Κιθαρίστας

Κιθαρίστας ή ντράμερ; Ιδού η απορία...”

- Το φιλοσοφικό ερώτημα που κρύβει μέσα του οποιοσδήποτε κιθαρίστας
Fuego.jpg

Τυπικός κιθαρίστας

Ο κιθαρίστας είναι ο τυπάς σε ένα ροκ συγκρότημα που γκαρίζει στα λόγια του τραγουδιού, γρατζουνώντας ταυτόχρονα τις χορδές τις κιθάρας του. Επίσης, είναι ο μόνος που δεν παίζει αέρινη κιθάρα, διότι προτιμά να εξασκείται στα αέρινα ντραμς.

[επεξεργασία] Φυσική κατάσταση

Οι κιθαρίστες δεν έχουν φυσική κατάσταση, διότι απλά δεν είναι κάτι το φυσικό. Μοιάζουν με οποιονδήποτε κανονικό άνθρωπο, μέχρι να πιάσουν την κιθάρα στα χέρια τους, όποτε και γίνονται κιθαρίστες, λαός που έσωσε ο Νώε απο τον κατακλυσμό μαζί με τις βρωμούσες και απο τον οποίο προήλθε και ο Κίρκος ο Χαμμέττης.

Quitr.png

Ο κάτοχος κλασικής κιθάρας

[επεξεργασία] Κατηγορίες

Οι κιθαρίστες είναι χωρισμένοι ανάλογα με την κιθάρα που παίζουν: κλασσική, ακουστική, ηλεκτροακουστική, ηλεκτρική ή αέρινη. Οι τρεις πρώτοι είναι κατά πολύ όμοιοι (ίσως ο τρίτος είναι λιγάκι πιο geek και λεφτάς, αλλά μοιάζουν). Ο τέταρτος εντελώς διαφορετικός, αλλά το ίδιο κάγκουρας. Ο πέμπτος είναι ο πιο κοινός κιθαρίστας, αλλά οι μεγάλοι του είδους είναι πολύ καλύτεροι από όλους τους άλλους μαζί. Καλύτερο παράδειγμα εγώ!!!

[επεξεργασία] Ο πόνος του ηλεκτρικού κιθαρίστα

Το παράπονο των ηλεκτροκιθαριστών βρίσκεται στην έλλειψη ηλεκτρικού ρεύματος. Όχι τόσο στις διακοπές, γιατί μπορούν να κάνουν ένα είδος ατομικής πρόβας και χωρίς ενισχυτή τότε, αλλά όταν είναι με παρέα σε κάποια παραλία και ο μέτριος κιθαρίστας με την ακουστική τους τρώει την γκόμενα μόνο και μόνο επειδή ξέρει να παίζει και να τραγουδάει καμιά δεκαριά τραγούδια. Γι'αυτό έχουν τη συνήθεια να αγοράζουν τη φτηνότερη ακουστική (ή κλασσική) κιθάρα που θα βρουν στα κινέζικα και να πηγαίνουν πάντα παρέα με έναν καλλίφωνο, αφού αυτοί είναι θεόφαλτσοι. Τις περισσότερες φορές, τη γκόμενα τους τρώει ο καλλίφωνος και μένουν πάλι με το πουλί στο χέρι.

Επίσης,περισσότερο απ'όλους τους άλλους,ο ηλεκτρικός κιθαρίστας βασανίζεται από υπαρξιακά διλήμματα,γνωστότερο τών οποίων είναι το "κιθαρίστας ή ντράμμερ".Πολλοί ηλεκτροκιθαριστές έχουν καταλήξει τρόφιμοι ψυχιατρικών ιδρυμάτων επειδή δεν κατάφεραν να λύσουν το δίλημμα αυτό,το οποίο πάντως τέθηκε γιά πρώτη φορά από έναν πληκτρά....

[επεξεργασία] Θρησκεία

Οι κιθαρίστες πιστεύουν σε θεότητες όπως ο Slash, ο Κίρκος ο Χαμμέτης, ο Μάρκος Βαμβακάρης, ο Man of 1004 chords και γενικά σε τζουραδοplayers.

[επεξεργασία] Σχετικά άρθρα

[επεξεργασία] Άσχετα άρθρα

Άλλες γλώσσες