Κηφισιά

Κηφισιά για τους αγεωγράφητους, είναι ο τελευταίος σταθμός του ΗΣΑΠ. Για τους απολίτιστους, ΗΣΑΠ είναι ο ηλεκτρικός. Για τους ανέπαφους, ηλεκτρικός είναι το τρένο, αυτό με τις ρόδες που κάνει και τσαφ τσουφ.

Στην περιοχή της Κηφισιάς, παρουσιάζει άνθηση και συνεχή ανάπτυξη το φαινόμενο είμαι-τρέντυ-και-γουστάρω-ρε-γαμώτο. Δηλαδή διάφορα παιδάκια (και όχι μόνο...) που απολαμβάνουν το να είναι διαρκή θύματα του επιτυχημένου marketing. Τους αρέσει η επίδειξη, o peri3rgoC tr0poC gr4fhC και απολαμβάνουν ιδιαίτερα μέρη τύπου Starbucks & McDonald's.

[επεξεργασία] ΠΩΣ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΤΡΕΝΤΥ

-Tips-

  1. Μόλις περάσετε από μπροστά τους θα ακουστεί ένας ψίθυρος και μια βαβούρα (σαν να βαρέσατε κυψέλη με μέλισσες ένα πράγμα...) αλλά σας είναι σχεδόν πάντα δυνατό να διακρίνετε το εξής: «χάλια το ντύσιμο αυτηνής/αυτουνού που πέρασε μιλάμε... κοίτα το δικό μου το σούπερ ουάου!»
  2. Κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να έχουν φάτσα κάρτα τις μάρκες που φοράνε. Μπλούζες και ρούχα που φέρουν ένα τεράστιο λογότυπο Gap, Vans, All star κλπ.
  3. Είναι σχεδόν όλες ίδιες. (Αξίζει να παρατηρηθεί ότι το ΤΡΕΝΤΥ σαν σύνολο έχει επηρεάσει κυρίως γυναικείο πληθυσμό.) Όπως έλεγα και πριν λοιπόν, είναι σαν να υπάρχει κάπου ένα τεράστιο εργοστάσιο παραγωγής κλώνων, το οποίο βγάζει κοπέλες με μαλλί τούρτα, διακοσμημένη με κορδελάκια βεβαίως-βεβαίως και 2.903.209 διαφορετικά ήδη στεκών. (η στέκα-οι στέκες-των στεκών).
  4. Άμα πιάσετε συζήτηση μαζί τους, θα καταλάβετε ότι όλη τους η ζωή περιστρέφεται γύρω από το χαρτζιλίκωμα του μπαμπά, το ιδιωτικό σχολείο, το τρίπατο σπίτι με την πισίνα και την BMW στο γκαράζ και ότι η μόνη τους ανησυχία είναι το πόσα και ποια ρούχα θα αγοράσουν ώστε να κάνουν τον γκόμενο του διπλανού σχολείου να σέρνεται.