Κιν

534px-Mars atmosphere

Η ατμόσφαιρα και το χώμα του Κιν είναι κόκκινα σαν τον Γαύρο

Ο Κιν είναι ένας πλανήτης στο διάστημα (εμ πού αλλού;), μερικές δεκάδες έτη φωτός μακριά από το Σείριο. Δυο βήματα δηλαδή. Ο Κιν είναι κατακόκκινος και είναι ο τόπος καταγωγής των Κινεζόντων και πιθανώς των Πειρ. Μέχρι σήμερα, αρκετές χιλιάδες Προ-Κινέζοντες ζουν στη μοναδική πόλη, ονόματι Τσάιναταουν.

[επεξεργασία] Χλωρίδα και πανίδα

Μπορεί να μη του φαίνεται αλλά ο Κιν είναι ένας ολοζώντανος πλανήτης με οργιαστική βλάστηση και πολλά είδη άγνωστων ζώων. Πολλά από αυτά τα είδη είναι εξαιρετικά επικίνδυνα, ενώ άλλα είναι τόσο φιλικά που χρησιμοποιούνται ως... ξέρετε... αντικείμενα ανακούφισης. Να σημειώσουμε ότι πολλά από τα πλάσματα που βλέπουμε στα manga και τα anime (και αναρωτιόμαστε πώς στο διάβολο τα φαντάζονται) είναι εμπνευσμένα από τα ζώα του Κιν.

[επεξεργασία] Κάτοικοι

Kinezontas

Ένας Προ-Κινέζοντας στον Κιν

Όπως προαναφέρθηκε, στον πλανήτη υπάρχει μία και μοναδική πόλη, η Τσάιναταουν. Εκεί ζουν οι πρόγονοι των Κινεζόντων που έχουμε τη χαρά να φιλοξενούμε στη γη. Οι δύο φυλές δε διαφέρουν και πολύ προφανώς. Ωστόσο, έχουν κάποιες σημαντικές πολιτισμικές διαφορές. Για παράδειγμα δεν τρώνε με ξυλάκια, αλλά με τα πόδια, ενώ μπορούν να χαμογελάσουν χωρίς να φανούν πολύ ηλίθιοι.

Όσον αφορά τους Πειρ, οι επιστήμονες δεν έχουν καταλήξει σε κάποιο συμπέρασμα. Είναι πιθανό να έζησαν σε αυτόν τον πλανήτη πριν εκατομμύρια χρόνια, αλλά πολλοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι γεννήθηκαν σε έναν μετεωρίτη που έπεσε στην Ελλάδα κατά την αρχαιότητα.