από τη μαμά του κληρονόμησε την ικανότητα να παράγει ελαιόλαδο ΑΑ ποιότητος, ενώ από τον μπαμπά του τα κινεζοντικά χαρακτηριστικά και τον πόθο για τα ελληνικής προέλευσης φυτά. Έτσι ο Κώστας γνώρισε τον έρωτα στο πλάι της Δάφνης, ενός πανέμορφου θηλυκού ελληνικού φυτού.

[επεξεργασία] Οι κινέζοντες σήμερα

Usa lights

Οι κινέζοντες είναι παντού!

Σήμερα οι κινέζοντες έχουν ξεφύγει από κάθε δυνατό έλεγχο, αφού κατάφεραν να ξεφύγουν από τις συρμάτινες περιφράξεις που είχαν τοποθετήσει δήθεν ειδικοί γύρω από τις αποικίες τους. Έτσι έχουν εξαπλωθεί σε ολόκληρη τη γη, μολύνοντάς την. Μεγάλες παρενέργειες αυτού είναι η τρύπα του όζοντος και η κινεζοντολαγνεία.

[επεξεργασία] Διάσημοι κινέζοντες

[επεξεργασία] Εξωτερικοί σύνδεσμοι

  1. Ένα βίδεο με δείγμα κινεζοντικής ομιλίας στο Εσύ, Σωλήνα.
  2. Άλλο ένα βίδεο με δείγμα κινεζοντικής ομιλίας στο Εσύ, Σωλήνα.
Άλλες γλώσσες